iedereen is tv kijkenquote:
Let the Force be with you, young one.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Het is stil hier.....
mooie zin is datquote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let the Force be with you, young one.
whehehe, ik ben ook al helpdesk op afstand voor mijn moederquote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme weer een probleempje met windows XPen ik MOET het oplossen
http://www.google.nl/search?q=McAfee+kills+svchost.exe&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:officialquote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooie zin is dat
[..]
whehehe, ik ben ook al helpdesk op afstand voor mijn moeder
Gelukkig weet ik de problemen meestal met mijn ogen dicht op te lossen.
Volgende week ga ik heen en dan zal ik de computer even moeder-proof maken
McAfee?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme weer een probleempje met windows XPen ik MOET het oplossen
o dat is kut.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=McAfee+kills+svchost.exe&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official
McAfee update misgegaan gisteren. Fijn weer
friemelquote:
Yep, die idd. Naja, ben allang blij dat het niet aan mij ligtquote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
McAfee?
Virusscanner beschadigt computers
edit: godverdomme, kom ik weer aan als spuit elf.
Klik mijn link maar aan, daar staat weer een link naar een oplossing.
is er welquote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
gelukkig is er geen voetbal
sym even een vraagje.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
o dat is kut.
Heb ooit zo'n geintje gehad met AVG
friemelaar
ik heb alleen op deze pc AVG staan op de rest heb ik NOD32quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dat van AVG was vorig jaar ofzo... was ook een heel gedoe, en ik was ook blij dat ik dat zelf niet gebruik, maar het was zo ongeveer dezelfde fout...
Ik gebruik zelf al jaren antivir, en dat bevalt me echt uitstekend
is 1 van de beste heb hem al jarenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Een virusscanner die om een reboot vraagt is wel heel apart....
Dat NOD32 ken ik overigens niet...
maar daar ben je nou weer vanafquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hou op over virussen zeg
Genoeg gezeur mee gehad weer
wat ga je bekijken?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga dat van de week eens een keer bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |