Dat zie ik je ook wel doen. Hoe lang duurt die master?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lerarenopleiding als master na een master.Ik ben nu uiteraard volkomen kansloos op de arbeidsmarkt, en het onderwijs kriebelt toch wel.
een jaar gok ik ?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dat zie ik je ook wel doen. Hoe lang duurt die master?
Zou je dat kut vinden dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een jaar inderdaad.. Slaif, dat hoor ik vaker.
. Maar niemand vertelt erbij of ze dat vinden omdat ik zo bazig kan zijn of om een andere reden.
.
Nou ja, ik mag toch hopen dat ik wel enkele kwaliteiten heb waardoor ik geschikt zou zijn voor het onderwijs.quote:
Ik zie je nooit taalfouten maken. Je bent dus ongeschikt voor het onderwijs.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag toch hopen dat ik wel enkele kwaliteiten heb waardoor ik geschikt zou zijn voor het onderwijs..
Doen!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef nietzman het volgende:
Okay, upgrade van functie naar artdirector, doen of niet doen?
Zeker doen! Vet jaquote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef nietzman het volgende:
Okay, upgrade van functie naar artdirector, doen of niet doen?
Ga je het doen jelmer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:51 schreef nietzman het volgende:
Is er een last van je schouders gevallen?
Ik wil d'r wel voor gaan, maar dan moet er in feite wel een vervanger voor mijn werkzaamheden worden gevonden, en da's wat lastiger.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:16 schreef Slaif het volgende:
Ga je het doen jelmer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |