abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80553849
Ik heb vrienden dus heb ik ook een telefoon, zodat ze mij kunnen sms'en alsmede bellen. Ik heb hem nu 2.5 jaar en hij bevalt me prima. Het is een Nokia 6233. Geen smartphone en ik heb ook geen mobiel internet, maar dat mag de pret niet drukken. Ik kan namelijk wel foto's maken en daar ik geen andere camera heb is dit wel zo handig!

Echter heeft de telefoon 1 minpunt, jawel!!! Als ik hem aan het opladen ben, dan maakt hij geen geluid en ook de trilstand werkt dan niet! Kortom, als ie aan het opladen is merk ik niet dat ik gebeld dan wel gesmst word, terwijl dat wel eens van cruciaal belang zou kunnen zijn! Daar moet ik dan tijden later achter komen, wanneer het misschien al te laat is

Overigens wel een goed excuus om niet op te nemen als die ene irritante studiegenoot weer belt of je wilt komen biljarten, maar over het algemeen is het vrij vervelend dat dit gebeurt kan in Nederland.

Klacht: Nokia 6233 die tijdens het opladen een geluid produceert alsmede niet trilt
pi_80553934
Trillen klopt. Het is namelijk je batterij die trilt.
Hij zou wel gewoon moeten rinkelen. Check je profielen eens of dat allemaal correct staat ingesteld.
pi_80553991
Hmmm, ik zie net dat ie op een of andere manier op "stil" gaat als ik hem ga opladen Eens kijken waar dat aan ligt.
pi_80554023
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 21 april 2010 @ 11:57:04 #5
167856 Toempf
Internetheld
pi_80554476
Je zou natuurlijk eventueel kunnen overwegen om een andere telefoon te kopen, een die wel werkt
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_80554559
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:57 schreef Toempf het volgende:
Je zou natuurlijk eventueel kunnen overwegen om een andere telefoon te kopen, een die wel werkt
Nee, deze werkt prima.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:00:42 #7
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80554596
Mensen die denken dat ze zo belangrijk zijn dat ieder telefoontje
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
wel eens van cruciaal belang zou kunnen zijn!
.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')