Auwquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er 2En ik wil ze uitbreiden
Mijn laatste tat bij deze tattoozetter was in 5 dagen helemaal genezen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij 2 slecht genezende tats wil moet je ;t zelf weten. Liever jij dan ik.
Omdat dat ook dom is. Je verneukt je afweer ermee, en de tats genezen minder goed dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario doet het niet eens iemand in een week tijd 2x tatoeëren
Ik reageer er eint eens meer op.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Auw
[..]
Mijn laatste tat bij deze tattoozetter was in 5 dagen helemaal genezen.
De dag erna al geen pijn of jeuk meer
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil jij mijn volgende tat ontwerpen over een paar jaar?
Doe je welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik reageer er eint eens meer op.
Ben ik wel benieuwd waar je het mee insmeerde..quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2 vliegen, 1 klapquote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind dat je eerst dat verneukte lijnwerk wel bij mag laten werken
Eigenlijk zou een vriendin ;t voor me doen, maar die kan alleen maar natekenen. En anders vraag ik Rinto;s hulpjes welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]tats ontwerpen deed ik 4 jaar terug al voor kennissen enzo
Dus dat kan altijd maar zetten is een ander verhaal
[..]
Doe je wel
Ik dacht dat er een max was van anderhalf a 2 uur?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelang mag een tattoosessie duren volgens jullie ?
Serieus.quote:
Weet ik veel.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd waar je het mee insmeerde..
[..]
2 vliegen, 1 klap
En wat wil je van een Rotterdammer?
non-stop, 2/3 uur, daarna is de kans te groot dat de concentratieverlies de overhand krijgt en dan word je tattoo misschien verneukt, nee dank je.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
bayer nogiets merkquote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
2 vliegen, 1 klap
Maakt niet uit je kan 1 lange sessie niet onderverdelen in 2 korte binnen een paar dagen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Serieus.
Bij mijn linkerarm gewoon niet autorijden omdat ik flinke last heb gehad.
En mijn rechterarm echt geen last gehad erna
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
2 vliegen, 1 klap
Precies!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenDat je er geen last van hebt wil niet zeggen dat ;t genezen is.
Ik wil je best wat ontwerpen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een vriendin ;t voor me doen, maar die kan alleen maar natekenen. En anders vraag ik Rinto;s hulpjes wel
klinkt heel boeiend. pics?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Mijn verscheurde vleugels op mijn rug worden volgende maand voor het laatst bijgewerkt!
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een max was van anderhalf a 2 uur?
Ja 3 uur vind ik ook meer dan genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
non-stop, 2/3 uur, daarna is de kans te groot dat de concentratieverlies de overhand krijgt en dan word je tattoo misschien verneukt, nee dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |