Met jou iig.quote:
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheach, mijn vader had mij op z'n 27e hoor
dus die was er ook best wel jong bij nog.
Maar hij zou wel zeggen dat ik nog maar even van mijn studententijd moet genieten ja!
Die van Palermo is nice, zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd een moeilijke vraag.
Ook objectief gezien vind ik het Ajax-shirt mooi omdat het vrij uniek is.
Daarnaast deze:
AC Milan
[ afbeelding ]
Palermo
[ afbeelding ]
Gremio
[ afbeelding ]
Roma.
[ afbeelding ]
Deze. Ik zit te denken aan 28.quote:
True. A'dam is eigenlijk best overrated met Qday.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Maar Amsterdam vind ik ook een ramp.. Je kunt je amper bewegen zo druk is het.
Hij was toen serieus net klaar hoor geloof ikquote:Op woensdag 21 april 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op je 27e ben je geen student meer hoor
Valt mee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Daarom Eindhovenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ziet er ook goed uitquote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die van Palermo is nice, zeker.
FC Basel![]()
[ afbeelding ]
Fenerbahce![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik dacht dat ik je niet zou zien danquote:
Tis niet altijd zo gemakkelijk te plannen hoor!quote:
quote:
Valt niet mee. Toen ik er was met Koninginnedag 2008 kreeg ik ruzie met mijn beste vriendin en nog een goede vriendin, werd ik aangerand door meerdere mannen die in mijn kont knepen in een menigte omdat ik er toch nooit achterkwam wie het was.. En heb ik de hele dag in de hitte gelopen van het Museumplein naar het Rembrandtplein en weer terug omdat we er maar niet uit kwamen waar we de muziek het leukst vondenquote:
Kinderen ZIJN leukquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Kinderen![]()
Ik kan m'n geld wel aan leukere dingen uitgeven
Eerst koninginnenacht, dan 's ochtends naar het vondelpark en 's middags zien we wel weer he.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |