Welke DS is dat??quote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind deze lelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk? Mooi!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind deze lelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat kan ik echt niet makenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet vreemd hoor, hier verkopen ze bij een wat duurdere schoenenwinkel mini Orly´s en soms krijg je ze er gewoon gratis bij. Ok, ik koop daar nooit wat, maar familie wel en die geven ze dan weer aan mijn dochter
Maar kun je er niet stiekem 1´tje uitvissen
1: Glamourous Purple 131 Kohquote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk! That reminds me, ik moet ook nog even zo´n zwarte stift aanschaffen.
Welke zijn nummer 1, 3, 37 en 43?
Ik zie de krantenkoppen van het plaatselijke krantje al voor me: "Verslaafde penningmeester jat nagellak uit prijzenpot"quote:Op donderdag 22 april 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat kan ik echt niet maken
Maar ik koop wel gewoon lotjes. Misschien wint een puberjoch ze wel en dan ruil ik ze
Lollerquote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen van het plaatselijke krantje al voor me: "Verslaafde penningmeester jat nagellak uit prijzenpot"![]()
Thanks!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1: Glamourous Purple 131 Koh
3: 571 Wild Lilac Gosh
37: Metallic blauw Casuelle (Kruidvat)
43: 70622 Beauty & the Beach China Glaze
quote:
Haha ja inderdaad! Misschien maandagavond ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
He gatverrr.
Naja, dan een ander keertje. Kan ik lekker verder flyeren
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE maandag is flopmodellencatwalkavond!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad! Misschien maandagavond ofzo.
Maandagavondenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE maandag is flopmodellencatwalkavond!![]()
![]()
![]()
Dinsdag?
Prettyquote:Op donderdag 22 april 2010 14:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Picspammm (stomme zon ging snel weg dus niet de full holo experience
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Don't fuck with my maandagavond
Mooi Delta, is dat TMI?
potjandorrie zeg, ik vind dat echt vreselijk lelijk, zo overdreven en echt giga ordi gewoonquote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Plaatje van internet:
[ afbeelding ]
Toffff alleen zijn die strikjes een beetje erg groot
me likes ordi nailsquote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
potjandorrie zeg, ik vind dat echt vreselijk lelijk, zo overdreven en echt giga ordi gewoon
Oh nee joh, doe geen moeite, ik vind miss sporty nogal verrot lakken, dus koop ´m dan toch nietquote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dat is er eentje van Miss Sporty Clubbing Colours
maar meer staat er niet op. Ik zal thuis wel ff foto van het potje maken.
whehe!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, da's echt een handig excuus om niks anders meer te hoeven doen dan computeren: de rest kan ook gewoon niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE maandag is flopmodellencatwalkavond!![]()
![]()
![]()
Dinsdag?
Oh bahquote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Plaatje van internet:
[ afbeelding ]
Toffff alleen zijn die strikjes een beetje erg groot
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is er iemand die een kleurenkaart van OPI wil en ik heb een soort tasje gekregen waar 2 lakjes in passen.
Zeg, heel leuk hoor, die voorraad steeds, maar ik vind nageltjes veel leuker om te zienquote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nieuwe baby's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rated Holographic en It's My Turnquote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Tammymara het volgende:
Oh bubseltje! Welke zijn die op de eerste foto, tweede en derde van links? Mooi!
Heb je die Kaleidoscopes van TD?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nieuwe baby's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die zijn van http://8ty8beauty.com/quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je die Kaleidoscopes van TD?
Essie Resort collectie verkrijgbaar op TD.
HOLYFUCK die minisetjes zijn van $8 naar $17 gegaan!
Echt? Ik vind Miss Sporty echt super fijn! In 1 laag dekkend, perfect kwastje. Heerlijke lak!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee joh, doe geen moeite, ik vind miss sporty nogal verrot lakken, dus koop ´m dan toch niet
Ah oke, daar kan ik niet bestellenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee die zijn van http://8ty8beauty.com/
Bij mij welquote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah oke, daar kan ik niet bestellen
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
![]()
Grapje heb je geen cc??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |