Nog steeds!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:23 schreef ROFLOL het volgende:
The Simpsons Game te ruil tegen 360/PS3 games.
Eventueel te ruil?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Red dead redemption mag weg voor 40 incl. In nieuwstaat, minus de seal.
Eventueel ruilen voor iets van het volgende (en eventuele korting te krijgen op RDR dus)quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Red dead redemption mag weg voor 40 incl. In nieuwstaat, minus de seal.
25 inc?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Majkool het volgende:
Ik heb Modern Warfare 2 hier nog liggen, goed in staat, mag voor 25 excl. weg
Hij is weg inmiddels.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eventueel ruilen voor iets van het volgende (en eventuele korting te krijgen op RDR dus)
Naruto: Rise of a Ninja (Classics)
Peter Jackson's King Kong
007: Quantum of Solace:
Kane and Lynch: Dead Men: .
Battlefield Bad Company
EA Sports: Fight Night Round 3:
Condemned: 5 euro excl.
Bioshock Tin Case
Prince of Persia:
Alone in the Dark:
bij deze bied ik deze games niet meer onder deze gebruikernaam aan...zal spoedig onder een andere gebruikersnaam de games aanbieden!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef ferryb86 het volgende:
Splinter Cell Convinction
Sega Superstar Tennis (easy 1000G)
te ruil of te koop!
Ik zoek nog: Alan Wake, Red Dead Redemption..
Wat moet je hebben voor forza3?quote:
En waarom datquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef ferryb86 het volgende:
[..]
bij deze bied ik deze games niet meer onder deze gebruikernaam aan...zal spoedig onder een andere gebruikersnaam de games aanbieden!
20,- incl, zit helaas geen game bij die ik graag wil hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat moet je hebben voor forza3?
Geld?
Games: saints row 2, mirrors edge, batman arkham asylum of mass effect?
Ruilen voor Bayonetta of Darksiders als je die te ruil hebt? Zo niet, wat heb je wel te ruil?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |