ook maar voor 6 minutenquote:

mja ik kijk friends meequote:

vanaf morgen lekker op je eigenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kijk friends mee
laatste nachtje hier

niet door mijquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd al iets langer genegeerd hoor

mja eindelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf morgen lekker op je eigen

lekkere huisgenotenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eindelijk
kan ik weer bier halen zonder dat het gejat word

Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen... Maar good for you. Het is echt fijn een eigen huisje/appartement te hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
mja eindelijk

uhuh zal wel wennen worden na 3 jaar gedeeld gewoond te hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen... Maar good for you. Het is echt fijn een eigen huisje/appartement te hebben.

quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eindelijk

bij mijn vorig huis werd het ook bij de buren uit de achtertuin gejatquote:Op woensdag 21 april 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Ez wordt het gewoon van zn balkon gejat door zn homies

Gedeeld als in 1 persoon of meerdere?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
uhuh zal wel wennen worden na 3 jaar gedeeld gewoond te hebben

eerste huis waar ik woonde woonden we met 8 man 2de huis met 5 man en in dit huis met zijn 3enquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedeeld als in 1 persoon of meerdere?

Op zich wel prettig, je hoeft met niemand rekening te houden...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
eerste huis waar ik woonde woonden we met 8 man 2de huis met 5 man en in dit huis met zijn 3en
en zometeen lekker alleen

mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zich wel prettig, je hoeft met niemand rekening te houden...

Tenzij ze weg isquote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zetten
 dan kan het wel
 dan kan het wel

dan wel jaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tenzij ze weg isdan kan het wel
 maar goed ik hou me gedeisd
 maar goed ik hou me gedeisd

Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer meequote:

Die heette toch Stoeprand?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer mee

Jaquote:

Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?

Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bentquote:

Hoi suikertaartjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bent
 ik vind het ook wel leuk dat jij hier bent
 ik vind het ook wel leuk dat jij hier bent  

Hoi Ik ben Marijkezwollequote:
 Ook aangenaam
 Ook aangenaam  

Wat leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi suikertaartjeik vind het ook wel leuk dat jij hier bent
 Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
  Hoe ben je hier zo terecht gekomen? 

Ik ben huppelmutsquote:
 aangenaam
 aangenaam  

What am I, a fucking mirage or something?!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?

Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?

Nee, hihihihi, maar ik zag je te laatquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What am I, a fucking mirage or something?!

Nee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.

Hoi Marijkequote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Ik ben MarijkezwolleOok aangenaam

Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?
Weet ik toch mutsiequote:

Dat bepaal ik zelf nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.

Kost dat geld?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |