Daar lag het voornamelijk bij ons aan... Is dat dan zoveel makkelijker?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef zwartedoos het volgende:
Had het maar gelegen aan dat 1 van ons niet meer van de ander hield dan was het allemaal zoveel makkelijker geweest.![]()
Op het doorgestreepte na, komt het eigenlijk wel heel erg herkenbaar over. Meer eigenlijk dan ik vantevoren heb toe durven gevenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb eigenlijk wel genoeg te doen, vrienden stappen leuke dingen, en maandag beginnen met een nieuwe baan. Maar 's nachts is het het ergste...piekeren over wat er allemaal gebeurd is, hoe het zover heeft kunnen komen, en waarom ik het niet los kan laten Had het maar gelegen aan dat 1 van ons niet meer van de ander hield dan was het allemaal zoveel makkelijker geweest.![]()
Nu moeten we ons er gewoon bij neerleggen dat we er een puinhoop van gemaakt hebben en t zover hebben laten komen dat we gewoon ronduit gemeen zijn geworden tegen elkaar soms uit frustratie en ondanks alles, de ellende, het verdriet, is er nog nooit iemand geweest waar ik zoveel van gehouden heb. Ik zie het zwaar in voor een toekomstige partner
Samen naar de klote gaan op festivals klinkt alsquote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef zwartedoos het volgende:
Ja kommer en kwel allemaalAch de zomer komt eraan das positief...al mis ik hem dan ook heel erg, niet meer samen naar de klote gaan op festivals
Hoe herkenbaar, al heeft het vaak ook weer iets liefs ...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Everlong het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn echt onmogelijk, onbegrijpelijk en irritant..
Herkenbaar. Dacht zij er ook maar zo over.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb eigenlijk wel genoeg te doen, vrienden stappen leuke dingen, en maandag beginnen met een nieuwe baan. Maar 's nachts is het het ergste...piekeren over wat er allemaal gebeurd is, hoe het zover heeft kunnen komen, en waarom ik het niet los kan laten Had het maar gelegen aan dat 1 van ons niet meer van de ander hield dan was het allemaal zoveel makkelijker geweest.![]()
Nu moeten we ons er gewoon bij neerleggen dat we er een puinhoop van gemaakt hebben en t zover hebben laten komen dat we gewoon ronduit gemeen zijn geworden tegen elkaar soms uit frustratie en ondanks alles, de ellende, het verdriet, is er nog nooit iemand geweest waar ik zoveel van gehouden heb. Ik zie het zwaar in voor een toekomstige partner
jahquote:Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Samen naar de klote gaan op festivals klinkt als![]()
Ja, heel herkenbaarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef IceDustbin2 het volgende:
ik heb t totaal niet gevolgd, maar damn wat klinkt de OP herkenbaar![]()
Dat is mooi klote danquote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Love_Layla het volgende:
Sluit me ook maar even aan....
Na een relatie van 2 jaar is het nu zo'n 3 maanden over, ging er goed mee om dacht ook wel dat ik er over heen was allemaal.
De reden dat hij niet meer samen wilde zijn waren apart ik kreeg zelfs medelijden met hem omdat zijn leven zo moeizaam ging de laatste tijd: ontslag,ruzie thuis etc.
Hij wist niet meer wat hij wilde dus verbrak onze relatie ik heb me hier uiteindelijk maar gewoon bij neergelegd, nu na die drie maanden (ik dacht er eigenlijk helemaal niet meer aan ging lekker verder met mijn leventje) vernam ik via via dat hij al zeker 4 maanden terug is bij zijn EX.
Nu zit het me dus wel erg dwars al die tijd dat ik dacht dat hij het zo moeilijk had...wat een bullshit![]()
wat zijn mannen toch walgelijk![]()
scharrels zo snel na n relatie werken bij mij niet dat is al geblekenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef vosss het volgende:
Misschien jij ook wel, je weet maar nooit
walgelijk idd, wat een klootzakquote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Love_Layla het volgende:
Sluit me ook maar even aan....
Na een relatie van 2 jaar is het nu zo'n 3 maanden over, ging er goed mee om dacht ook wel dat ik er over heen was allemaal.
De reden dat hij niet meer samen wilde zijn waren apart ik kreeg zelfs medelijden met hem omdat zijn leven zo moeizaam ging de laatste tijd: ontslag,ruzie thuis etc.
Hij wist niet meer wat hij wilde dus verbrak onze relatie ik heb me hier uiteindelijk maar gewoon bij neergelegd, nu na die drie maanden (ik dacht er eigenlijk helemaal niet meer aan ging lekker verder met mijn leventje) vernam ik via via dat hij al zeker 4 maanden terug is bij zijn EX.
Nu zit het me dus wel erg dwars al die tijd dat ik dacht dat hij het zo moeilijk had...wat een bullshit![]()
wat zijn mannen toch walgelijk![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 22 april 2010 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
scharrels zo snel na n relatie werken bij mij niet dat is al gebleken
ik mis hem ook heel erg de laatste dagen, maar het is bij onze laatste ruzie zo uit de hand gelopen dat hij me de komende jaren niet eens meer wilt zien, terwijl we ruzie kregen omdat hij me onterecht beschuldigde van vanalles. Kreeg sowieso totaal geen hoogte van hem de laatste maanden, wel niet wel niet. Kon hij maar 100% voor me gaan maar dat kon ie helaas niet meer omdat ie zelf ook in de knoop zat. Hoezeer ik hem ook mis, die onzekerheid is ook niet mee te leven.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Meh, ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof elke dag zwaarder wordt. Vorige week ging het nog redelijk goed, maar deze week is het echt huilen met de pet op. Ik voel me gewoon de hele dag neerslachtig en down. Zelfs als ik aan het werk ben voel ik me zo. Ik mis haar echt. Ik weet dat onze relatie op het eind gewoon niet meer ging en ik zou dat ook niet terugwillen (om de paar dagen ruzie), maar mijn leven lijkt nu zo leeg zonder haar. Mijn ex lijkt er daarentegen geen enkel probleem mee te hebben, wat me weer doet twijfelen wat onze relatie eigenlijk echt heeft betekend voor haar en of al die lieve dingen die ze heeft gezegd tegen me wel waar zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |