Net doen alsof je elk jaar naar de noordpool op vakantie gaat om stoer te doenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:07 schreef Socios het volgende:
Sowieso van die standaard vliegvakanties
Jij gaat ook nog steeds met de caravan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Net doen alsof je elk jaar naar de noordpool op vakantie gaat om stoer te doen
Ik blijf gewoon thuis.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Net doen alsof je elk jaar naar de noordpool op vakantie gaat om stoer te doen
Het is niet niks als je 1,5 dag te laat pas weer kunt beginnen aan je onderbetaalde baantje.quote:
Ik ga dit jaar 3 weekjes Thailand...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog steeds met de caravan?
Ik dacht dat de meeste woonwagenbewoners ook wel een caravan tot hun beschikking hadden.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar 3 weekjes Thailand...
Tevens hebben we geen caravan
Sowieso!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het is niet niks als je 1,5 dag te laat pas weer kunt beginnen aan je onderbetaalde baantje.
Ik doe mee, maar drink ipv Martini dan wel Wodka.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:29 schreef Poostema het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik zou er een verlengde vakantie van maken.
"Gaan jullie maar slapen in de luchthaven, ik neem een hotelkamer en sip martini's aan het zwembad!"
Tja, dan worden NLers boos...quote:Wat steekt bij de Nederlandse gasten is dat Neckermann voor de Belgische toeristen wél de extra verblijfskosten betaalt. Volgens reisleider Geeroms komt dat omdat de Belgische wetgeving anders in elkaar steekt. Nederlanders moeten de extra kosten zien te verhalen op het calamiteitenfonds. Maar garanties kan hij helaas niet geven.
Deal!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:31 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar drink ipv Martini dan wel Wodka.
Ik heb vandaag mensen gesproken die ¤225 per nacht moesten betalen, elke ochtend de kamer uit en hopen dat er 's middags nog een over was waar je terug in kon. Dit via Neckermann Nederland. De Belgen in hetzelfde hotel kregen alles automatisch en zonder kosten geregeld via Neckermann Belgie. Dat is ook lastig te rijmen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |