quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe zal ik mijn puntjes eens noemen waarom ik er niet heen zou willen?![]()
- ik hou niet van warmte, bij 25 graden gedij ik nog goed, rond de 30 wordt problematisch
- ik kampeer heel graag
- de hond moet mee
- ik kook graag zelf en eenvoudig
- ik zwem niet graag, zeker niet in chloor
- ik lig niet graag de hele dag naast een zwembad/op een strand
- ik trek er graag iedere dag op uit maar wil niet helemaal precies plannen wat ik ga doen
- ik vind Noord Europa zo mooi...
![]()
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
idem
Maar we zitten nu toch te kijken wat er kan
quote:Mijn arm heeft nog bloed en 10 is rijk, nu dus nog rijker.
Autootje. En hij is stukquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nu een auto! Dan ben je al een stuk mobieler..
Waar denken jullie aan?
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een slechte boter reclame ofzoNU nog rijker
Woningruil/woning oppassen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Autootje. En hij is stuklager stuk. En even geen geld om hem te repareren.
Maar anders kamperen ergens in Nederland (probleem: tent in auto=auto vol en er moet meer mee dan een tent) of anders gewoon een stacaravan/huisje ergens oid.
Wat een..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dik, maar beter gevuld.
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.quote:
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom? Sinds die bodyscan die Steer postte, weet ik dat het waar is. Er zit net zoveel vet vanbinnen als van buiten.
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow niet of je onder dik/dun of gevuld valt.
Bedoel meer dat het klinkt als 'politiek correcte woorden gebruiken'
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaadquote:
die scan;quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De meeste mensen lachen erom, zoals ik het ook bedoel. Maar ik heb meer moeite met iets anders. Afgaande op sommige reacties is het al politiek incorrect als ik er zelf over begin, laat staan dat ik er een grap over maak.
LOL! Zuid Scandinavie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook nog niet zo'n gek idee inderdaad![]()
Ik ken nog 2 leuke mensen ergens in België, bij een toffe studentenstad, misschien willen die wel een weekje hier naar Zuid Scandinavië?
Ik lijk meer op die andere.......quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die scan;
dunne vrouw woog 56 kg
de gevuldere vrouw woog 113 kg
de ene is gewoon dun dus logisch toch als je daar niet op lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |