Ik denk dat het om de 12-jarige sletten met slotjesbeugel gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:55 schreef MASD het volgende:
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, het is sowieso niet mijn doelgroep, dan mis je niks.
Ik ben rijkquote:Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef Socios het volgende:
Mensen met iPhone´s hebben juist minder geld.
Net zoals al die flatscreen tv´s aan de muur bij mensen met hoge schulden. Mensen met hoge inkomens hebben gewoon een beeldbuis tv met toeter.
Ik heb ook altijd de indruk dat vooral kampers, patsertjes, crimineeltjes etc de nieuwste gadgets hebben en dat mensen met geld het geen ruk interesseert.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef Socios het volgende:
Mensen met iPhone´s hebben juist minder geld.
Net zoals al die flatscreen tv´s aan de muur bij mensen met hoge schulden. Mensen met hoge inkomens hebben gewoon een beeldbuis tv met toeter.
bullshit, ik zie op mijn werk de meeste zakenmannen met een iphone of blackberry rondlopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de indruk dat vooral kampers, patsertjes, crimineeltjes etc de nieuwste gadgets hebben en dat mensen met geld het geen ruk interesseert.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Dus er klopt niks van dat onderzoek.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb ook altijd de indruk dat vooral kampers, patsertjes, crimineeltjes etc de nieuwste gadgets hebben en dat mensen met geld het geen ruk interesseert.
bullshit, ik zie op mijn werk de meeste zakenmannen met een iphone of blackberry rondlopen.
Die gebruiken het dan ook echt werkelijk functioneel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
bullshit, ik zie op mijn werk de meeste zakenmannen met een iphone of blackberry rondlopen.
Ja, en wat ze daar aan uitgeven? Geven ze niet aan de vrouw uit, dus......quote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef Renesite het volgende:
Joh, die vrouwen willen dus mensen die een godsvermogen aan overrated apparatuur betalen.
Wat zijn vrouwen toch domquote:“Als een man een iPhone heeft, dan moet hij wel intelligent zijn en geld hebben”.
Dat is ie ook. Net als een Porsche en een Labrador of Golden Retrieverquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Rechterteen het volgende:
Ik vind die juist voor mensen zonder eigen smaak.
Die ga ik printen, uitknippen en op m'n ouwe samsung plakken.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
zullen ze het verschil zien als je een
[ afbeelding ]
Nep iphone hebt
Ruikt weer nieuwe handel op marktplaats![]()
Naast domheid bevestigt het toch vooral hun enorme oppervlakkigheidquote:
Dat is inmiddels wel passé. De flatscreen is zo gewoon dat iedereen zo'n kreng wel heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef Socios het volgende:
Inderdaad, kun je beter een Chevrolet Corvette ZR1 en een zwarte Duitse Herder kopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is ie ook. Net als een Porsche en een Labrador of Golden Retriever
Alleen mensen die slechte onderzoeken blindelings geloven zijn dommer en oppervlakkiger.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Naast domheid bevestigt het toch vooral hun enorme oppervlakkigheid
Wij hebben 5 televisies, waarvan er geen 1 een flatscreen is.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel passé. De flatscreen is zo gewoon dat iedereen zo'n kreng wel heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |