Wat zul je daar spijt van krijgenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaan we de KLB SC uitnodigen op ons feestje ja?
Ik heb ook meerdere vriendjesquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow, je zei dat je snel uitgekeken was op mannen en toen dacht ik dat je dan wel niemand zou hebben
Maar dat was Ado's schuld
Van Persie > Robben. Dat wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
En het mooiste is, HIJ SPEELT LEKKER VOOR ONS OP HET WK EN NIET VOOR DUITSLAND![]()
Dat ie in de finale van het wk maar de winnende mag maken tegen Duitsland in de laatste minuut.
Dat is echt de kanker onder de partnerschapsvormenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd![]()
.
Nog erger, mensen met een 'geregistreerd partnerschap'![]()
Dit maakt me aan het denken. Ik heb nog geen Ivoriaan van de dag voor woensdag 21 april gegeven. Vandaag gaat die eer naar, wie kent hem niet, Kolo Touré!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk tot de finale brengen. Wereldkampioen wordt immers Ivoorkust al.
Wie zei dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die samenwonen zonder te (willen) trouwen![]()
HEEquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow.quote:
Mijn laatste reactie in het vorige topic, maar... never mindquote:
Dat kan ik niet zeggen. Aangezien van Persie het hele seizoen geblesseerd is geweest en Robben in bloedvorm is.quote:
Ik zei het voor als jullie niet gaan trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei dat?
Trouwens, begrijp niet helemaal wat daar erg aan is, maar ok
Mensen die per se hun liefde officieel willen maken met zo'n belachelijk kansloos ritueel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die samenwonen zonder te (willen) trouwen![]()
Flauw.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.
Nu verlies ik plots mijn interesse![]()
[..]
Mijn laatste reactie in het vorige topic, maar... never mind
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Beseffen jullie je wel dat de halve wereldtop gewoon is grootgebracht door Ajax?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
Beseffen jullie je wel dat Robben gewoon is grootgebracht door PSV?
Uiteraardquote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
Relaties.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die per se hun liefde officieel willen maken met zo'n belachelijk kansloos ritueel.
Yaya > Kolo.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit maakt me aan het denken. Ik heb nog geen Ivoriaan van de dag voor woensdag 21 april gegeven. Vandaag gaat die eer naar, wie kent hem niet, Kolo Touré!
[ afbeelding ]
Interesse is terugquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere vriendjes. Houdt het afwisselend
.
Mensen die trouwen een belachelijk kansloos ritueel vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die per se hun liefde officieel willen maken met zo'n belachelijk kansloos ritueel.
Is ook niets ergs aan. Zo raar vind ik het niet, niet iedereen heeft zin om een hele dag in een grote jurk rond te lopen als middelpunt van de belangstelling om vervolgens op een papiertje te krijgen dat je voor eeuwig samen blijft.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei dat?
Trouwens, begrijp niet helemaal wat daar erg aan is, maar ok
Alleen omdat z'n ouders gay zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
quote:Maar Amsterdam bezondigde zich aan 'randstedelijke arrogantie', toen technisch-directeur Leo Beenhakker zich namens Ajax bij de familie Robben in Bedum meldde. Hans Robben: 'Zijn presentatie deugde niet. Beenhakker begroette mijn vrouw met 'zo meissie'. Dat moet je bij ons niet doen. Wij hebben respect voor meneer Beenhakker, van hem verwachten wij eenzelfde houding. Vervolgens legde hij een map op tafel en ik zag meteen dat Arjens naam verkeerd was gespeld. Arjan Robben stond er op.
'Beenhakker zei achteloos dat het een typefout van de secretaresse was. Arjen en ik keken elkaar aan en we wisten genoeg. Beenhakker gaf ons het gevoel dat hij Arjen even onder zijn arm mee wilde nemen. We hadden niks te kiezen. Met Frank Arnesen hebben we bij onze eerste ontmoeting over alles gesproken, behalve voetbal. Hij toonde zich oprecht geïnteresseerd in Arjen. Toen wisten we meteen dat hij naar PSV zou gaan.'
Ik denk dat de meesten niet zouden durven komenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zul je daar spijt van krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |