Nee bij 3fmquote:Op woensdag 21 april 2010 12:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
je zou zendercoördinator moeten worden ! Geloof dat bij Sky Radio wel ruimte voor verbetering is..
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen de beste DJ. Nou, ben ik het totaal niet mee eens maar dat even ter zijde.
Nee niet die 2quote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan gooi ik gelijk Veenstra en Corton eruit
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef alors het volgende:
nu doet mijn stream het helemaal niet meer
nou blijkbaar wel, nou ik kap er maar mee, wat een kutmuziek zegquote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !!
Ik blijf nog wel even luisterenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
nou blijkbaar wel, nou ik kap er maar mee, wat een kutmuziek zeg
Shit, moet ik nou weer terugluisteren straksquote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Piles het volgende:
Ach gossie Sander, ben je het niet eens met Gijp
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Shit, moet ik nou weer terugluisteren straks
Soms is dat inderdaad uit gemak, maar soms is het ook gewoon terecht. Haal die niet door elkaarquote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef alors het volgende:
Het is natuurlijk wel lekker de makkelijkste weg, alles en iedereen afzeiken.
Was Sander bij Stenders over de 3fm awards?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, Lantinga. Zielig ventje. Wordt je ook een keer aangepakt?
"We zijn collega's en misschien nog wel meer."
Even aan de telefoon idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Was Sander bij Stenders over de 3fm awards?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Was Sander bij Stenders over de 3fm awards?
Dat is in dit geval vol-ko-men terecht.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef alors het volgende:
Het is natuurlijk wel lekker de makkelijkste weg, alles en iedereen afzeiken.
Nou dat wilde ik ook zeggen, maar ik betwijfelde of het nog zin had.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Bronson het volgende:
Sorry hoor, maar normaal reageer ik hier nooit.. Maar Sander heeft wel degelijk een punt. Ook al was die hele Awardshow nog zo waardeloos. Het is wel een collega van Stenders. Dus Stenders had op zijn minst er wat van kunnen zeggen dat die Gijp eens rustig aan moet doen. Als jullie bedrijf of een collega o.i.d. compleet in de zeik wordt gezet, hoe terrecht het ook is, gaan jullie dan ook schaapachtig lachen en niks terug zeggen?![]()
Het kan dan nog zo waardeloos geweest zijn, maar het een beetje voor elkaar opnemen als "collega's" lijkt mij wel net zo collegiaal en volwassen. Dit was gewoon slap van Rob.
Als je de jostiband in het Concertgebouw zet, wil dat nog niet zeggen dat het geweldig klinkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik ook zeggen, maar ik betwijfelde of het nog zin had.
Daarnaast waren er ook nog dingen wel goed. De vormgeving was gewoon goed en daar hebben mensen ook hard aan gewerkt, beetje sneu en gemakkelijk om dan maar te stellen dat alles slecht was.
Iedereen is toch vrij om een mening te hebben? Stenders heeft Van der Gijp alleen een podium gegeven. Het is niet zo dat hij ook aan het affikken was... Ik zou het helemaal hypocriet vinden als Stenders die awards ineens zou ophemelen, want ik weet haast wel zeker dat hij het ook beschamend vindt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Bronson het volgende:
Sorry hoor, maar normaal reageer ik hier nooit.. Maar Sander heeft wel degelijk een punt. Ook al was die hele Awardshow nog zo waardeloos. Het is wel een collega van Stenders. Dus Stenders had op zijn minst er wat van kunnen zeggen dat die Gijp eens rustig aan moet doen. Als jullie bedrijf of een collega o.i.d. compleet in de zeik wordt gezet, hoe terrecht het ook is, gaan jullie dan ook schaapachtig lachen en niks terug zeggen?![]()
Het kan dan nog zo waardeloos geweest zijn, maar het een beetje voor elkaar opnemen als "collega's" lijkt mij wel net zo collegiaal en volwassen. Dit was gewoon slap van Rob.
Klopt op zich, maar het gaat hier om de persoon Lantinga, de koning van de gemakkelijke afzeik acties. Als hij een keer aangepakt wordt gaat hij als een klein kind met een pruillip en dikke biggeltranen in een hoekje zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Bronson het volgende:
Natuurlijk. Maar dan vraag ik me af wat Rob nog bij 3fm doet als hij die show zo beschamend vind. Dan zit hij bij het verkeerde station lijkt mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedereen is toch vrij om een mening te hebben? Stenders heeft Van der Gijp alleen een podium gegeven. Het is niet zo dat hij ook aan het affikken was... Ik zou het helemaal hypocriet vinden als Stenders die awards ineens zou ophemelen, want ik weet haast wel zeker dat hij het ook beschamend vindt.
Over zoiets slechts kan nooit genoeg gezegd worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef themauster het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over de 3FM AwardsIs er nou niet genoeg over gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |