Dan lig ik nog in mijn nest mang. Voetballen doen de echte spelers wel voor mij om half drie dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef reetveter het volgende:
Ik wil jullie wel eens zien om 07:45 zondagochtend op zulks een foto.
Moet je maar niet zo'n bollende kont hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Valt niet mee. Toen ik er was met Koninginnedag 2008 kreeg ik ruzie met mijn beste vriendin en nog een goede vriendin, werd ik aangerand door meerdere mannen die in mijn kont knepen in een menigte omdat ik er toch nooit achterkwam wie het was.. En heb ik de hele dag in de hitte gelopen van het Museumplein naar het Rembrandtplein en weer terug omdat we er maar niet uit kwamen waar we de muziek het leukst vonden..
Hard manquote:
Ja soms denk ik daar over na, en als m'n vader in z'n eentje was zonder vrouw en kinderen was hij echt rijkquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Kinderen![]()
Ik kan m'n geld wel aan leukere dingen uitgeven
Dat.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n bollende kont hebben
We gaan samenwonen, dan moet je elkaar wel af en toe zien he, anders ben je ook zo vreemd voor elkaar op het grote momentquote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je niet zou zien dan![]()
Waar zie je me haten dan? Die foto is gewoon gay, fact.quote:
Je moet dan ook niet op het Museumplein en Rembrandtplein zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Valt niet mee. Toen ik er was met Koninginnedag 2008 kreeg ik ruzie met mijn beste vriendin en nog een goede vriendin, werd ik aangerand door meerdere mannen die in mijn kont knepen in een menigte omdat ik er toch nooit achterkwam wie het was.. En heb ik de hele dag in de hitte gelopen van het Museumplein naar het Rembrandtplein en weer terug omdat we er maar niet uit kwamen waar we de muziek het leukst vonden..
10u voetballen vriend. En om half 3 Ajax kijken in de kroeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan lig ik nog in mijn nest mang. Voetballen doen de echte spelers wel voor mij om half drie dan.
Ze deden het anders ook bij mijn vriendin met platte kontquote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n bollende kont hebben
Liever jij dan ik. Ik wil ook nog wat aan mijn zondagochtend hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
10u voetballen vriend. En om half 3 Ajax kijken in de kroeg.
Kloptquote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet op het Museumplein en Rembrandtplein zijn![]()
Hij draagt ook een chastity beltquote:
Hahaha jij kreeg een vieze panna.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Buzzkill is ook zo'n homoHij gaf me een panna op training. Heeft ie het nu in zijn msn naam + als www op hyves
Oh, ik vind van niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zie je me haten dan? Die foto is gewoon gay, fact.
"Vandaag C_N door zijn strak geschoren beentjes gespeeld op de training xD xD was weer tof, 1 love to mij homeboys"quote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Buzzkill is ook zo'n homoHij gaf me een panna op training. Heeft ie het nu in zijn msn naam + als www op hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |