Maar vergeet niet dat die bij meerdere mensen kloppen die daar aan meedoen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, dan trek je toch zoiets aan. Uiteindelijk word je toch beoordeeld op je hoofd, je stem, je lichaamshouding. Vermoed ik tenminste.
Keiharde bullshit. Zij kleden jouw uiteindelijk aan. De kleding die jij naar de cast aandoet, maakt geen zak uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat die bij meerdere mensen kloppen die daar aan meedoen.
Dus je moet ook op kleding letten om je voorbeeldig voor te doen.
Naar, maar waar!
Ze kunnen niet van je verwachten dat je komt opdraven in designkleding als je nog geen cent met opdrachten hebt verdiendquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
Maar vergeet niet dat die bij meerdere mensen kloppen die daar aan meedoen.
Dus je moet ook op kleding letten om je voorbeeldig voor te doen.
Naar, maar waar!
Ik kan niet benadrukken hoezeer ik het hier mee eens ben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom, denk nou niet dat je meteen allemaal betaalde opdrachten krijgt, als je de mogelijkheid krijgt om gratis een fotoshoot te doen, moet je die kans (zeker in het begin) gewoon grijpen. Pas als je echt een goed portfolio hebt kan je arrogant worden.
In je portfolio moet je juist laten zien dat je voor meerdere dingen geschikt bent en dus niet voor 1 type fotoshoot. Alle ervaringen zullen je alleen maar helpen.
Qua kleding, houd het netjes, simpele kleuren niet teveel details. Jij moet verkopen niet de kleding. Houd de aandacht op jezelf. En dat printje op dat shirt dat je net poste vind ik nou niet echt "hip".
Jij kijkt zeker nooit naar America's Next Top Model, hè?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:42 schreef Seven. het volgende:
Model daarentegen, not gonna happen. Je hebt geen symmetrisch gezicht (dit is heel belangrijk voor fotomodellen, runwaymodellen zijn weer andere eisen)
Uiteraard, maar is ieder bedrijf dat niet tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze kunnen niet van je verwachten dat je komt opdraven in designkleding als je nog geen cent met opdrachten hebt verdiendMaar goed, een vrij oppervlakkige toestand dus.
Als ik 2 afleveringen gezien heb, dan is het veel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker nooit naar America's Next Top Model, hè?
Succes in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
Uiteraard, maar is ieder bedrijf dat niet tegenwoordig?
Maar we gaan het nog wel zien.
Dit is onderdeel van mijn 4-stappenplan.
Niemand is perfect, maar ik ben eruit welke kleding ik aan ga trekken, dus het was niet voor niets.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:03 schreef Mylene het volgende:
Lamon., het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je zelf op de man gaat spelen. Notabene nadat je zelf hebt lopen klagen. Ik stel daarom voor dat je dat soort posters voortaan achterwege laat. Het komt een topic niet ten goede.
Topic verder opgeschoond.
quote:Welke merken qua niet compleet zakelijke of casual kleding springen er qua populariteit op dit moment uit?
Ik ben gewoon niet modegericht genoeg om te kiezen.
Wat ga je nu aantrekken dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niemand is perfect, maar ik ben eruit welke kleding ik aan ga trekken, dus het was niet voor niets.
Dat die lui nog geen permban hebben is iets wat ze moeten koesteren denk ik overigens.
Gooi er anders voor de zekerheid maar een slotje op, want ik twijfel er geen seconde aan dat ze toch wel weer door gaan.
quote:
Zo een effen kleur t-shirt niet beter zijn? Is je postuur ook beter in zichtbaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel G-star maar na aanleiding van de reacties van niet gestoorde mensen, iets minder overdreven met motieven enzo. En het past volgens mij goed bij een bruin hoofd/lichaam.
noted, carry on met de vraag die lamon stelt.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Fascination het volgende:
Doe even normaal. Ik bash niet, ik post niet offtopic. Geen reden om m'n post te verwijderen.
Lamon, het wordt tijd dat je zelfkennis ontwikkelt. You haven't got what it takes.
Ik vind getailleerd wel okee, maar strak shirt met colbert is weer zo tekenent, een getailleerd overhemd, over een vlotte gevormde spijkerbroek lijkt mij toch echt beter.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik zou een leuk strakker shirt met een colbertje erover aandoen, maar dan wel met de mouwen van het colbert omgeslagen tot de ellebogen.
Daaronder een goed zittende jeans en klaar
Met een strak shirt laat je meer je lichaamsvorm zien en dat lijkt me wel zo handig voor de personen die jou misschien willen boeken?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind getailleerd wel okee, maar strak shirt met colbert is weer zo tekenent, een getailleerd overhemd, over een vlotte gevormde spijkerbroek lijkt mij toch echt beter.
Ik weet nog van de Kleinkunst-academie dat dat destijds ook goed werkte.
Daar kon ik uiteindelijk niet doorgaan omdat ze mijn zang te beperkt vonden, maar dat heb je voor acteren en modelleren gelukkig niet nodig, dus mijn enige kritiek daar gaat voor mijn portfolio niet op nu, maar tijden zijn wel veranderd, dus ik denk dat je ook qua kleding niet meer simpelweg kunt vertrouwen op wat ooit gewoon okee was, ik neem het dus mee.
Ik heb een heel klein buikje dus dat moet ik juist verbergen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Met een strak shirt laat je meer je lichaamsvorm zien en dat lijkt me wel zo handig voor de personen die jou misschien willen boeken?
Onder een overhemd kan tenslotte een buikje schuilgaan en met een strak shirt zien ze meteen of dat er zit of niet
Oei, dan kan je het tegenwoordig sowieso vergeten als model.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein buikje dus dat moet ik juist verbergen.
Ik heb in de afgelopen 3 dagen iets van 40 km gelopen en flink gefietst, maar ik kan toch niet zonder een lekker stukje vlees wat alles weer teniet doet.
Dus ik denk niet dat ik dat buikje helemaal wegwerk voor de shoot.
gut gut gut wat sla ik de spijker weer op zijn kop dan hequote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein buikje dus dat moet ik juist verbergen.
Ik heb in de afgelopen 3 dagen iets van 40 km gelopen en flink gefietst, maar ik kan toch niet zonder een lekker stukje vlees wat alles weer teniet doet.
Dus ik denk niet dat ik dat buikje helemaal wegwerk voor de shoot.
Dit ziet er echt niet uit. Wat een lelijk overhemd.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel G-star maar na aanleiding van de reacties van niet gestoorde mensen, iets minder overdreven met motieven enzo. En het past volgens mij goed bij een bruin hoofd/lichaam.
Correctie. Filippa K is duurder dan Replay. Voor een simpele wollen trui tel je in de winkel ¤250 euro neer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Verder tips qua merken: Filippa K. Ziet er trendy uit zonder daarbij te sloeberig te worden. Is een beetje midprice: duurder dan H&M en WE, maar goedkoper dan Replay, Tommy Hilfiger en andere rotmerken.
Je weet dat Lamon een man is?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Blizzie het volgende:
Geen fel gekleurde nagels.
pumps..pumps..pumpssss
als lamon dit advies ter harte neemt wil ik echt de foto's zien daarnaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Blizzie het volgende:
Voorbeeld van mijn portfolio shoot:
- zwart/donker cocktailjurk of broekpak / Zwarte koltrui met pantalon.
- Trendy jeans met broekriem en (donker)shirt naar keuze.
- eigen invulling
Let erop dat je geen kleding uitkiest met drukke print of grote logo's;
Geen fel gekleurde nagels.
verzorgd haar
pumps..pumps..pumpssss
Ik vond Lamon's naaktpics anders wel erg artistiek enzo. Kun je die niet gewoon voor je portfolio gebruiken lamon?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Noem me geen liefie en jij hebt totaal geen ervaring. Kijk naar je foto's. Overal dezelfde kutexpressie met je kat. Enige waar jij voor kan poseren is misschien Whiskas of een of andere amateur fotograaf.
Nee, ik kreeg een link en vond je even heel erg triest.
Zwarte coltrui?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Blizzie het volgende:
VoorbeeId van een portfolio shoot kleding lijst:
indien mogelijk verschillende getailleerde kleding sets; zwart/donker kostuum, witte/lichte blouse en effen stropdas met herenschoenen.
Zwarte koltrui met pantalon.
Trendy jeans met broekriem, (donker)shirt naar keuze en sneakers.
Eigen invulling is naar keuze.
Let erop dat je geen kleding uitkiest met drukke print of grote logo's;
Je haar verzorgd hebt, geen haarlak, gel of wax.
Geen make-up en sieraden draagt;
Linkje?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vond Lamon's naaktpics anders wel erg artistiek enzo. Kun je die niet gewoon voor je portfolio gebruiken lamon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |