14.gifquote:
quote:
Robben gaat ons wereldkampioen maken. Samen met Raffie, Wessie en van Persiequote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
En het mooiste is, HIJ SPEELT LEKKER VOOR ONS OP HET WK EN NIET VOOR DUITSLAND![]()
Dat ie in de finale van het wk maar de winnende mag maken tegen Duitsland in de laatste minuut.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee ik ben nog thuis, voetbal is er nog op.
[..]
Heb ik ook. Hoezo?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht allemaal dat Allure een vriend had![]()
Maar das Lot dan?
Die had ik 3 jaar geleden op mijn iPod staan.quote:
Ik bedoel natuurlijk tot de finale brengen. Wereldkampioen wordt immers Ivoorkust al.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Robben gaat ons wereldkampioen maken. Samen met Raffie, Wessie en van Persie.
Oh, ik luisterde het net.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die had ik 3 jaar geleden op mijn iPod staan.
Eigenlijk hebben wij wel de creme de la creme van de voetbalwereld, thank god.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Robben gaat ons wereldkampioen maken. Samen met Raffie, Wessie en van Persie.
Iddquote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die samenwonen zonder te (willen) trouwen![]()
Natuurlijk wil ik komenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeg, negeer je me nu al?![]()
[..]
Ah, goed te horen dat het ok gaat![]()
En hoezo? Wil je ook komen dan?![]()
Eerst samenwonen, over 2 weken gaat dat gebeuren en dan zien we wel hoe de toekomst loopt
Ow, je zei dat je snel uitgekeken was op mannen en toen dacht ik dat je dan wel niemand zou hebbenquote:
Kanker toch op johquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen main stream sukkels vinden brand los en bumaye leuk.
Romanticus!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die samenwonen zonder te (willen) trouwen![]()
Wat doe je nou lullig over m'n oudersquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd![]()
.
Nog erger, mensen met een 'geregistreerd partnerschap'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |