Ja, je kunt wel gaan lullen met je ajax. Maar net zoveel PSV'ers spelen in de topquote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Beseffen jullie je wel dat de halve wereldtop gewoon is grootgebracht door Ajax?
Gisteren, halve finale CL: Sneijder, Maxwell, Zlatan, Chivu!
Beenhakker is dan ook een complete mongool.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen omdat z'n ouders gay zijn.
[..]
Fout. Groningen, hij kwam later pas naar Psv.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
Beseffen jullie je wel dat Robben gewoon is grootgebracht door PSV?
hoax.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel gaan lullen met je ajax. Maar net zoveel PSV'ers spelen in de top.
Dat lijkt MIJ geen goed planquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaan we de KLB SC uitnodigen op ons feestje ja?
Alsof hij bij Groningen überhaupt wat was.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fout. Groningen, hij kwam later pas naar Psv.
Dan heb jij Van Persie zijn return tegen de Spurs gemist.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen. Aangezien van Persie het hele seizoen geblesseerd is geweest en Robben in bloedvorm is.
Is het ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die trouwen een belachelijk kansloos ritueel vinden![]()
![]()
.
Net zoveel als bij PSV ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof hij bij Groningen überhaupt wat was.
Niet veel. Behalve dat het zo kerkelijk is, dat hoeft van mij niet echt. Maar ik ga ook niet op het gemeentehuis trouwen want dat is kankerlelijkquote:
Voel je niks vanquote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.
Nu verlies ik plots mijn interesse![]()
Ik zou wel willen hoor, maar ben wel ouderwets en ga hem niet vragen, dus wie weet komt t er nooit vanquote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is ook niets ergs aan. Zo raar vind ik het niet, niet iedereen heeft zin om een hele dag in een grote jurk rond te lopen als middelpunt van de belangstelling om vervolgens op een papiertje te krijgen dat je voor eeuwig samen blijft.
Ik persoonlijk zou het voor geen goud willen missen. Maar ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen daar zo over denkt!
EN WE GAAN ALLEMAAL EEN KEER DOODquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het ook."OEH KIJK WIJ ZIJN GETROUWD DUS ONZE RELATIE IS OFFICIEEL WANT PAPIERTJE EN RING" nou woeptiedoe
lekker belangrijk.
GODVERDOMME WD.quote:
Blij dat ik in een durp woon.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, eet ie niet he
Ja, één wedstrijd een paar minuten. Hij was goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar wil je dat ik een lijstje maak met wedstrijden die Robben dit seizoen heeft beslist? Hij is zo geweldigquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb jij Van Persie zijn return tegen de Spurs gemist.
Hij speelde zo enorm goed. Beter dan Robben meestal speelt.
Ik heb m'n eigen kamer en mag legaal alle drank drinkenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat lijkt MIJ geen goed plan![]()
Ik ga geen feestje geven, waar ik rekening moet houden met mensen die opgehaald worden door hun ouders en dat ik limonade moet inslaan
OEH KIJK IK BEN EEN AANTAL JAREN GELEDEN GEBOREN DUS LAAT IK TAART ETENquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het ook."OEH KIJK WIJ ZIJN GETROUWD DUS ONZE RELATIE IS OFFICIEEL WANT PAPIERTJE EN RING" nou woeptiedoe
lekker belangrijk.
Niks. Loop gewoon te trollen.quote:
Je weet dat je het nu indirect vraagt?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen hoor, maar ben wel ouderwets en ga hem niet vragen, dus wie weet komt t er nooit van
DEZEquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
Ajax heeft gewoon de beste jeugdopleiding ter wereld. Period.
Haar kinderen zouden het niet beïnvloeden, eventueel zelfs bespoedigen omdat ik weet dat JB ze heel graag zou willen zien als lieve kleine schattige bruidsmeisjesquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik komen! Nee maar gewoon
omdat JB al kindjes heeft enzo zouden jullie misschien niet zo snel trouwen (of misschien is dat een onlogische redenering van mijn kant hoor)..
Ik was even nieuwsgierig.
Whehehe, subtiel, ik mag hopen dat je deze hint oppikt Adoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voel je niks van
[..]
Ik zou wel willen hoor, maar ben wel ouderwets en ga hem niet vragen, dus wie weet komt t er nooit van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |