Een leuke stropdas, zo'n halve in alle kleuren van de regenboog. En dan voor de rest helemaal in het zwart. Je valt in elk geval opquote:
Ik kan die dingen niet strikken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een leuke stropdas, zo'n halve in alle kleuren van de regenboog. En dan voor de rest helemaal in het zwart. Je valt in elk geval op
Kan je dat niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan die dingen niet strikken.
Heb je niet meer advies dan enkel een vrolijke stropdas?
Je kunt ook in je nakie gaan, geheid dat ze je nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Lamon. het volgende:
Ik kan die dingen niet strikken.
Heb je niet meer advies dan enkel een vrolijke stropdas?
Ik zat te denken aan dit:quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt ook in je nakie gaan, geheid dat ze je nooit meer vergeten
Maar ik zou netjes casual gaan, alsof je op sollicitatie gaat. Geen afgetrapte spijkerbroek, maar zeker geen pak. Misschien een colbertje, of is dat too much?
Thanks.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:17 schreef Mylene het volgende:
Topic even opgeschoond, op de man spelen en andere offtopic geneuzel wordt niet getolereerd.
Dat ziet er echt afzichtelijk uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit:
[ afbeelding ]
Dat is blijkbaar trendy, maar stoot me ook nog niet af.
Yup!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:20 schreef LeNick het volgende:
Is dat G-Star? Te zien aan die streepjes bij de zakken?
Blèh, wat een saaie blouse. Maar ik denk eigenlijk niet dat je op je kleding zal worden afgerekend, zolang je niet in lompen loopt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
Ik zat te denken aan dit:
[ afbeelding ]
Dat is blijkbaar trendy, maar stoot me ook nog niet af.
Dat Hip? Het is een overhemd in een oerlelijke kleur met een oerlelijke opdruk. Erger heb ik ze al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:22 schreef LeNick het volgende:
Ik vind het best hip, maar ik vind het ook wel weer iets te 'hip voor een shoot'-achtig..
Nee, zo werkt het niet helaas, dit is niet de eerste keer dat ik me in dat wereldje begeef, het moet blijkbaar hip zijn...quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blèh, wat een saaie blouse. Maar ik denk eigenlijk niet dat je op je kleding zal worden afgerekend, zolang je niet in lompen loopt.
Vertel? Je bent afgewezen vanwege je kleding?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet helaas, dit is niet de eerste keer dat ik me in dat wereldje begeef, het moet blijkbaar hip zijn...
En LeFuck, zelfde reactie, hoe triest het ook is, dat is wat ze willen.
Oké pijpsnol. Werd je trouwens niet afgewezen door dat rukhoofd van je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet helaas, dit is niet de eerste keer dat ik me in dat wereldje begeef, het moet blijkbaar hip zijn...
En LeFuck, zelfde reactie, hoe triest het ook is, dat is wat ze willen.
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef LeNick het volgende:
[..]
Oké pijpsnol. Werd je trouwens niet afgewezen door dat rukhoofd van je?
Nou, dan trek je toch zoiets aan. Uiteindelijk word je toch beoordeeld op je hoofd, je stem, je lichaamshouding. Vermoed ik tenminste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef Lamon. het volgende:
Denk het toch echt van wel. Wat voor kleding jij draagt, maakt hen echt geen ruk uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |