De NZA heeft wel een bepaalde indeling waarbij voor elke klasse bepaling er een vast tarief is en bij de tweede link kan je van een aantal bepalingen zien in welke klasse ze vallen, maar deze lijst is vrij beperkt en bevat niet de standaard dingen zoals Hb en CRPquote:Op maandag 24 mei 2010 17:16 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor. Weet niet of die zo blij zijn met het beantwoorden van dit soort vragen.
Je zou kunnen proberen achter de naam van de groothandel te komen en die vervolgens te bellen voor de prijzen. Is wat minder raar dan de klinisch chemicus bellen en objectieverquote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef dotKoen het volgende:
Ben bezig met mijn onderzoeksvoorstel: weten jullie hoe je aan de prijzen voor labtests komt? We moeten namelijk ook een begroting maken ....
Maar dan heb je alleen de testkits, niet die uitvoering van de bepaling zelf. Ik denk dat ik het maar bij mijn schattingen laat, even kijken wat mijn collega's vinden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:13 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen achter de naam van de groothandel te komen en die vervolgens te bellen voor de prijzen. Is wat minder raar dan de klinisch chemicus bellen en objectiever
Zegt iemand die bij de Toppers is geweestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef Repeat het volgende:
Wat een kutserie is dat zeg. Dat mensen dat leuk vinden.
Que?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Zegt iemand die bij de Toppers is geweest
Hehehe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef DDM het volgende:
Heb altijd een zwak gehad voor dokter Gijsbrechts.
Nu ben ik wel benieuwd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hehehe.
We hebben trouwens de prijzen van de meeste labbepalingen in het Diagnostisch Kompas 2003 gevonden. En voor een specifieke gentest zijn we rond gaan bellen, die was ons uiteindelijk wat te duur
Ik zei het je tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hehehe.
We hebben trouwens de prijzen van de meeste labbepalingen in het Diagnostisch Kompas 2003 gevonden. En voor een specifieke gentest zijn we rond gaan bellen, die was ons uiteindelijk wat te duur
Och, gewoon een analyse van het UGT1A1-gen, vrij simpel. Maar voor ons onderzoek niet essentieel en wel duur: ¤738, wordt alleen in het Erasmus MC gedaan.quote:
En weg is de geloofwaardigheid van Repeat. Altijd quasi stoer gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ok het is wel waar
Maar hoe weet jij dit?
Verpest het grapje nou nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef dotKoen het volgende:
Het pareltje Keihard psychisch moeten schijten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |