IN JE KRINGSPIER ZEKER!@!1!1quote:Relatie Met de whiskeyfles
quote:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef Deceit het volgende:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.html
Hier is hij donderdag te vinden, hij tweette mij terug op twitter.. Dus ik moet daar naartoe donderdag.. 1 probleem.. Het is fucking SOLD OUT! iemand ideeën?!
Je bent jaloers dat jij niet zijn obsessie bent?quote:
Fijn dat je het zelf zo snel inziet...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:35 schreef Deceit het volgende:
Fok!kers kennen geen liefde om mij te helpen!!!
Fail topique
Nouuuu valt best mee, want hij heeft me getwittert wat hij morgenavond gaat doen.. alleen helaas heb ik daar geen tickets voor, en het is sold out.. want ben dan ook in amsterdam!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf zo snel inziet...
Jij denkt dat het uitverkocht is, omdat jij ook in Amsterdam bent?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nouuuu valt best mee, want hij heeft me getwittert wat hij morgenavond gaat doen.. alleen helaas heb ik daar geen tickets voor, en het is sold out.. want ben dan ook in amsterdam!
Dus wordt vervolgd dit verhaal!
over een paar weken heb ik pics met hem hier!!!
Dat je maar van mijn kont afblijft, viespeukquote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Deceit het volgende:
Hmm ok was krom uitgelegd..
ff opnieuw:
- hij woont in amsterdam
- ik ben in adam met koninginnenacht EN dag (hotelletje geboekt)
- hij twitterde mij, na ik hem op twitter vroeg waar hij was met queensnight, dat hij naar de opening ging van Club Air, de nieuwe IT
- ik ging kijken voor kaartjes maar gvd uitverkocht
- nu ben ik zuur want ga m niet zien morgen
zal vast moeilijk voor hem worden, bij zo'n hunk als jijquote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef MB23 het volgende:
[..]
Dat je maar van mijn kont afblijft, viespeuk
Mensen bashen op internetquote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef leFUCK het volgende:
[..]
zal vast moeilijk voor hem worden, bij zo'n hunk als jij![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
je vraagt er zelf om jongen. jij komt met opmerkingen dat hij vooral van jouw kont af moet blijven. en dat terwijl hij geen enkele opmerking naar je heeft gemaakt waaruit blijkt dat hij wel interesse in jou heeft. sterker nog, hij vind een andere jongen leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef MB23 het volgende:
[..]
Mensen bashen op internet![]()
om op je niveau mee te gaan: waar zijn jouw foto's dan
Toch knap dat jij aan de hand van die foto kan beoordelen of hij aangetrokken zou zijn tot mijn kontje.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:19 schreef leFUCK het volgende:
[..]
je vraagt er zelf om jongen. jij komt met opmerkingen dat hij vooral van jouw kont af moet blijven. en dat terwijl hij geen enkele opmerking naar je heeft gemaakt waaruit blijkt dat hij wel interesse in jou heeft. sterker nog, hij vind een andere jongen leuk.
het is gewoon zo dom als jongens meteen opmerkingen gaan maken tegen een homo dat hij vooral van hun kond af moet blijven zonder dat daar enkele aanleiding voor is.
in principe verkondig je dus eigenlijk dat jij kennelijk zo onwijs lekker bent dat hij jouw kontje vast niet kan weerstaan. dus naar aanleiding daarvan help ik je gewoon even uit die droom. dat heeft niks met bashen te maken
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:58 schreef MB23 het volgende:
[..]
Dat je maar van mijn kont afblijft, viespeuk
je bent gewoon niet aantrekkelijk, daar gaat het om. het is echt niet zo dat een homo als eerste naar je kont kijkt. laten we heel eerlijk zijn. de meeste mannen hebben nu niet bepaald een kond waar je ogen meteen op vallen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:36 schreef MB23 het volgende:
[..]
Toch knap dat jij aan de hand van die foto kan beoordelen of hij aangetrokken zou zijn tot mijn kontje.
Ah, er is vast wel een leuke leernichtbeer die 'm wel wil, zo'n jong ding.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef leFUCK het volgende:
[..]
je bent gewoon niet aantrekkelijk, daar gaat het om. het is echt niet zo dat een homo als eerste naar je kont kijkt. laten we heel eerlijk zijn. de meeste mannen hebben nu niet bepaald een kond waar je ogen meteen op vallen.
het is daarom dus ook arrogant en lachwekkend dat jij denkt dat iedere homo jou meteen zou willen. ik kan je namelijk vertellen dat dat echt niet het geval is![]()
Niet zo letterlijk en vijandig oppikken, kom op zegquote:
Ik ben er dan ook heel blij om dat ik wel genoeg aandacht van de dames krijg.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef leFUCK het volgende:
het is daarom dus ook arrogant en lachwekkend dat jij denkt dat iedere homo jou meteen zou willen. ik kan je namelijk vertellen dat dat echt niet het geval is![]()
ja klopt die heb je altijd. zo'n oude vieze behaarde kerel die wel van een jong blaadje wil smullenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, er is vast wel een leuke leernichtbeer die 'm wel wil, zo'n jong ding.
ja vastquote:Op woensdag 28 april 2010 19:51 schreef MB23 het volgende:Ik ben er dan ook heel blij om dat ik wel genoeg aandacht van de dames krijg.
Ik kan ook met je in discussie gaan erover, maar dan is het welles-nietes, en dan wil jij "bewijs" wat je niet krijgt vanwege privacyredenen. Dus ik bespaar jou, en mezelf, de tijd en moeite.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik kan ook met je in discussie gaan erover, maar dan is het welles-nietes, en dan wil jij "bewijs" wat je niet krijgt vanwege privacyredenen. Dus ik bespaar jou, en mezelf, de tijd en moeite.
hoezo dan wil ik bewijs? dat heb ik al tochquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik kan ook met je in discussie gaan erover, maar dan is het welles-nietes, en dan wil jij "bewijs" wat je niet krijgt vanwege privacyredenen. Dus ik bespaar jou, en mezelf, de tijd en moeite.
Boohhhh grappig.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hoezo dan wil ik bewijs? dat heb ik al toch![]()
[ afbeelding ]
Is goed meid.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:48 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat is er grappig aan, het zijn gewoon de keiharde feiten!
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wow zeg, nu ben ik echt diep in m'n hart geraakt. een lelijke jonge noemt mij een meid![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen.. hardop!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja maar straks denkt ie dat ik m stalk..quote:
Ok je vind hem niet lekker, we got itquote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wow zeg, nu ben ik echt diep in m'n hart geraakt. een lelijke jonge noemt mij een meid![]()
![]()
![]()
Hahaha.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
tja, hij wil je dus niet kennelijk. jammer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:09 schreef Deceit het volgende:
Ik zou wel willen dat er een update was.. tot nu toe nog geen reactie meer gehad op mijn Tweets noch Hyves bericht!
Hij moet me maar willenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:18 schreef leFUCK het volgende:
[..]
tja, hij wil je dus niet kennelijk. jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |