Tsja aan die lekke band kan hij ook weinig doen. En dat elke keer iets, valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Gesink weer niet goed genoeg. Kan ook te maken hebben met die lekke band, maar zo is er elke keer wel iets.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De erelijst van de Waalse Pijl in gedachten nemende zou ik mij als Evans zijnde toch behoorlijk zorgen beginnen maken. Straks wordt die op doping betrapt !
Waren ze vast niet de enigen inquote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef golfer het volgende:
De Nederlande commentatoren hadden 100 meter voor de finish al op zeker Contador aangewezen als winnaar.
Die moesten op het laatst ook even bijschakelen met hun commentaar.
De eerste keer dat hij de muur op ging viel me ook niet mee...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja aan die lekke band kan hij ook weinig doen. En dat elke keer iets, valt ook wel weer mee.
Hij zakte iets door (niet veel), dus echt super was hij duidelijk niet. Geen idee eigenlijk hoe dat komt. Misschien heeft die valpartij in het Baskenland toch net iets meer invloed gehad dan gedacht.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij de muur op ging viel me ook niet mee...
Vorige week in de AGR moest ie met de voeten aan de grond, dat heeft niet mee geholpen. Week ervoor die val.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja aan die lekke band kan hij ook weinig doen. En dat elke keer iets, valt ook wel weer mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |