What the fuck Trev. What the fuck.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:07 schreef Trevland het volgende:
Als je een leuke blonde meid was dan ja maar nu niet
Dat ik de TT niet ga uitvoerenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
What the fuck Trev. What the fuck.
hihihiquote:Op woensdag 21 april 2010 08:07 schreef Trevland het volgende:
Als je een leuke blonde meid was dan ja maar nu niet
Het is zorgwekkend dat je een leuke blonde meid wel zou verkrachten. Volgens mij ben jij in de war met wat anders, maar verkrachten hoort nou eenmaal niet, Trev.quote:
Datquote:Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is zorgwekkend dat je een leuke blonde meid wel zou verkrachten. Volgens mij ben jij in de war met wat anders, maar verkrachten hoort nou eenmaal niet, Trev.
Maar als je er om vraag is het geen verkrachting meerquote:Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is zorgwekkend dat je een leuke blonde meid wel zou verkrachten. Volgens mij ben jij in de war met wat anders, maar verkrachten hoort nou eenmaal niet, Trev.
Voor als er leuke blonde meiden zijn die mij willen verkrachten.quote:
HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je er om vraag is het geen verkrachting meer
Ik voldoe niet aan de eisen.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor als er leuke blonde meiden zijn die mij willen verkrachten.
Shit ik ben niet leukquote:Op woensdag 21 april 2010 08:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor als er leuke blonde meiden zijn die mij willen verkrachten.
Jamaar ik ben niet blond, en geen leuke meid en ik wil je niet verkrachten. Dus dat gaat moeilijk he.quote:
ONDANKBARE HONDquote:Op woensdag 21 april 2010 08:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jamaar ik ben niet blond, en geen leuke meid en ik wil je niet verkrachten. Dus dat gaat moeilijk he.
O.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ondankbaar en ook geen hond
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ondankbaar en ook geen hond
* DeLuna rent gauw naar Panda72, want straks kun je haar weer opvegenquote:
Ik vind je wel een geil teefje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |