Zo interpreteerde ik het ook! Fantastisch!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Wepeel2 het volgende:
En Chuck die (waarschijnlijk) God is.De man achter de schrijftafel. Prachtig gevonden.
Ja, maar Lucifer is ook niet de minste en die trok Michael mee. Bovendien weten we niet wat er in die put gebeurd is, misschien heeft het uiteindelijke gevecht daar wel plaatsgevonden; Lucifer óf Sam onder die lantaarnpaal geeft aan dat er in ieder geval iemand uit is gekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een bagger. Geen groot gevecht. En Michael de machtigste persoon na god die gewoon zo in die put valt.
Die meetrokken word de Hel in door SamLucifer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een bagger. Geen groot gevecht. En Michael de machtigste persoon na god die gewoon zo in die put valt.
Kan niet.. hadden ze gemerkt met die talisman.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigen interpretatie, maar ik ga mee met wat hier boven gezegd wordt: God.
Ja, maar zei Joshua (die Engel die ze in die tuin in de Hemel tegenkwamen) niet iets over dat als God niet gevonden wilde worden dat ook nooit zou lukken, waarna Cas het amulet teruggaf aan Dean?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Kan niet.. hadden ze gemerkt met die talisman.
Geen idee of het in Spoilers moet maar doe het toch maar even.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:39 schreef Luuksor het volgende:
Als het hele seizoen een 'intern' gevecht word tussen Sam & Lucifer zou ik het erg jammer vinden. Maarja, wat kunnen ze nu nog gaan doen, als rode draad verhaal?
We hebben de meeste dingen al gehad. Verhaal lijn over John W, verhaallijn over Mary W, verhaallijnen over Sam en Dean die dood gaan en weer tot leven komen, over Yellow Eyes (Azazel), engelen, de duivel, god en de Four Horsemen (vond ik erg vet uitgewerkt trouwens!)..
Wat kunnen ze nu nog gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
De NET5 website leert mij dat ze vanavond de seizoen 3 finale uitzenden.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:45 schreef Empathologica het volgende:
In de reclame van Net5 zag ik beelden van seizoen 4, maar ze waren toch nog niet klaar met seizoen 3 uit te zenden?
2 seizoenen achter lopen, op wisselende, vaak onmogelijke tijden uitzenden, weinig reclames en aandacht voor dergelijke shows... en dan vreemd opkijken als series niet aanslaanquote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De NET5 website leert mij dat ze vanavond de seizoen 3 finale uitzenden.
Ze lopen slechts 2 seizoenen achterNederlandse TV zenders
!
PS. Veamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon demons hunten zou ik goed vinden. vond de eps die sommige hier als "fillers" omschreven vaak ook heel leuk. Meer focus op de ban tussen sam en dean zou ik tof vinden, maar dan met wat minder drama en wat meer humor (zoals in s1 en 2).quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Jivis het volgende:
Wat een finale! Heb gedurende de aflevering nooit de gedachte gehad dat Chuck God is, maar dat klinkt inderdaad plausibel.
Ben benieuwd hoe ze seizoen 6 gaan aanpakken. Niet meer gewoon demons hunten natuurlijk en zelfs de Apocalypse is nu afgewend...
"Hey, assbutt!"quote:Op maandag 17 mei 2010 02:05 schreef Luuksor het volgende:
Ik hoop dat Cas terug komt.. Liefst in zn menselijke vorm, vond hem echt grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |