yay! nice nice!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Loqi het volgende:
Zonnebrillen op dames![]()
[ afbeelding ]
Tangerine queen van Models own
Ohh yeah
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op zich wel maar zie je die knul al aan zijn klasgenoten uitleggen dat hij op nagellakjacht moet?
nee zou het ook niet eerder verwachten dan vrijdag, zijn gister pas weer gaan vliegen hequote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
yay! nice nice!
Pakketpost rijdt voorbij. Geen TD dus![]()
![]()
jamaar jamaar jamaar ik heb het voor maandag nodigquote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee zou het ook niet eerder verwachten dan vrijdag, zijn gister pas weer gaan vliegen he
vrijdag is voor maandagquote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
jamaar jamaar jamaar ik heb het voor maandag nodig
Dat lijkt wel héél erg op elkaar!!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hier dus een vergelijking van P2 Glory en OPI At your Quebec & call.
Eerst de flesjes:
[ afbeelding ]
Vergelijking daglicht binnen:
[ afbeelding ]
OPI is 3 laagjes, P2 is 2 laagjes
In de zon:
[ afbeelding ]
De P2 is net wat groener dan de OPI, in de OPI zit een hint van bruin. Overall vind ik ze wel veel op elkaar lijken. De P2 is volledig dekkend in 2 laagjes, de OPI heeft er drie nodig. Vooral gezien het prijsverschil ga ik voor de P2
Pretty!!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mn duimnagelriem is naar de kloteMaargoed, toch twee foto's van CG DV8:
In gewoon licht:
[ afbeelding ]
En in de zon:
[ afbeelding ]
Anders heb ik geen bdaycadeautjes van m'n broerquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vrijdag is voor maandag![]()
Dat hier die pakketbode ook ff voortmaakt, dan kan ik tenminste weg
Ze verkopen er wel zegels hoor, hier wel iig. Kan ze ook alles gewoon laten frankeren..quote:Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Alleen als de poststukken voldoende gefrankeerd zijn. Ongefrankeerde zendingen kunnen niet bij een business point worden verwerkt! Je kunt er dus geen pakketjes zonder zegel etc afgeven. Ze verkopen daar ook geen pakketzegels of postzegels oid.
Wat een geweldige combinatiequote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
1 laagje Zoya Malia, 3 laagjes ChG Electric Lilac & SV.
Ik heb 3 laagjes op mijn nagelwiel gedaan en toen werd ie al ietsje donkerder. Maar vind ´m sowieso wel stoer. Had ´m eigenlijk bedacht als ondergrond voor gosh hawaii green en dat werkt in ieder geval prima. Ben er blij mee! Als ik ´m donkerder wil, ga ik wel even kijken of ik er iets anders onder kan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef zoeperzazke het volgende:
@Mirannie: Paper Chasing is heul tof, maar heeft wel veeel laagjes nodig om echt dekkend te zijn!
Verharder Soft erop smeren?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, ik heb even advies nodig.
Ik heb mijn gelnagels er helemaal af, maar ze zijn zo dun dat het pijn doet en ze op sommige plekken inscheuren.
Zal ik 'doorbijten' of toch maar nieuwe tips + nieuw gel plaatsen?.
Nee, tuurlijk niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
Wat een geweldige combinatieZodra Zoya malia binnen is ga ik dit zeker van je kopieren (vind je niet erg toch?)
Ik zou gewoon wat extra laagjes nagelverharder smeren als je er vanaf wil.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, ik heb even advies nodig.
Ik heb mijn gelnagels er helemaal af, maar ze zijn zo dun dat het pijn doet en ze op sommige plekken inscheuren.
Zal ik 'doorbijten' of toch maar nieuwe tips + nieuw gel plaatsen?.
Dan niet de Herôme Extra Sterk want bij broze/beschadigde nagels doet die erg zeerquote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat extra laagjes nagelverharder smeren als je er vanaf wil.
Ik smeer me sufquote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat extra laagjes nagelverharder smeren als je er vanaf wil.
Ik heb twee nagelverstevigers van Sally Hansen gekocht.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan niet de Herôme Extra Sterk want bij broze/beschadigde nagels doet die erg zeer![]()
Da's een postkantoor dan, geen business pointquote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze verkopen er wel zegels hoor, hier wel iig. Kan ze ook alles gewoon laten frankeren..
Pics!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhhhhh, ik heb zo een lief huisje gezien!!!![]()
Ik benook al aan het overtuigen, en ze lijkt er ook wel echt voor te vallen...
Oooh leuk, en pics inderdaad!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhhhhh, ik heb zo een lief huisje gezien!!!![]()
Ik benook al aan het overtuigen, en ze lijkt er ook wel echt voor te vallen...
bah sterktequote:Op woensdag 21 april 2010 15:03 schreef Diconnected het volgende:
Oke even snel een tvp. Moeder is nog steeds niet opgeknapt, moet vannacht weer blijven wss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |