SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:14 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb wel intresse in,
Long weekend
Good luck Chuck
Ruilen tegen dvd's van m'n lijstje?Helaas, geen van de 20 is interessant genoeg voor mij om te ruilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Dat is jammer.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Helaas, geen van de 20 is interessant genoeg voor mij om te ruilen.
Jazekersquote:
10 euro inc, PM je me?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Hoeveel wil je voor beide DVDs inc. verzendkosten?
Veel plezier ermee !quote:Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef beheerder01 het volgende:
Dvd zijn net binnen gekomen.
Zien erg goed uit, en zitten nog movie minutes bij die ik net nodig had
PM je me?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:39 schreef Jovatov het volgende:
- Contact
- Patch Adams
- Unbreakable
Voor ¤15,- inc?
Als ie niet in de lijst staat, dan is ie verkocht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef sjaak-ie het volgende:
Ik zag op een foto de film 'Moon', maar niet in je lijstje staan.
Ik bied 5 euro incl.verzending.
Ah, jammer...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Als ie niet in de lijst staat, dan is ie verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |