SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA HET IS MAAR GOED DAT JE 'M EVEN UITLEGT WANT IK SNAPTE HET NIET!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Splutje het volgende:
HAHAH DE ROVERHEID, DE OVERHEID MAAR DAN ROVERHEID WANT ZE ROVEN ONS GELD!!!!
IDDPSIES HET IS TOCH VEEL TE GEK LAAT DEZE SLINKSE HOBBY'S NU STOPPENquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef klaagbaas het volgende:
en nu ook nog de vliegtuigmaatschappijen...jaja en dalijk volgt heel het nationale bedrijfsleven want dat klopt dalijk ook aan bij de overheid als er ergens bliksem inslaat of herfstblaadjes op het spoor, want ook dat is een natuurramp...:')
Haha, je was me nét voor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HAHAHA HET IS MAAR GOED DAT JE 'M EVEN UITLEGT WANT IK SNAPTE HET NIET!!!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Leonidas82 het volgende:
dat ik verdomme 4 maanden per jaar voor de (r)overheid sta te werken die vervolgens mijn zuurverdiende centjes 'cadeau' geeft aan linkse krakers, kansloze allochtonen en hun analfabete families, kansloze infraprojecten (betuwe etc) onzin oorlogen en aan bonussen voor de speknekken bij onze staatsbanken![]()
Klacht: 4 maanden per jaar voor noppes werken![]()
Roverheid die belastinggelden niet goed besteed
IK EERST OOK NIET MAAR TOEN OPEENS SNAPTE IK HEM DUS IK DACHT IK HELP DE MINDER VERLICHTE ONDER ONSquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HAHAHA HET IS MAAR GOED DAT JE 'M EVEN UITLEGT WANT IK SNAPTE HET NIET!!!
uitkeringstrekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Jahr00n het volgende:
Ik krijg een deel van jouw geld. Veel bier koop ik er van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |