veronica is bepalend geweest hoe nu 538 en 3fm eruit zienquote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Bol_Wan het volgende:
zit nu iedereen hier naar Veronica te luisteren
Ik moest meteen aan Ekdom denkenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef gerbenp het volgende:
zelfs Chiel Montagne staat in de veronica studio
Die is er ook. Maar ik heb geen foto gezien van die 2 samen, dus ik sluit nog niets uit.quote:
Annemiek is ook prima, misschien verbaal iets minder maar ze draait wel fantastische muziekquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is er ook. Maar ik heb geen foto gezien van die 2 samen, dus ik sluit nog niets uit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef -Hans- het volgende:
MGMT - KIDS op 3FM. De eerste goede plaat van de avond. Alhoewel...Yeasayer en AGT zijn ook neit verkeerd!
je hebt altijd een vaste playlist en de Megahit natuurlijk, maar een dj heeft altijd een aantal vrije keuzes waarin hij/zij zich onderscheid.. volgens mij zijn het er niet meer dan 2 overdag en 's avonds zal dat wat oplopenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Waalwijker het volgende:
Jullie hebben het telkens over dat een bepaald persoon goede muziek draait, maar in hoeverre hebben de DJ's daar inspraak in dan?
Volgens mij krijgt iedere dj een vast pakket waarbinnen ze moeten kiezen en kunnen zelf nog zo'n 2 liedjes per uur (of per programma?) of zo zelf inbrengen, bij voorkeur wel binnen het profiel van waar 3fm voor staat (dus geen BZN tenzij in extreme melige bui o.i.d.). De Freaknacht is dan weer net het omgekeerde lijkt me, maar dat luister ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Waalwijker het volgende:
Jullie hebben het telkens over dat een bepaald persoon goede muziek draait, maar in hoeverre hebben de DJ's daar inspraak in dan?
En er is goed overleg tussen de muziekredactie en de dj.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je hebt altijd een vaste playlist en de Megahit natuurlijk, maar een dj heeft altijd een aantal vrije keuzes waarin hij/zij zich onderscheid.. volgens mij zijn het er niet meer dan 2 overdag en 's avonds zal dat wat oplopen
Eens!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vond Yeasayer anders ook prima te pruimen
Ik begin me weer steeds meer aan dat mensen te ergeren... Ze kan geen intro of outro zo laten als het is en moet er doorheen praten lijkt het welquote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Annemiek is ook prima, misschien verbaal iets minder maar ze draait wel fantastische muziek
Geweldig ditquote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef Sersjee het volgende:
En terecht, mooi Buffalo Bob & the Rinkelstars de ether inslingeren!
Super tofquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef themauster het volgende:
Stenders&Van Inkel zitten al naast elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |