quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:47 schreef Luco het volgende:
Ik was bijna vergeten hoe migraine aanvoelde... Voel weer een heerlijke aanval aankomen, tijd voor ibuprofen...
quote:
Oh jee. Gelukkig heb ik nooit migraine maar ik ken iemand die het ~1x per maand heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:50 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
600mg bruisgranulaat. 400mg is net niet genoeg bij mij...
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je kunt op die uren uit het rooster gewoon naar binnen lopen. En je hoeft dus geen extra kaartje, zoals met alle algemene uren van de Alco.
Ben er een paar keer geweest, en was net van plan vanavond weer te gaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:54 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Zwem jij er ook weleens dan?
Tsja... Heb je wel een beetje gelijk in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben er een paar keer geweest, en was net van plan vanavond weer te gaan.Maar denk dat ik verzaak, naar de bios gaan is veel leuker.
Je kon je studentenkaart gewoon ACLOtiveren (ja, ik heb de naam ook niet bedacht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:08 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Tsja... Heb je wel een beetje gelijk in.
Morgenmiddag is je volgende kans.
Zal zo eens even kijken waar ik zo'n aclo - pas kan krijgen.Kost maar 50 euries.
Dankjewel!!quote:
Groninger komt om bij steekpartijquote:Een 34-jarige man uit Groningen is vrijdagochtend om het leven gekomen bij een steekpartij in zijn woonplaats. Een 30-jarige vrouw is aangehouden als verdachte, meldt de politie.
De man werd vrijdag rond 09.30 uur door de vrouw zwaargewond binnengebracht bij een ziekenhuis in Groningen. Hij had een steekwond in zijn bovenlichaam. Reanimatie in het ziekenhuis mocht niet baten. Het slachtoffer overleed korte tijd later aan zijn verwondingen.
De politie onderzoekt het incident. De auto waarmee de man werd gebracht stond voor het ziekenhuis en is door agenten onderzocht. Ook heeft de politie een woning aan de Rengersstraat in Groningen bekeken.
Gewoon naar binnenlopen. Weet je hoe de was er uit ziet? Als je binnenloopt via de fietseningang (ingang in het fietsenhok loop je recht tegen de kleedkamers aan. Ik ben er nog nooit gecontroleerd!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef Viper86 het volgende:
Oke. Hij is geACLOtiveerd.Ik moet eerst nog wachten op bevestiging ofzo...
En dan kan ik met mijn studentenpas gewoon inscannen bij de balie ofzo?
Als er ook nog van een hennepgebeuren gerept gaat worden, dan woonde deze man een straat bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Groninger komt om bij steekpartij
Ah wat naar echt! Lekkere verhalen weer, uut Grunn.. Waarom geen positieve berichten, een oude stad die onder Groningen wordt gevonden ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Groninger komt om bij steekpartij
Een keertje, en dat was méér dan genoeg voor de rest van mijn leven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah wat naar echt! Lekkere verhalen weer, uut Grunn.. Waarom geen positieve berichten, een oude stad die onder Groningen wordt gevonden ofzo.![]()
Is iemand ooit bij dat Kokomo-gebeuren op de plek van The Palace geweest? Is dat wat? Ik heb zo'n vermoeden..
Waarom niet kunnen slapen btw? Ish verveeelend.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
Bluurgh, migraine en niet kunnen slapen is geen leuke combinatie
Hahaha! Are you kidding me, een speedboot!?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een keertje, en dat was méér dan genoeg voor de rest van mijn leven.Rot muziek, weinig mensen en een dj in een speedboot.
![]()
![]()
Wij hoefden geen entree te betalen, anders was ik ook niet mee gegaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waarom niet kunnen slapen btw? Ish verveeelend.
[..]
Hahaha! Are you kidding me, een speedboot!?Mja, ik had al zo'n vermoeden. En dan ook nog entree betalen?
![]()
Wat is er??quote:
Haha, jemig dat gaat em dus niet worden. Klinkt als een gemiste kans..quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wij hoefden geen entree te betalen, anders was ik ook niet mee gegaan.![]()
En goedemorgen verder!
Al wat beter? Heb je d'r boormachine afgepakt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:58 schreef Luco het volgende:
En wakker worden met migraine is nog vervelender, helemaal om half 8 door geboor van je verhuizende huisgenote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |