Is het geen mooi kleurtje voor mij?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef Tammymara het volgende:
Hij is niet lelijk maar ik kan er niet mee overweg.
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
En als je het eerste laagje helemaal goed laat drogen?quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 11:21 schreef Tammymara het volgende:
Hij is niet lelijk maar ik kan er niet mee overweg.
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
Fotoquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
haha fiets, ik heb nog nooit zulke dikke enveloppen met nagellak gezien
Kwestie van oefenen! Vaak doen dan gaat het steeds beter. Je moet een beetje zwevend lakken dus niet te veel druk uitoefenen, en zo min mogelijk over het zelfde stukje lakken.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Tammymara het volgende:
Ook niet! zo gauw ik weer een tweede laagje doe sleep ik laagje 1 ervanaf. Ik erger me gewoon dood aan dat lakje......
Pics! Van de enveloppes dusquote:Op donderdag 22 april 2010 @ 11:33 schreef Mirjam het volgende:
haha fiets, ik heb nog nooit zulke dikke enveloppen met nagellak gezien
Ja... nou, het valt mee. Met 10 minuten fietsen ben je in het centrum van de stad ernaast, dus dat is nog te doen. Rustig lijkt me op zich ook wel weer wat hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je wel in het midden van nergens wonen?
Lief huiske, maar de locatie....
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
helaas, de enveloppen waren al open
maar hier een foto na het uitpakken:
ik heb genoeg keukenrol om mijn schuur mee in te pakken
[ afbeelding ]
Whehehhehe!!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Die lila zou best wel eens (net als de Gosh Wild Lilac) een dupe kunnen zijn voor OPI A Grape Fit.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:
Swatches van de nieuwe essence collectie foto's komen hier vandaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker wetenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehhehe!!
Nou, in elk geval is Fiets wel héél zorgvuldig geweest!
Kwam ie van de Douglas? Dan mag je er zonder bonnetje mee terug en iets anders uitzoeken voor dat bedrag (vertelden ze me pas, wist ik ook niet).quote:Op donderdag 22 april 2010 11:10 schreef Tammymara het volgende:
Holografische KOH!
(en de eerste had ik van mijn man, de tweede kwam iemand anders mee aanzetten!!!!!)
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Keukenrol, heb ik uit betrouwbare bronnenquote:Op donderdag 22 april 2010 @ 12:16 schreef MissJ het volgende:
[..]Fiets, heb je er een hele pleerol ingestopt ofzo?
5quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bronnen heb jij!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Keukenrol, heb ik uit betrouwbare bronnen
Er waren toch maar vier kleuren? Of heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoor, 4 kleuren, maar heb er 2 extra gevraagdquote:Op donderdag 22 april 2010 12:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er waren toch maar vier kleuren? Of heb ik wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, die van mij (die kapot was en weggegooid is) in elk geval wel,Maar de persoon van wie ik m nu heb die komt niet hier vandaan dus kan goed zijn dat die ergens anders gekocht is (tenzij douglas hem alleen maar verkoopt)quote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam ie van de Douglas? Dan mag je er zonder bonnetje mee terug en iets anders uitzoeken voor dat bedrag (vertelden ze me pas, wist ik ook niet).
Néh, Ik vind hem niet mooi bij nader inzien.........Die van CG vind ik veel mooier!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen! Vaak doen dan gaat het steeds beter. Je moet een beetje zwevend lakken dus niet te veel druk uitoefenen, en zo min mogelijk over het zelfde stukje lakken.
Ehhh, google docs doe ik het in. Volgens mij kun je het daar gewoon ook importeren.quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet nog ff uitvogelen hoe ik dat Excelbestand op internet krijg net als sommige dames hier
Die nummer 39! Welk lakje is dat?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Even mijn wieletjes showen, vanavond verder
Alles uitstallen en op kleur zetten, glaasje Rosé erbij en lakken maar!
[ afbeelding ]
Alle paarse kleuren:
[ afbeelding ]
De groene kleurtjes:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Roze/Rood:
[ afbeelding ]
Die hoef ik niet op te zoekenquote:
Prachtig zeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die hoef ik niet op te zoeken
1 van mijn favo holo's
China Glaze - Kaleidoscope Him Out.
Kgh!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:35 schreef DeltaCephei het volgende:
TD is binnenPakketje rook naar nagellak dus ik was bang dat er iets kaduuk was maar gelukkig niet!
Dinsdagnachtquote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kgh!
Wanneer geshipt?
Hier is de pakketbode stilletjes ons huisje voorbij gereden
En terecht!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dinsdagnacht![]()
Mocht de Poolside niet eens nader bekijken, moest terug in de doos doen
He gatverrr.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Honnepon, ik ben toch niet thuis vanavond.
Leuk! That reminds me, ik moet ook nog even zo´n zwarte stift aanschaffen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Even mijn wieletjes showen, vanavond verder
Alles uitstallen en op kleur zetten, glaasje Rosé erbij en lakken maar!
[ afbeelding ]
Alle paarse kleuren:
[ afbeelding ]
De groene kleurtjes:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Roze/Rood:
[ afbeelding ]
Oh, vind ik niet vreemd hoor, hier verkopen ze bij een wat duurdere schoenenwinkel mini Orly´s en soms krijg je ze er gewoon gratis bij. Ok, ik koop daar nooit wat, maar familie wel en die geven ze dan weer aan mijn dochterquote:Op donderdag 22 april 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag prijzen opgehaald voor de Koninginnedagloterij. Korte uitleg: ik ben sinds augustus penningmeester van de buurtvereniging, buurtvereniging organiseert van alles op koninginnedag voor de buurt, dat kost geld, dus we houden een loterij met prijzen die door de lokale winkeliers ter beschikking worden gesteld. Maar daar moeten we wel om gaan vragen.
Dus ik kom bij de schoenentempel, pakt die verkoper zoeen grote zak Herome nagellak uit het magazijn voor onze loterij. (ja, bij de schoenenwinkel, lang verhaal). En die liggen hier nu dus en ik wil ze opdoen maar dat mag niet.
Welke DS is dat??quote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind deze lelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk? Mooi!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind deze lelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat kan ik echt niet makenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet vreemd hoor, hier verkopen ze bij een wat duurdere schoenenwinkel mini Orly´s en soms krijg je ze er gewoon gratis bij. Ok, ik koop daar nooit wat, maar familie wel en die geven ze dan weer aan mijn dochter
Maar kun je er niet stiekem 1´tje uitvissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |