quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Tinuviel het volgende:
Bij deze wat foto's van de meitai op bezoek bij Tinuviel en Jair. Wij hebben in de korte tijd, die wij hebben gehad al heel wat knopen geprobeerd. Op de buik, op de rug vanuit de zetel en op de heup. Ik ben erg enthousiast over de meitai en wil graag een eigen exemplaar, het liefst een zelfgemaakte zodat ik de stof kan uitkiezen. Alleen ik kan helemaal niet naaien en heb ook geen machine![]()
Aankomst van een leuk, zwart pakketje
geopend
2e poging: op de buik geknoopt mee naar het boodschappen doen bij de bakker
op de rug
op de heup
en nog een foto van de heupknoop
De heupknoop zat niet echt zo lekker. Ik weet niet of ik iets fout heb gedaan of dat heupknopen niet zo mijn ding zijn. Wat is eigenlijk de reden op het kind op de heup te willen hebben in plaats van op de rug of op de buik?
quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Tinu, goed bezig![]()
Ik vind heupdragen zelf wel fijn, hoewel ik het niet vaak doe, maar ik geloof ook niet dat ik een mei tai daarvoor zou gebruiken. Eerder een korte doek of een ringsling.
Nou hier is Eva in Artis. We hebben best veel foto's gemaakt, maar op de een of andere manier zaten er weinig acceptabele tussen. Deze was nog het meest acceptabel, hoewel Senna hier niet heel blij kijkt. Was ze wel, hoor
Deze is ook leuk, maar wat onscherp (en ik sta er niet zo charmant op):
En deze vind ik zoo lief, alleen zie je Eva niet zo goed
quote:Op maandag 19 april 2010 21:19 schreef Tinuviel het volgende:
Leuke foto's van Senna in de doek miss. Eva staat jullie goed. Wat is Senna alweer groot geworden en wat een lieve, vrolijke meid het is.
zo. En dan ga ik nu weer mn eigen foto's uploadenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:12 schreef mrien het volgende:
Zojuist heeft Poppedein de reisdoek van Twinkly gebracht, erg mooi!
Foto's komen straks als Lotte weer wakker is (en mee werkt)
Gedaan!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Linda2205 het volgende:
Huups? Kan je misschien Davinia en Mrien omwisselen in de Eva-planning?
Ik kan pas na de 2e week van juni. De eerste week heb ik de MT van Yppy.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef huuphuup het volgende:
oh wat leuk!![]()
![]()
beetje eng ook om mn eigen fabricatie op de post te doen, ik naai nog wel eens een scheef lijntje enzomaar goed.
Dan heb ik:
-stiemie
-miss_sly
-twinkly
-karin
-vlindur
klopt zo?
Hebben mensen nog voorkeur voor tijden enzo? En er kan wat mij betreft altijd aangesloten worden hoor, geen probleem
Ow, maar op een iets minder net naadje kijken we niet, hoor. Hij ziet er echt heel mooi uit en ik vind het heel leuk om een zelfgemaakte te proberenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef huuphuup het volgende:
oh wat leuk!![]()
![]()
beetje eng ook om mn eigen fabricatie op de post te doen, ik naai nog wel eens een scheef lijntje enzomaar goed.
Dan heb ik:
-stiemie
-miss_sly
-twinkly
-karin
-vlindur
klopt zo?
Hebben mensen nog voorkeur voor tijden enzo? En er kan wat mij betreft altijd aangesloten worden hoor, geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |