Ferrero is dit jaar op gravel weer ernstig sterk in ieder geval. Denk dat ie op die moment wel na Nadal de beste gravelaar is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef Komakie het volgende:
Ferrero is goed, maar je weet nooit. Hij is niet meer zo goed als een aantal jaar geleden. Je weet nooit
Federer bedoel je (namen lijken op elkaar, geef ik toe)quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ferrero is dit jaar op gravel weer ernstig sterk in ieder geval. Denk dat ie op die moment wel na Nadal de beste gravelaar is.
federer heeft nog niet eens gespeeld op gravel dit jaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Outlined het volgende:
[..]
Federer bedoel je (namen lijken op elkaar, geef ik toe)
edit: OH, Federer is natuurlijk beter op gravel dan nadalDan klopt het wel wat je zegt
Dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:02 schreef franklop het volgende:
goed laat tdb eerst maar van Gimeno-Traver winnen, daarna pas praten over ferrero
Ok, als dit gebeurd komt heel fok! kijken. En we willen foto's gemaakt met meerdere camera's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Als hij van Ferrero wint maak ik naakt een buikschuiver op een gravelbaan.
Hoeden opetenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
livescores meestal, als ik hier livestreams ga kijken gaat ICT huilen denk ikquote:Op woensdag 21 april 2010 08:25 schreef Bak_Beest het volgende:
Waar kijken jullie die wedstrijd eigenlijk op, internetstreams neem ik aan? Ik zie dan nooit de bal gaan vanwege de compressie dus haak ik meestal weer af.
Mietje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Kijk meestal via de livescore van de site waar het toernooi plaatsvind.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:25 schreef Bak_Beest het volgende:
Waar kijken jullie die wedstrijd eigenlijk op, internetstreams neem ik aan? Ik zie dan nooit de bal gaan vanwege de compressie dus haak ik meestal weer af.
wat wil je zeggen schat?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef VreemdeEend het volgende:
Nu 12 games op rij wordt het weer 6-1 6-0
(direct gebroken tijdens het typen van dit bericht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |