BEN JIJ DAT??????????quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef Chemic-R het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik faal!
(Klote webcam met 8 megapixel)
Je wilde toch de pispaal zijn?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Chemic-R het volgende:
[..]
Niet iedereen is perfect!
(Alleen ben ik het tegenovergestelde)
Dan vraag je een foto om te soepen, kan je niet soepen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Footooooooooooow, alleen ik kan niet soepen
Er zullen vast users zijn om jouw foto eens onder de loep te nemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef Chemic-R het volgende:
[..]
Dan vraag je een foto om te soepen, kan je niet soepen!![]()
En ik maar denken dat ik een faalhaas ben
Oke ik kan ook niet soepen
Dat is m'n tweelingbroer, telt dat ook?quote:
Is dat verboden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je wilde toch de pispaal zijn?
Waarom verdedig je je dan..
Veel soeps zal het niet wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er zullen vast users zijn om jouw foto eens onder de loep te nemen
Muahahahahahahaahahahquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:19 schreef Chemic-R het volgende:
[..]
Veel soeps zal het niet worden![]()
(Snap je, soeps?!)
Leugens! Vanwaar dat zonlicht? Het is donker!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Chemic-R het volgende:
[..]
een minuutje geleden gemaakt, met liefde![]()
Soepse!
En als je het niet gelooft, PM me, dan ga ik op Fok!Roulette!
Wat ben jij een lelijk kind zegquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Chemic-R het volgende:
[..]
Dat is m'n tweelingbroer, telt dat ook?
[..]
Is dat verboden?
Btw:
[ afbeelding ]
DIT is scheel
Zoiets heet een lampquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Leugens! Vanwaar dat zonlicht? Het is donker!
Ik vrees het ergste voor jequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat ben jij een lelijk kind zegik hoop dat mijn Photoshop niet crashed als ik jou inlaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |