quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aha de dremel heb je weer gemaakt?
Poe poe! Mooie dame hoor... en aan de foto te zien weet ze dat zelf ook volgens mij!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
ook de pony van mjin dochter is een merrie
this one is mine:
[ afbeelding ]
zelf doe ik geen wedstrijden, mjin bijrijdster welquote:Op donderdag 22 april 2010 10:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Poe poe! Mooie dame hoor... en aan de foto te zien weet ze dat zelf ook volgens mij!
Aparte tekening ook zo met dat zwart.
Doe je ook wedstrijden e.d. met haar? Zelf ben ik meer een casual ruiter en heb ik van mijn leven nog nooit een wedstrijd gedaan.
Het ontspannen rijden en contact maken waarbij je een team word vind ik al belonend en bevredigend genoeg.
Als ik ooit eindelijk eens een eigen paard heb, wil ik daar mee Natural Horsemanship gaan doen!
Iets te alternatief voor je?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
NH is niet mijn dingWat ik er wel bij doe is lange teugelwerk, dat is ook erg leuk om te doen...
Dat klinkt mij allemaal te spiritueelquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Iets te alternatief voor je?
Zo wil ik ook mij gaan verdiepen in accupressuur (heb ik nog een boek van liggen) en Shiatsu voor paarden.
Ben op dit moment met een 4 jarige Shiatsu opleiding bezig (gewoon voor mensen.)
Hopelijk blijf ik dan ook niet tot mijn pensioen op een stoel achter een buro werken, want ik wil dus meer de kant op om met paarden (en mensen) te gaan werken / helpen.
Trustequote:Op donderdag 22 april 2010 11:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ik begin wakker te worden nog maar een bakkie doen
whehehehequote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aha de dremel heb je weer gemaakt?
Paarden zijn dan ook over het algemeen zeer spiritueel. Maar dan wel met 4 hoeven stevig op de grond en dit maakt ze dan ook geweldige leer meesters!quote:
ik ken wel shibariquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Iets te alternatief voor je?
Zo wil ik ook mij gaan verdiepen in accupressuur (heb ik nog een boek van liggen) en Shiatsu voor paarden.
Ben op dit moment met een 4 jarige Shiatsu opleiding bezig (gewoon voor mensen.)
Hopelijk blijf ik dan ook niet tot mijn pensioen op een stoel achter een buro werken, want ik wil dus meer de kant op om met paarden (en mensen) te gaan werken / helpen.
Ik heb ooit 1x (gedwongen door mn ex) paardgereden..quote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Paarden zijn dan ook over het algemeen zeer spiritueel. Maar dan wel met 4 hoeven stevig op de grond en dit maakt ze dan ook geweldige leer meesters!
That's ok, more for me!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef skitzin het volgende:
Ik heb ooit 1x (gedwongen door mn ex) paardgereden..
Men zij dat ik een natuurtalent was terwijl ik amper rondjes kon lopen met hem
Ik heb het niet echt met paarden
euhm... jij bent niet de aangewezen persoon omquote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat is dit? Nog nooit van gehoord.![]()
*Googles*
OMG...
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat is dit? Nog nooit van gehoord.![]()
*Googles*
OMG...
dat is een understatement.quote:
sexueelquote:Op donderdag 22 april 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm... jij bent niet de aangewezen persoon omen OMG te posten als iets sexueels afwijkends wordt gepost, lijkt me
WIl ik dat wel door google halenquote:
Nou nou tut tut!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
euhm... jij bent niet de aangewezen persoon omen OMG te posten als iets sexueels afwijkends wordt gepost, lijkt me
goede smoesquote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sexueelik gebruik die technieken om patchkasten in te richten en als ik een gemiddelde patch kast zie, vele met mij
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou nou tut tut!
Het was meer een reactie van "die had ik niet verwacht" heur.
Ik ben echt de laatste op aarde die gaat oordelen over seksueele afwijkingen of mensen met seksueele afwijkingen. Dat doen anderen immers al genoeg.
ik was stom, klikte op afbeeldingenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je krijgt meteen een keurige Wiki, dus komt goed. Verreik U zelf met kennis!
Een patchkast heeft meer gaten om wat in te stekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |