Omdat ik zei "behalve in de game dat ie meteen terugbrak wist Thiemo niks te beginnen op zijn service"quote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef franklop het volgende:
Iemand zei in vorige topic dat hij maar drie punten had gepakt op de service van zijn opponent, maar hoe kan hij dan teruggebroken hebben?
Dat klopt niet nee. Hij heeft 8 punten gemaakt op de service van Trever.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef franklop het volgende:
Iemand zei in vorige topic dat hij maar drie punten had gepakt op de service van zijn opponent, maar hoe kan hij dan teruggebroken hebben?
Is die al door dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef VreemdeEend het volgende:
Hopelijk maakt hij het karwei nu snel af, want hij zal zijn krachten nodig hebben tegen Ferrero.
Nee maar de kans is natuurlijk groter dat Ferrero doorgaat dan Stakhovsky die ook al niet al te makkelijk de eerste ronde is doorgekomen (alleen aan de setstanden te zien dan)quote:
neequote:
Laten we beginnen met een beter resultaat dan tegen Nadalquote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Norrage het volgende:
Overtuigend hoor! 7-6 6-3! 1 breakpoint tegen, in zijn eerste servicegame, en verder niet. Nog steeds geen set verloren op gravel behalve van Nadal dit jaar! Held!
Ben benieuwd hoeveel weerstand hij aan (waarschijnlijk) Ferrero kan bieden! Ik hoop op een setje.
Nadoen ok, vergeten nooitquote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Thiemo gaat Verkerk doen vergeten op RG
BLASPHEMY!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Van Ferrero winnen op gravel gebeurt niet zomaar hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een beter resultaat dan tegen Nadal
Dat moet mogelijk zijn. Misschien een paar spannende sets. Als het mee zit setje winnen en als Fererro een slechte dag heeft en hij een goede zou het zomaar winst kunnen betekenen.
Hij is echt goed bezig zeg
Dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Van Ferrero winnen op gravel gebeurt niet zomaar hoor
volgens ATP site is hij de tweede partij op baan 1?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef PimFR het volgende:
Vandaag derde partij op baan 2. Ik neem dus aan dat we het weer zonder streams moeten doen.. Of staan daar wel camera's?
Er zit nog een dubbles partij voor.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
volgens ATP site is hij de tweede partij op baan 1?
Pista 1
Guillermo Garcia-Lopez (ESP) vs (13) Thomaz Bellucci (BRA) Tied 1-1
(7) Juan Carlos Ferrero (ESP) vs Thiemo de Bakker (NED) First Meeting
ok duidelijk, stond niet op de site, baggersite!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er zit nog een dubbles partij voor.
Dat had ik op de vorige pagina al gemeldquote:Op donderdag 22 april 2010 10:57 schreef PimFR het volgende:
Als De Bakker deze wedstrijd verliest pakt hij 45 punten. Hij verliest daarnaast 8 punten van het toernooi in Sofia, dus netoo gaat hij er 37 punten op vooruit en komt hij rond plek 60 terecht
Rankingstopic op MTF? Wat is MTF en waar moet ik dus zoeken (A)?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat had ik op de vorige pagina al gemeldJe kan het trouwens het makkelijkst zien op het rankingtopic op MTF, aangezien ze het daar per dag bijwerken. Dan hoef je zelf helemaal niets meer uit te rekenen.
We doen niet aan rond plek zoveelquote:Op donderdag 22 april 2010 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bij verlies: rond plek 60
Bij winst op Ferrero: rond plek 55
En de rest van het rijtje
Bij winst in de QF: rond plek 51
Bij winst in de SF: rond plek 40
Bij toernooiwinst: rond plek 36
MTF is MensTennisForums, heel groot tennisforum over het mannelijke tennis. Rankingtopic is hier te vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef PimFR het volgende:
[..]
Rankingstopic op MTF? Wat is MTF en waar moet ik dus zoeken (A)?
Dankjewel!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
MTF is MensTennisForums, heel groot tennisforum over het mannelijke tennis. Rankingtopic is hier te vinden.
er zat een dubbelpartij voorquote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef franklop het volgende:
zat toch nog een dubbelpartij tussen?
Vorige twee partijen kwam hij ook telkens een break achter vroeg in de 1e set.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef franklop het volgende:
hij is na de break vroeg in de wedstrijd sterk bezig op eigen service.
tegen nadal ook vorige weekquote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorige twee partijen kwam hij ook telkens een break achter vroeg in de 1e set.
Nope, het is geen tv-baan. Schandalig slecht voor een toernooi van dit statuur. Zelfs het challengertoernooi van Rome vorige week had tv-coverage van 2 banen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef Norrage het volgende:
hmm zonde, maar zijn er ergens beelden??
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Als hij van Ferrero wint maak ik naakt een buikschuiver op een gravelbaan.
Alleen centre courtquote:
Laten we wel wezen, Rotterdam heeft als 500 toernooi ook maar 1 tvbaan (en 2 banen overall + 1 oefenbaan).quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, het is geen tv-baan. Schandalig slecht voor een toernooi van dit statuur. Zelfs het challengertoernooi van Rome vorige week had tv-coverage van 2 banen.
netjesquote:
Ik zei toch dat het konquote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Szura het volgende:
What the hell![]()
Hij pakt gewoon een set
Dat is eigenlijk al boven m'n verwachtingen voor vandaag
hehe, hij denkt dat De Bakker een kneus is ofzo...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef Os__ het volgende:
RagingBitch Juanqui lost the first set...to DE BAKKER. He needs to pick it up, this can't happen. less than a minute ago from TweetDeck
Pff hij verliest de 2de en 3de set toch dikquote:
?!? Ernstigquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef Norrage het volgende:
Almagro onder het bloed bij zijn partij!
schaafwond op zijn knie, niet ernstig, mara hij speelde er gewoon mee door..en het was best veel bloedquote:
Precies, hou je kop gewoon!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef Norrage het volgende:
Echt dat kutjinxen van iedereen waaronder mijzelf...Gewoon niks zeggen!
ja kut ferrero, ik zie het nu ook niet meer zittenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef franklop het volgende:
ferrero zal er nu wel overheen walsen
Van wie dan? Buiten Monfils?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe, hij denkt dat De Bakker een kneus is ofzo...
Btw, De Bakker heeft al van meer toppers op gravel gewonnen he. Vergeet dat niet.
Nu wel helaas.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Norrage het volgende:
Goede hold nu, de druk bij Ferrero, 1e set kon die het ook niet afmaken!
Massuquote:
En held Benneteau niet te vergetenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Massu
Wel in de tijd dat die op gravel absolute top was. Was op de Dutch Open
2de achter Nadal.1-1 love game voor ferrero.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Szura het volgende:
Rond de hoeveelste plek zou Thiemo eigenlijk staan als er een gravelklassement zou zijn? In de top-20-30 van de wereld of is dat nog te hoog gegrepen?
Ok, maar hoeveel toernooien heeft hij gespeeld dat hij dat soort jongens tegen kan komen. Eigenlijk pas vanaf dit jaar, op een uitzondering na. Dus op zich niet zo slecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef Norrage het volgende:
Netjes hoor!!! Gewoon die eerste game!
En verder, Thiemo heeft echt nog niet zoveel scalps hoor. Massu was aardig idd, Schuttler vorig jaar ook. Monfils natuurlijk hoogtepunt. De wedstrijd tegen Tsonga was ook erg goed. Maar daarbuiten?
Zeker omdat je geen flauw idee hebt hoe de rally's verlopen, wie wat doet. Heel irritant.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:25 schreef Norrage het volgende:
2-1!! lekker Thiemo..
Bah, wat is dit spannend om een of andere reden![]()
![]()
Zeg dat asjeblieft niet te vroegquote:Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef Norrage het volgende:
Deze set stevent op een tiebreak af lijkt wel, gezien de servicestats...
HELP HELP DEJINX NU DE-JINX!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef Norrage het volgende:
Deze set stevent op een tiebreak af lijkt wel, gezien de servicestats...
Gamepje van 1,5 minuut max inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef franklop het volgende:
ferrero zal er ook wel weer makkelijk doorheen komen
ik denk dat we inderdaad straks 2 uur voor niks de livescore hebben gevolgd.quote:
Nou probeer ik die spanjool te jinxen, is t niet goedquote:Op donderdag 22 april 2010 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik denk dat we inderdaad straks 2 uur voor niks de livescore hebben gevolgd.
Voor Ferrero ja! Hup Ferrero!quote:
Gegarandeerd, Ferrero serveert veel te goed om een minibreak te makenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef F.M.D. het volgende:
hulde voor thiemo, ook al verliest hij die tiebreak
Goede jinx!!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Gegarandeerd, Ferrero serveert veel te goed om een minibreak te maken
Lukt nooit inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Gegarandeerd, Ferrero serveert veel te goed om een twee minibreaks te maken
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef Mani89 het volgende:
2-0 dit gaat hij natuurlijk nooit meer uit handen geven.
Ik volgde het op unibet dus mss was die snellerquote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Helly het volgende:
Toen het scoreboard bij mij verpsrong stonden hier al 2 GSM posts
Ik volg tiebreaks altijd bij Betfair in de odds..Ferrero @ 1000, dus dat was wel safe om te roepenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Helly het volgende:
Toen het scoreboard bij mij versprong stonden hier al 2 GSM posts
Dalijk maar de geweldige 4-punts samenvatting van de NOS kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef Norrage het volgende:
Echt ongelooflijk zeg Thiemo! Fantastisch dit! Vooral de manier waarop. 3e set tiebreak, setpoints overleefd 1e set, breakpoint tegen op 4-4 3e set...en beide tiebreaks overtuigend winnen!!
En we hebben geen beelden gezien![]()
7 uur?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dalijk maar de geweldige 4-punts samenvatting van de NOS kijken![]()
Game Set Matsquote:
Ferrero is toch Castilliaan?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Vergeet niet dat Ferrero ook nog eens voor eigen publiek stond te spelen, hoewel het wel de 2e baan was
op MTF zien ze dat ondertussen als de reden dat ie heeft verlorenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Vergeet niet dat Ferrero ook nog eens voor eigen publiek stond te spelen, hoewel het wel de 2e baan was
Ohquote:Op donderdag 22 april 2010 17:31 schreef KentdeBruin het volgende:
waar staat GSM! voor??
Dat is OMFG?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh
My
Fucking
God
Ohja; Wat een baas die Thiemo
Echt richting top 50 en naar een finale op RG
Gay Sex Machinequote:
Die laatste dude op pagina 1quote:Op donderdag 22 april 2010 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Dit is ook wel leuk om te lezen:
http://www.menstennisforu(...)=9839218#post9839218
Naja bijna, virtueel 56e nu omdat ook Schwank in de kwartfinales staat.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:31 schreef Mr_DG het volgende:
Heeft ie heel netjes gedaan![]()
Bijna top-50
Oh jaquote:Op donderdag 22 april 2010 18:04 schreef Norrage het volgende:
ik heb echt zin in de buikschuiver van chriz2k!!![]()
![]()
En kan er publiek bij aanwezig zijn?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ja
Waar gaat ie hem doen?
Volgens mij krijgt hij een SE als hij hier in Barcelona de halve finales haalt of verder. Dus van Tsonga verliezen betekent dat, als hij in Rome wil spelen, hij qualies moet spelen of hopen op nog wat afzeggingen ....quote:Op donderdag 22 april 2010 19:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wow, uitstekende overwinning.
Thiemo is 100% in drie setters dit jaar![]()
Even tussendoor, Thiemo staat ingeschreven voor de quali's van Rome. Hoe werkt dat met een toernooi daarvoor? Maakt hij kans op een SE?
Klopt, als hij van Tsonga wint, zit hij rechtstreeks in het hoofdtoernooi van Rome. Bij verlies moet hij snel naar Rome om daar de volgende dag qualies te spelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij een SE als hij hier in Barcelona de halve finales haalt of verder. Dus van Tsonga verliezen betekent dat, als hij in Rome wil spelen, hij qualies moet spelen of hopen op nog wat afzeggingen ....
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Als hij van Ferrero wint maak ik naakt een buikschuiver op een gravelbaan.
Special Exempt, daar zijn er altijd 2 van in een toernooi. Die zijn voor spelers die oorspronkelijk kwalificaties moesten spelen, maar omdat ze in een even groot of groter toernooi minstens de halve finales haalden, geen kwalies konden spelen.quote:
Ah, thanksquote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Special Exempt, daar zijn er altijd 2 van in een toernooi. Die zijn voor spelers die oorspronkelijk kwalificaties moesten spelen, maar omdat ze in een even groot of groter toernooi minstens de halve finales haalden, geen kwalies konden spelen.
Special Exempt: players who are unable to appear in a tournament's qualifying draw, because they are still competing in a previous tournament, can be awarded a spot in the main draw by special exempt.quote:
Nu bij de vrouwen nogquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef TheArt het volgende:
Het is trouwens lang geleden, maar na deze week zal de beste Nederlander hoger op de wereldranglijst staan dan de beste BelgThiemo gaat Ollie namelijk voorbij.
Dit is een ATP 500 en Rome is een ATP 1000. Dan is een SE niet mogelijk toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Special Exempt, daar zijn er altijd 2 van in een toernooi. Die zijn voor spelers die oorspronkelijk kwalificaties moesten spelen, maar omdat ze in een even groot of groter toernooi minstens de halve finales haalden, geen kwalies konden spelen.
Als je 'm nou aanstaande zondag doet bij Roomburg, dan zal ik aanwezig zijn om videobeelden te makenquote:
Ah! Nog een toeschouwer voor de buikschuiver van Chrisquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:58 schreef KentdeBruin het volgende:
Moet jullie op Roomburg spelen??
ik speel op die club! tegen welk team dan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |