jouw verzoek.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou vraag ik me af of het het soort pic is dat hen heeft doen besluiten het te verwijderen of mijn verzoek
LLquote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Naar huis
JF, ik ben wat later, gebruikelijke ritueel en dan nog tanken
Ja ik ga ook maar naar huisquote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Naar huis
JF, ik ben wat later, gebruikelijke ritueel en dan nog tanken
Blond meldt zichquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm voor de blonde mensen onder ons
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Nou dat lijkt me wel meevallen, maar vooral voor zondag ziet het er goed uit jaquote:
quote:
flesquote:
Dat zal wel mee vallen? Maar jij weet helemaal niet wat ik ga doen dit weekend!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat lijkt me wel meevallen, maar vooral voor zondag ziet het er goed uit ja
Je zit er gewoon op te azen he. Dat wij vragen wat jij dit weekend gaat doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat zal wel mee vallen? Maar jij weet helemaal niet wat ik ga doen dit weekend!
Dus al is het minder als 20 graden is zaterdag, ben ik sowieso all happy gezien de activiteiten.
Hopelijk is het s'avonds en s'nachts ook goed te doen.
Mmmmm... epic weekend. Oh yes!
Precies. Dat doen we dus niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zit er gewoon op te azen he. Dat wij vragen wat jij dit weekend gaat doen.
quote:
dat zal toch welquote:
had je die er niet opzittenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
Heb maar een scanner gekocht en erop gezet en de malware is er ook af
zo is het beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |