Haha. Wannabequote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een MacBook+iPad en zit vaak in de Starbucks te chillen.
Alle lekkere wijven willen me.
Gay nerd dusquote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Annnet het volgende:
Een man met een iPhone is gay. Was getekend, Annnet.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Rechterteen het volgende:
Ik vind die juist voor mensen zonder eigen smaak.
Dat ligt gewoon aan jou.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een iPhone 3GS 32GB, maar ik heb nu niet echt het idee dat het een soort axe-effect oproept. Niet? Neen.
MIJN OGEN BRANDENquote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef kikoooooo het volgende:
Laat ze dan lekker naar www.guyswithiphones.com gaan. Mannen met iphones te over
Dat komt omdat die vrouwen het geen fijn vooruitzicht vinden om de rest van hun leven met een boerka rond te lopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een iPhone 3GS 32GB, maar ik heb nu niet echt het idee dat het een soort axe-effect oproept. Niet? Neen.²
GOOODBYYEEE HOOORSESSS.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Is dit een iPhone man of een vrouw?
[ afbeelding ]
Komt trouwens van die guys with iphones site.
Maar ik kan de guy niet goed vinden.
Je moet naar de laarsjes kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
waarom klikte ikquote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef kikoooooo het volgende:
Laat ze dan lekker naar www.guyswithiphones.com gaan. Mannen met iphones te over
ach als dit soort gevallen op mannen met iphones vallen is het lang zo slecht nog niet dat ik er geen hebquote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen vallen op gays?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Annnet het volgende:
Een man met een iPhone is gay. Was getekend, Annnet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |