nouja het ligt er ook aan in welk tijdsbestek deze worden ingenomen.. volgens mij kenmerkt het 'comazuipen' zich vooral door n grote inname in een korte tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 12:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
10 tot 15 glazen en dan naar het ziekenhuis? Dan kun je ook niks hebben.
De grens voor alcohol is daar toch 21 jaar?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef Sander het volgende:
Krijgen we pas echt Amerikaanse toestanden hier. Met 15 in een auto (we zijn al bij 'met 17 beginnen met lessen') maar oh wee als je een biertje drinkt.
Oud genoeg om kinderen te krijgen maar te jong voor alcohol
Is per afzonderlijke staat geregeld. Sommigen 18 anderen 21quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
De grens voor alcohol is daar toch 21 jaar?
Dat was tot begin jaren 90. Toen heeft de federale regering gezegd dat staten die het niet op 21 zetten minder geld uit Washington krijgen. Nu is het overal 21.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Is per afzonderlijke staat geregeld. Sommigen 18 anderen 21
wetenschappelijk hebben ze een punt, of het ook sociaal wenselijk is is een tweedequote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef Farenji het volgende:
Ik hoorde vanochtend een of andere muppet die met droge ogen zat te beweren dat het het beste zou zijn om alle alcohol te verbieden voor mensen van jonger dan *24 jaar*. "Want tot die tijd groeien je hersenen nog".
24 JAAR!!!
Even snel kijken op cbs levert ong. 4 miljoen van 20 jaar en jonger op.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef baba117 het volgende:
500 op hoeveel miljoen kinders? 10 tot 15 glazen ga je echt niet dood aan... (hoewel ik het nog geen 12 jarige heb zien proberen) De echte comazuipers die hebben er vast meer dan 20 op wat betekend dat een heel groot gedeelte onder de 10 glazen heeft gedronkenPrachtige hype weer.
NOESSS!!!! Ieder kind heeft een kans van 0,0125 om dit jaar in het ziekenhuis te komen met drank op (nog geen coma) Als je dit op die 20 jaar betrekt is die kans 0,25%! De wereld vergaat! Ik schat de kans hoger in dat ze in het ziekenhuis komen door een trap waar ze vanaf vallen dan alcohol dus moet er belasting op trappen komen!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Even snel kijken op cbs levert ong. 4 miljoen van 20 jaar en jonger op.
Nee, die dronken lorren met dons op de bovenlip, da's sociaal wenselijkquote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
wetenschappelijk hebben ze een punt, of het ook sociaal wenselijk is is een tweede
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Casos het volgende:
[..]
Mee eens, ik haalde vroegen een fles martini rosso en een pak shaq op 15 jarige leeftijd bij de plaatselijke benzinepomp.
als verboden zouden werken zou t n prima plan zijn als de wetenschappelijke data daarop wijstquote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
wetenschappelijk hebben ze een punt, of het ook sociaal wenselijk is is een tweede
En wij betalen mee als jij je been breekt. Kan toch ook niet helpen dat iemand met zn domme kop onder een auto komt? Waarom moet ik dan meebetalen?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet? Mensen die incidenteel roken, moeten toch ook dik meebetalen aan al die kettingrokers die sterven aan longkanker? Dat is blijkbaar hoe het systeem werkt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |