Ja, 2,5 jaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef Fems het volgende:
[..]Dat is wel fijn! Ik denk dat ik ze dan maar eens ga bellen.
Ben je ingeschreven op woningnet?
Niet zo hoog dat ik die studio van vanmiddag aan moest nemen. Maar samenwonen met je ex, ook al heb je geen ruzie, is verre van ideaal. Het is voor ons allebei beter als deze situatie niet te lang duurt, qua verwerken en zo, maar tegelijkertijd hoef ik er ook niet enorm op achteruit te gaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe hoog is 'de nood' om te verhuizen?
Je hebt dus wel eisen, maar wilt wel erg graag iets anders... moet 2.5 jaar niet genoeg zijn om iets leuks te kunnen vinden? Ben je ouder dan 23?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet zo hoog dat ik die studio van vanmiddag aan moest nemen. Maar samenwonen met je ex, ook al heb je geen ruzie, is verre van ideaal. Het is voor ons allebei beter als deze situatie niet te lang duurt, qua verwerken en zo, maar tegelijkertijd hoef ik er ook niet enorm op achteruit te gaan.
Waarom gaat je ex niet weg?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet zo hoog dat ik die studio van vanmiddag aan moest nemen. Maar samenwonen met je ex, ook al heb je geen ruzie, is verre van ideaal. Het is voor ons allebei beter als deze situatie niet te lang duurt, qua verwerken en zo, maar tegelijkertijd hoef ik er ook niet enorm op achteruit te gaan.
Volgens de woningcorporatie moet het met mijn aantal punten binnen nu en een paar maanden wel raak zijn. Ik wil ook echt niet overkomen als een enorme zeur hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Je hebt dus wel eisen, maar wilt wel erg graag iets anders... moet 2.5 jaar niet genoeg zijn om iets leuks te kunnen vinden? Ben je ouder dan 23?
Omdat ik het huis waar we nu wonen niet alleen kan betalen, hij wel. En hij heeft evenveel punten als ik (we stonden samen ingeschreven), dus de kans dat hij iets vindt is niet groter dan dat ik dat doe.quote:
Klinkt erg logisch. En als de situatie niet zo is dat gelijk actie ondernomen moet worden kan je beter net iets langer op zoek gaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens de woningcorporatie moet het met mijn aantal punten binnen nu en een paar maanden wel raak zijn. Ik wil ook echt niet overkomen als een enorme zeur hoor.. Maar ik moet me wel prettig voelen in een nieuwe woning. Ik ben in de afgelopen 5 jaar al 3 keer verhuisd, dat wordt straks 4 keer, en dan vind ik het de eerste paar jaar wel genoeg geweest zo.
Ik ben 24.
Ah, dat is wel kut ja.. Succes met zoekenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat ik het huis waar we nu wonen niet alleen kan betalen, hij wel. En hij heeft evenveel punten als ik (we stonden samen ingeschreven), dus de kans dat hij iets vindt is niet groter dan dat ik dat doe.
hmm dat is inderdaad wel een kutsituatie danquote:Op donderdag 22 april 2010 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat ik het huis waar we nu wonen niet alleen kan betalen, hij wel. En hij heeft evenveel punten als ik (we stonden samen ingeschreven), dus de kans dat hij iets vindt is niet groter dan dat ik dat doe.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanochtend even een tentamen ingekopt en zo maar naar het vliegveld.
Dag Groningen.
Vliegt je vliegtuig gewoon? Wat ga je trouwens doen in Engeland?quote:
Yup on schedule.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Vliegt je vliegtuig gewoon? Wat ga je trouwens doen in Engeland?
Welke master ga je doen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt allemaal.. RedFever, ik studeer inderdaad nog. Bijna klaar met m'n eerste master, na de zomer begin ik met de tweede.
Lerarenopleiding als master na een master.Ik ben nu uiteraard volkomen kansloos op de arbeidsmarkt, en het onderwijs kriebelt toch wel.quote:
Wel vervelend om te horen. Succes met zoeken naar een leuke woning!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt allemaal.. RedFever, ik studeer inderdaad nog. Bijna klaar met m'n eerste master, na de zomer begin ik met de tweede.
Welke master heb je nu bijna binnen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lerarenopleiding als master na een master.Ik ben nu uiteraard volkomen kansloos op de arbeidsmarkt, en het onderwijs kriebelt toch wel.
Veel plezierquote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Fems het volgende:
Zo, dat wordt een gehele avond in de sporthal doorbrengen! Toedels!
Ahquote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lerarenopleiding als master na een master.Ik ben nu uiteraard volkomen kansloos op de arbeidsmarkt, en het onderwijs kriebelt toch wel.
momenteel is de arbeidsmarkt idd erg slecht. Behalve onderwijs dan. Ik ben ook nog een tijdje (nadat ik m'm master had gehaald ergens eind vorig jaar) "in het onderwijs" werkzaam geweestquote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nederlands. Ik ga niet zeggen in welke richting, dat maakt me gezien het kleine aantal mensen dat die kant op gaat iets té herkenbaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke master heb je nu bijna binnen dan?
Dat zie ik je ook wel doen. Hoe lang duurt die master?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
een jaar gok ik ?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dat zie ik je ook wel doen. Hoe lang duurt die master?
Zou je dat kut vinden dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een jaar inderdaad.. Slaif, dat hoor ik vaker.
. Maar niemand vertelt erbij of ze dat vinden omdat ik zo bazig kan zijn of om een andere reden.
.
Nou ja, ik mag toch hopen dat ik wel enkele kwaliteiten heb waardoor ik geschikt zou zijn voor het onderwijs.quote:
Ik zie je nooit taalfouten maken. Je bent dus ongeschikt voor het onderwijs.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag toch hopen dat ik wel enkele kwaliteiten heb waardoor ik geschikt zou zijn voor het onderwijs..
Doen!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef nietzman het volgende:
Okay, upgrade van functie naar artdirector, doen of niet doen?
Zeker doen! Vet jaquote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef nietzman het volgende:
Okay, upgrade van functie naar artdirector, doen of niet doen?
Ga je het doen jelmer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:51 schreef nietzman het volgende:
Is er een last van je schouders gevallen?
Ik wil d'r wel voor gaan, maar dan moet er in feite wel een vervanger voor mijn werkzaamheden worden gevonden, en da's wat lastiger.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:16 schreef Slaif het volgende:
Ga je het doen jelmer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |