Vrouwen met een iPhone zijn natuurlijk een beetje intimiderend. Daarom lopen alle mannen nu met een iPad rond.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon: beter dan dat ik nu krijg. Dat verdien ik. Want ik heb een iPhone.
Ik wil ook een iPhone!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoon: beter dan dat ik nu krijg. Dat verdien ik. Want ik heb een iPhone.
oepsquote:
nee, gelukkig heb ik geen iphone, ipad, ipod, etc. zou wel een beetje dom zijn om dan zoiets in dit topic te posten hequote:Ik neem aan dat je een iPhone hebt en dat je vriendin op je valt omdat ze denkt dat je intelligent bent en goed verdient, en dat ze die conclusie heeft getrokken naar aanleiding van het feit dat je een iPhone hebt?
Jullie passen dan iig wel goed bij elkaar, qua intelligentie![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wil ook een iPhone!
Mijn huidige telefoon werkt ook niet zoals het hoort en als ik een iPhone neem heb ik ook een kuttelefoon, maar in ieder geval wel meer status.
Inderdaad, rooksignalen waren nou eenmaal beter. Net als het kleitabletquote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef SemperSenseo het volgende:
Mensen die iPhone-aanbidders zijn -> stelletje lemmings
Zijn merkgevoelige materialisten.
Ik kan mij voorstellen dat sommige vrouwen daarvoor vallen![]()
Wat een intens domme conclusiequote:“Als een man een iPhone heeft, dan moet hij wel intelligent zijn en geld hebben”.
Is ook een intens domme conclusie. Maar is hetzelfde als die gasten die alleen de laatste merkkleding en -schoenen willen hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat een intens domme conclusie
Vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ja inderdaad, we hebben het dan over een bepaald type vrouw. Gelukkig zijn we niet allemaal zoquote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Is ook een intens domme conclusie. Maar is hetzelfde als die gasten die alleen de laatste merkkleding en -schoenen willen hebben.
Daar valt ook een bepaalde type vrouw op.
FOK! is dan ook een eliteclub.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef DS4 het volgende:
Het is altijd wel mooi om te zien dat alleen niet-fokkers ook oppervlakkige zaken laten meespelen...
Goh, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
FOK! is dan ook een eliteclub.
Kasthomofiel, kun je het leven nog verdragen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef fs180 het volgende:
Conclusie:
Vrouwen zijn labiele idioten, iets wat iedereen al wist..
Gast... Als je nu serieus meent dat je telefoontje de doorslag zal geven dan heb ik nieuws voor je: je was bij voorbaat al kansloosquote:Op donderdag 22 april 2010 10:31 schreef Nee het volgende:
Zo zie je maar weer dat mijn vooroordelen over vrouwen toch echt op feiten gebaseerd zijn. Wat een materialistische kut hoeren zijn het toch ook.
Hoho, dit was duidelijk een coming out.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Kasthomofiel, kun je het leven nog verdragen?
Of voel je je beledigd?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Kasthomofiel, kun je het leven nog verdragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |