Ja niet minder dan 150 kg natuurlijk....blijf je goed op de grond staan bij een storm...anders waai je maar weg.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op gewicht blijven natuurlijk.
Echt een laf ventje idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is inmiddels al omgevallen die lul.
Ook dat en ik word sinds mijn overgewicht gezien als een grote jongen in de lokale snackbar. 1 van de weinige plekken waar ik wel graag serieus word genomen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja niet minder dan 150 kg natuurlijk....blijf je goed op de grond staan bij een storm...anders waai je maar weg.
Hij is gewoon een vos in schaapskleren.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo een klacht neerdumpen en dan vervolgens wegwezen, het lijkt R&P wel.
Genomen worden in de snackbar lijkt me maar niets...al dat hete vet...voor je het weet eindig je in een frituurpanquote:Op woensdag 21 april 2010 03:06 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ook dat en ik word sinds mijn overgewicht gezien als een grote jongen in de lokale snackbar. 1 van de weinige plekken waar ik wel graag serieus word genomen natuurlijk.
De snackbar lijkt me wel een inspirerende omgeving, met uitzicht op de pikanto's, kipcorns, gehaktballen en frikandellen.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Genomen worden in de snackbar lijkt me maar niets...al dat hete vet...voor je het weet eindig je in een frituurpan
Een beetje frituurder weet wel waar ie veilig voorover kan buigen.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Genomen worden in de snackbar lijkt me maar niets...al dat hete vet...voor je het weet eindig je in een frituurpan
quote:Op woensdag 21 april 2010 03:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
De snackbar lijkt me wel een inspirerende omgeving, met uitzicht op de pikanto's, kipcorns, gehaktballen en frikandellen.
Pas maar op, voordat je het weet is er een nieuwe gefrituurde vleessnack ontstaan waar jij niet blij mee bentquote:Op woensdag 21 april 2010 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje frituurder weet wel waar ie veilig voorover kan buigen.
Je moet je er niet té snel bij neerleggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 04:01 schreef Windigo het volgende:
Dat heb je gewoon om deze tijd, TS. Wen er aan
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:34 schreef FalleNk810i het volgende:
om 4 uur 's nachts nog op Fok! zitten
damn that could be truequote:Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
Er zitten rond die tijd ook veel mensen die nachtdiensten draaien hoor.
arme mensen, die hebben helemaal niks te doen dus omdat de rest al slaaptquote:Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
Er zitten rond die tijd ook veel mensen die nachtdiensten draaien hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |