Harley, jeuh! Welkom hier en ontzéttend gefeliciteerd!

Wat een mooierd heb je daar!
Asy, haha, wat cool!!

We hebben een roller!

Wel naar van dat catheteriseren trouwens, maar wel heel fijn dat er geen sprake is van een ontsteking.
Keshet, dikke

voor jou en Teigetje!
Simmu, jij ook een dikke

En verders doe ik even iedereen een

, ik heb deels wel bijgelezen, maar het is niet blijven hangen. Stef is de afgelopen dagen dus onrustig en huilerig en dat lijkt te komen van een sprongetje, maar misschien ook van de snotneus die vandaag ineens in alle hevigheid toesloeg incl. koorts, of misschien ook van het te warme winterslaapzakje waar we net eigenlijk pas achterkwamen (hij bleef maar huilen, tot we hem zijn slaapzak uitdeden om hem dan nog maar even te voeden als troost, toen begon hij me toch te lachen en te kirren

).. Nouja, het kind zit dus even niet lekker in zijn vel, al blijft hij altijd nog een vrolijke frans. Nu dus in elk geval op zoek naar een zomerslaapzakje en hopen dat de verkoudheid snel verleden tijd is.
Ook zoiets stoms: toen we Stef daarstraks temperatuurden vroeg ik aan de vrienden die op bezoek waren bij welke temperatuur zij hun kinders altijd een paracetamolletje geven. Toen zij vervolgens antwoordde dat ze dat bij 38 graden meestal deed, óf als het kind in kwestie zich echt beroerd leek te voelen viel er bij mij wel even een kwartje: je kan een paracetamol ook geven als je kind zich bagger voelt!

Bij het CB hebben ze bij de eerste prikjes gezegd dat we het beste pas een zetpil konden geven boven de 39 of 39,5 graden omdat de koorts ook een functie heeft en daardoor heb ik dus nóóit bedacht dat koorts niet de enige reden van paracetamolgebruik hoeft te zijn. Dóós!!
En ook nog een vraag aan de mensen die het boek van Stefan Kleintjes hebben: staat daarin nu ook omschreven hoe de Rapley-methode werkt? Of moet je dan echt het boek van Gill Rapley zelf hebben? Ik wil er graag wel wat meer over lezen, maar ik heb eigenlijk geen zin in het lezen van twee boeken, dus was eigenlijk van plan 1 van de twee aan te schaffen. Ik twijfel alleen over welke, want een schema lijkt me handig, maar ik wil ook wel meer weten over Rapley. Engelstalig is geen bezwaar, overigens.
Dan ga ik nu maar pitten denk ik. Morgen hoop ik wat meer tijd voor jullie te hebben!