quote:Op donderdag 22 april 2010 10:49 schreef Tammymara het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH!
Stel je dit voor:
Je hebt een (HEEL ERG DUUR) flesje nagellak.Daar heb je een maand voor gezeurd tot je man zegt "ja oke dan haal maar!" Als je hem een keer opdoet, is hij toch niet zo mooi en je hebt m zelfs geen tweede keer meer op. Je man vraagt al : heb je die dure nagellak nooit op eigenlijk??
Dan, op een keer, met te hard aan het dopje draaien breekt de nek van je flesje. He...Balen.
Jammer....Maar je hoeft niet meer te zeggen waarom je die lak nooit op hebt!
Tot iemand ineensn met een cadeautje komt...
"Je wilde hem zo graag hebben toen , ik vond het zo sneu dat het flesje kapot ging......"
Is het geen mooi kleurtje voor mij?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef Tammymara het volgende:
Hij is niet lelijk maar ik kan er niet mee overweg.
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
En als je het eerste laagje helemaal goed laat drogen?quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 11:21 schreef Tammymara het volgende:
Hij is niet lelijk maar ik kan er niet mee overweg.
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
Fotoquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
haha fiets, ik heb nog nooit zulke dikke enveloppen met nagellak gezien
Kwestie van oefenen! Vaak doen dan gaat het steeds beter. Je moet een beetje zwevend lakken dus niet te veel druk uitoefenen, en zo min mogelijk over het zelfde stukje lakken.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Tammymara het volgende:
Ook niet! zo gauw ik weer een tweede laagje doe sleep ik laagje 1 ervanaf. Ik erger me gewoon dood aan dat lakje......
Pics! Van de enveloppes dusquote:Op donderdag 22 april 2010 @ 11:33 schreef Mirjam het volgende:
haha fiets, ik heb nog nooit zulke dikke enveloppen met nagellak gezien
Ja... nou, het valt mee. Met 10 minuten fietsen ben je in het centrum van de stad ernaast, dus dat is nog te doen. Rustig lijkt me op zich ook wel weer wat hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je wel in het midden van nergens wonen?
Lief huiske, maar de locatie....
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
helaas, de enveloppen waren al open
maar hier een foto na het uitpakken:
ik heb genoeg keukenrol om mijn schuur mee in te pakken
[ afbeelding ]
Whehehhehe!!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Die lila zou best wel eens (net als de Gosh Wild Lilac) een dupe kunnen zijn voor OPI A Grape Fit.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:
Swatches van de nieuwe essence collectie foto's komen hier vandaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker wetenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehhehe!!
Nou, in elk geval is Fiets wel héél zorgvuldig geweest!
Kwam ie van de Douglas? Dan mag je er zonder bonnetje mee terug en iets anders uitzoeken voor dat bedrag (vertelden ze me pas, wist ik ook niet).quote:Op donderdag 22 april 2010 11:10 schreef Tammymara het volgende:
Holografische KOH!
(en de eerste had ik van mijn man, de tweede kwam iemand anders mee aanzetten!!!!!)
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Keukenrol, heb ik uit betrouwbare bronnenquote:Op donderdag 22 april 2010 @ 12:16 schreef MissJ het volgende:
[..]Fiets, heb je er een hele pleerol ingestopt ofzo?
5quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |