Jij bent gewoon te normaal. Niet gek genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:11 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Echt waar die kapster of kapper die met dit achterlijke idee op de proppen kwam mag van mij tegen de muur!
WTF!
Die kapsels intens triest gewoon...
Welke vrouw wil nu zo'n kapsel?
![]()
Weglopen voor veranderingquote:Op woensdag 21 april 2010 00:11 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Echt waar die kapster of kapper die met dit achterlijke idee op de proppen kwam mag van mij tegen de muur!
WTF!
Die kapsels intens triest gewoon...
Welke vrouw wil nu zo'n kapsel?
![]()
Komt nog wel over een paar jaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te normaal. Niet gek genoeg.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is net als vroeger met Street Fighter, dat ze de kleuren veranderden als je allebei met hetzelfde poppetje wilde spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is wel schandalig matig idd, Bertrand.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:15 schreef Johnny-V het volgende:
'Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig'
No way geen kort haar voor mij!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt nog wel over een paar jaar.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is net als vroeger met Street Fighter, dat ze de kleuren veranderden als je allebei met hetzelfde poppetje wilde spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
No way geen kort haar voor mij!
NEVER!
En geen vage kutbril...dan maar niks zien!
kan me niets schelen gruwel van die dingen
Er zijn toch lenzen?
Man man wat een wijven dat toch zijn...onsmakelijke types ulk
net halve kerels!
het liefst draagt dat soort nog een zeemansjack...liefst lichtblauw of beige...rillll'
en een kuitbroek met van die vage stappers eronder..
Oeffffff
Die oplader ook van een Pocketline Jive GSM uit 1997.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je haar doet vermoeden dat het iig niet lang duurt
Hahahah godver wat een eng gifje.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is nog 1 van de "lekkerste" uit dit hele topic.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahah godver wat een eng gifje.
Is dit 22?quote:
Nee, ze gaat 22 keer per week naar de buurtsuper.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:05 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Is dit 22?![]()
De tering... meid wat heb je jezelf aangedaan met je "gekheid"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |