Waaat? Hoezo dat danquote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Groningen is geen aanrader met Koninginnedag. Echt overal ruzie
.
Mooi Amsterdam
Dat kan op elke andere dag ook nog welquote:
Dit vind ik altijd een moeilijke vraagquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Otis, wat vinde gij het mooiste voetbaltenue? Op Ajax na natuurlijk, aangezien je die anders toch wel zou kiezen
Waarom is het dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, dat is het niet, geloof me.
Bij mij was het een foutje.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zitten mongolen die dat de godganse dag doen in mijn timeline op twitter, en toevallig zag ik het jou doen.
Nee, in het beste huis in Amsterdam zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Whehehe lekker in de meuk zitten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moest je scissoren om wat punani te scoren.
Die gaat het nog ver schoppen.quote:
Ik kraak jou toch ook niet in het speciaal af, tevens staat er een paar posts onder dat ik het alleen heb over mensen die het standaard doen.quote:
Whehequote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je (te) jong bent, vrouw en wil trouwen heb je nog ouders en dan met name een vader die even een hartig woordje met je komt spreken![]()
Ga jij je pa van het weekend maar even vertellen dat je trouwplannen hebt
Vorig jaar was ik de deur nog niet uit of er was voor mijn neus een woeste matpartij tussen het kamp en een stel turkenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waaat? Hoezo dat dan?
[..]
Dat kan op elke andere dag ook nog wel
Dan nietquote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan op elke andere dag ook nog wel
Weet ik tochquote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kraak jou toch ook niet in het speciaal af, tevens staat er een paar posts onder dat ik het alleen heb over mensen die het standaard doen.
EEN REISJE LANGS DE RIJN RIJN RIJNquote:
Op je 27e ben je geen student meer hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheach, mijn vader had mij op z'n 27e hoor
dus die was er ook best wel jong bij nog.
Maar hij zou wel zeggen dat ik nog maar even van mijn studententijd moet genieten ja!
Ik wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op je 27e ben je geen student meer hoor
Whehehequote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik de deur nog niet uit of er was voor mijn neus een woeste matpartij tussen het kamp en een stel turken![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |