abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86822968
Weinig zeggende aflevering. Ben benieuwd naar volgende week. :Y
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_86823972
Ik vond het ook wat minder.
pi_86826187
Ik vond het eigenlijk wel een goede aflevering. Beter dan verwacht. Het introduceren van een nieuwe groep hunters, die ook nog eens familie zijn, vind ik een goede zet. Uiteindelijk is de vraag of het verhaal dat ze verzonnen hebben goed aansluit op het vorige seizoen en een goede verdieping van het verhaal is. Of alleen een overbodige toevoeging.
Wat me wel opviel is dat er weinig humor in de aflevering zat. Geen echt spitsvondige opmerkingen of momenten waarbij je je even ' :D ' doet.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_86826438
De reacties van fans op tv.com zijn ook leuk om te lezen. Deze persoon geeft de aflevering een 1.

quote:
Abysmal is really an appropriate word to describe the start of the sixth season. hide show

I'm such a huge supernatural fan that it saddens me to see my favorite show reduced to this. There are always hardcore fans who will love anything supernatural puts out there good or bad. But myself and many others expect a little more from our favorite show.

First off, death means absolutely nothing anymore. Remember when ellen and jo died? That was an emotional moment. What if ellen and jo came back next episode? It would make their deaths completely meaningless. I know this is "supernatural" but whats dead really should stay dead with few exceptions. I bring this up mostly for samuel. Sam and dean's grandfather is now back and hes been dead for what 40-50 years?

djinn are pissed off that one of their own was killed over 3 seasons ago? now they are coming for revenge? really? That's the best you got? rehashed monster from years ago? Cheap way to throw a monster into an episode and just not creative.

The entire show didn't even feel like the supernatural I know. It was slow, uninspired, just boring. I really feel now last season should have been the end. All good things must end. When you drag it on, this is what happens.

I seriously can't put into words how bad it was. The writing and creativity just wasn't up to par, was awful in fact. I went from supernatural being my favorite show ever, to giving up on the show completely. I'm done. Not to make a point or anything, but I just don't think I could sit through anymore of this.
:D Hij maakt wel wat zinnige opmerkingen, maar gebaseerd op 1 aflevering vind ik zijn conclusie wat al te vroeg.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:13:45 #205
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86827485
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef Wepeel2 het volgende:
De reacties van fans op tv.com zijn ook leuk om te lezen. Deze persoon geeft de aflevering een 1.
[..]

:D Hij maakt wel wat zinnige opmerkingen, maar gebaseerd op 1 aflevering vind ik zijn conclusie wat al te vroeg.
Ja, net of hij heeft gekeken met het idee "dit kan niet veel beter meer worden, alleen maar slechter" en nu dat bevestigd is ofzo krijg je een "ik dacht het al!". Maar om eerlijk te zijn zijn eerste afleveringen van nieuwe seizoenen van series meestal niet heel erg tof. De verwachtingen zijn vaak hoog, mensen hebben de seasons finale nog in hun hoofd en een serie start meestal wat kabbelend. Ook bij greys anatomy van deze week zat ik na de aflevering een beetje met "was dit het nou?" maar meestal wordt dat naarmate het seizoen vordert beter.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:22:54 #206
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86827863
Net gekeken, zonder eerst iets erover gelezen te hebben ;) en begrijp de kritieken wel. Ik zat zelf ook een beetje met een 'hmmm' gevoel, het is wel Supernatural maar het is het net niet zeg maar.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_86831330
Ik begrijp alle kritieken ook wel, maar iedereen is nu super kritisch omdat ze weten dat er een nieuwe hoofdschrijver is. Ik probeer het als een positief iets te zien en hoop dat er nieuwe, originele ideeën in de serie zitten. Natuurlijk zal de signatuur van de serie wel iets kunnen veranderen, maar anders hoeft niet meteen slechter te zijn.
Los daarvan had ik het ook wel sjiek gevonden om gewoon te stoppen na het vorige seizoen, omdat het verhaal eigenlijk gewoon afgerond was.
pi_86831666
Vond het prima te doen, maar de boze Djinns vanwege een paar seizoenen geleden was wel slap :')

Wel tof om Azazel weer eens te zien :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86832296
Tsja gemengde gevoelens.
Het voelt als zo'n enorme stap terug. Van engelen, God, de four horsemen en Lucifer weer terug naar simpele Djinns....alleen nu zonder humor in de aflevering. Desalniettemin toch wel weer benieuwd hoe het verder gaat dus zal het toch wel blijven kijken. De humor komt vast nog wel weer terug, dat blijft uiteindelijk een van de hoofdelementen van de serie.

Het helpt dat ik had verwacht dat het bagger zou worden vanaf aflevering 1, kon alleen maar meevallen :P Nou is het geen bagger, maar het moet kwalitatief wel echt beter dan deze eerste ep. We zullen zien :)
RAH RAH
pi_86834268
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
Tsja gemengde gevoelens.
Het voelt als zo'n enorme stap terug. Van engelen, God, de four horsemen en Lucifer weer terug naar simpele Djinns....
Sam die uit de hel is gehaald door een onbekende kracht. Hun opa die weer tot leven is gebracht. Het gaat wel wat verder dan simpele Djinns. ;)
De Djinns waren alleen een middel om Dean zich te laten realiseren dat hij nooit kan weglopen voor zijn lot.
pi_86834969
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Sam die uit de hel is gehaald door een onbekende kracht. Hun opa die weer tot leven is gebracht. Het gaat wel wat verder dan simpele Djinns. ;)
De Djinns waren alleen een middel om Dean zich te laten realiseren dat hij nooit kan weglopen voor zijn lot.
Daar heb ik ook bewust niets over gezegd, dat vond ik namelijk nog wel het slechtste van de aflevering. Ze mogen met wel een hele goede reden komen dat er weer (twee) iemand(en) uit de dood is/zijn opgestaan. Dat stuk voelde al helemaal als een rehash aan.
RAH RAH
pi_86836763
Ik vind het zo bagger dat deze serie op vrijdag wordt uitgezonden en pas op zaterdag hier te 'zien' is, op zaterdag heb ik nooit tijd om te kijken en nu heb ik 'm dus klaarstaan maar kan ik 'm niet zien en ik ben zo nieuwsgierig ;(. *post in dit topic zonder bovenstaande berichten te lezen*. Tot morgen, dan heb ik 'm wel gezien :P.
pi_86846368
Een seizoen is niet af te rekenen op de première natuurlijk. Die vind ik nooit zo sterk namelijk, alles moet dan worden opgestart, losse eindjes aan elkaar geknoopt, de personages moeten elkaar weer ontmoeten, enzovoort.

Maar de humor miste ik ook wel. Het enige grapje dat ik wist te spotten was "Did you lose the ability to send a textmessage?"

En ik vind die opa maar een sukkel.
Amen.
  zondag 26 september 2010 @ 11:14:43 #214
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_86854200
Ook eindelijk gezien. :)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook een beetje bevooroordeeld ging kijken en of het nou daardoor kwam of niet dat weet ik niet, maar ik vond het niet geweldig. Ik begrijp dat ze inderdaad moeten laten zien wat Dean het laatste jaar heeft opgebouwd, ze moeten Sam, Samuel en die nieuwe hunters introduceren, maar daarom hoef je de humor (die ik het meeste miste) nog niet van tafel te vegen.

quote:
djinn are pissed off that one of their own was killed over 3 seasons ago? now they are coming for revenge? really? That's the best you got? rehashed monster from years ago? Cheap way to throw a monster into an episode and just not creative.
Dat vond ik ook wat eigenaardig, vooral omdat Samuel vertelde dat er blijkbaar zo veel compleet nieuwe, onbekende monsters rondzwerven; laat die dan zien.

Ik blijf echter positief en ik ga zeker volgende week weer kijken om te zien welke richting ze op gaan met het verhaal.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_86859912
Alles is hierboven al een beetje gezegd en ik heb er weinig aan toe te voegen eigenlijk. Ze moeten idd even opbouwen en dat is in het begin nooit tof. Ik wacht nog even af :).
pi_86862037
Als Castiel zijn opwachting maakt wordt het wel weer leuk 8-).
Amen.
pi_86898917
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er nu van vind....
Aids.
  maandag 27 september 2010 @ 14:51:33 #218
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86900848
SPOILER: trailer 6x2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86928341
Skinner heeft weinig goeds in de zin, denk ik zo. Blijft een top acteur. Om YED weer te zien blijft toch kippenvel. Meesterlijk gespeeld en eng!

Beetje maf begin verder. Beetje te makkelijk allemaal IMO. Maar we zullen zien.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:00:45 #220
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_86940411
Ik zal er niet omheen draaien, ik vond het een slechte aflevering. :{
Ik had het idee dat ze maar 'wat' deden en nog niet weten waar ze heen willen.
De terugkeer van Dean destijds vond ik sterk gedaan en 'geloofwaardig', maar deze eerste aflevering was vaag en deed goedkoop aan.
pi_86951547
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
Skinner heeft weinig goeds in de zin, denk ik zo. Blijft een top acteur. Om YED weer te zien blijft toch kippenvel. Meesterlijk gespeeld en eng!

Beetje maf begin verder. Beetje te makkelijk allemaal IMO. Maar we zullen zien.
ah ja, skinner. Ik allemaal denken waar ik hem van kende :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86951721
Hij zat al eerder in Supernatural ook en speelde in Sons of Anarchy :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86952433
Hmz. Ik ben niet helemaal ondersteboven van de trailer van aflevering 2. Dit seizoen is wel echt een keiharde reset. De serie moet zichzelf weer opnieuw uitvinden, zo lijkt het wel.
pi_86952483
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Hij zat al eerder in Supernatural ook en speelde in Sons of Anarchy :)
ja maar ik ken m van xfiles haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:59:19 #225
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_86956699
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. Ik ben niet helemaal ondersteboven van de trailer van aflevering 2. Dit seizoen is wel echt een keiharde reset. De serie moet zichzelf weer opnieuw uitvinden, zo lijkt het wel.
Het bouwt gewoon weer verder op de gebeurtenissen in het vorige seizoen. Heaven en hell zullen dit seizoen ook weer centraal staan. Dus een keiharde reset lijkt me niet.
pi_86970712
Nou vond hem niet goed,maar ook niet slecht.
Maar nu is het ook lastig om verder te gaan met een verhaal wat eigenlijk al klaar was.

We zullen zien hoe het verder gaat,hoop wel dat de Impala weer terug komt.
Deze Dodge kon echt niet.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 29 september 2010 @ 10:55:49 #227
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_86972749
die auto was vett :o
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  woensdag 29 september 2010 @ 19:52:11 #228
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_86993276
Je ziet bijna alle hunters in een oude amerikaan rijden... en nu sam ineens in zijn nieuw type charger...

Nee ben er ook niet ondersteboven van...
pi_86993610
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef 67Impala het volgende:
Je ziet bijna alle hunters in een oude amerikaan rijden... en nu sam ineens in zijn nieuw type charger...

Nee ben er ook niet ondersteboven van...
True, maar het past wel bij hem, zoals de impala bij Dean past. Het laat ook mooi het verschil tussen de twee broers zien.
pi_87018607
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef bigbass het volgende:

[..]

True, maar het past wel bij hem, zoals de impala bij Dean past. Het laat ook mooi het verschil tussen de twee broers zien.
Daar moet ik je wel gelijk in geven...

maar had hem liever in een totaal andere oldtimer gezien c_/
pi_87019857
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef 67Impala het volgende:
maar had hem liever in een totaal andere oldtimer gezien c_/
In een Opel Kadett ofzo?
pi_87022978
whaha dat zou wat zijn..

Nee ik bedoelde toch wel in een ouwe amerikaan, mag wel een charger zijn maar dan een oude ofzo c_/
pi_87025214
Sam heeft het toch niet zo met sleutelen aan oude bakken ( was wel zo duidelijk in de seizoenen ), dus daarom denk ik en nieuwe ride!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:08:36 #234
251119 Rainesz
flets outz
pi_87046733
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef Estolan het volgende:
Sam heeft het toch niet zo met sleutelen aan oude bakken ( was wel zo duidelijk in de seizoenen ), dus daarom denk ik en nieuwe ride!
True,maar ik persoonlijk had hem een Harley gegeven ;).
Vind een nieuwe auto gewoon niks voor een hunter.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:30:35 #235
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_87061255
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:

[..]

True,maar ik persoonlijk had hem een Harley gegeven ;).
Vind een nieuwe auto gewoon niks voor een hunter.
En z'n equipment dan :o
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:32:22 #236
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87061332
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Hihi, equipment... :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:35:59 #237
251119 Rainesz
flets outz
pi_87064092
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef 67Impala het volgende:

[..]

In zijn ultra stoere leren fietstas :P
Maar die spuitjes kunen ook nog wel in zijn binnenzak. Samen met wat zout!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:38:11 #238
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_87064187
En zijn rocksalt shotguns, kruizen, verf voor devil's traps ....

taah toen ik begon met typen had ik veel meer dingen in mijn hoofd maar vrijdagmidag dip en een lak aan bier -O- iig het waren teveel dingen om in een mooie leren tas te stoppen c_/
pi_87099505
_O_ Voor de return of the Impala!!

Kwa aflevering zelf,ben er nog niet echt over uit. Het weet me momenteel gewoon niet zo te boeien zoals het dat de afgelopen seizoenen deed.
Ergens hoopte ik ook dat de "Family" door de Alpha Shape-Shifter werd vermoord. :')
Vind het gewoon niks een heel team van Hunters 1 aflevering is leuk,maar daarna hoeft het van mij niet meer.

Hoop nu Sam&Dean weer samen zijn de afleveringen weer een ouderwets gevoel gaan krijgen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:21:50 #240
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87099688
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Rainesz het volgende:
_O_ Voor de return of the Impala!!

Kwa aflevering zelf,ben er nog niet echt over uit. Het weet me momenteel gewoon niet zo te boeien zoals het dat de afgelopen seizoenen deed.
Ergens hoopte ik ook dat de "Family" door de Alpha Shape-Shifter werd vermoord. :')
Vind het gewoon niks een heel team van Hunters 1 aflevering is leuk,maar daarna hoeft het van mij niet meer.

Hoop nu Sam&Dean weer samen zijn de afleveringen weer een ouderwets gevoel gaan krijgen.
Dat.

Ik vond de aflevering wel al stukken beter dan de vorige. Weer leuke grapjes. 'Congratulations, it's a boy. Sometimes.'
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:05:38 #241
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_87111395
pimp ass ride is back O+
pi_87114369
Ik vond het een leuke aflevering! Ben benieuwd met wie Samuel aan het telefoneren was...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87117658
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Bamba het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering! Ben benieuwd met wie Samuel aan het telefoneren was...
Castiel?
Amen.
pi_87118285
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:16 schreef Jivis het volgende:

[..]

Castiel?
Hmm dat zou heel goed kunnen ja! Alhoewel ik ook een vermoeden heb dat Samuel kwaad in de zin heeft.. Ik hoop dat Castiel snel er weer bij komt O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87135978
ik vond er niet veel aan, het boeit me gewoon niet zo.. Ik begreep ook niet echt waarom die shapeshifter veranderde in samuel, sam en dean... dat had in mijn ogen totaal geen nut? Nee, ik weet niet... ik kijk nog ff door maar word hier nog niet zo blij van..
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:14:23 #246
133369 Jivis
Critikut
pi_87137270
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:35 schreef sbientje het volgende:
ik vond er niet veel aan, het boeit me gewoon niet zo.. Ik begreep ook niet echt waarom die shapeshifter veranderde in samuel, sam en dean... dat had in mijn ogen totaal geen nut? Nee, ik weet niet... ik kijk nog ff door maar word hier nog niet zo blij van..
Het is nu weer redelijk bij het oude dus hopelijk wordt het weer aardig om naar te kijken, maar ik vind er ook weinig aan tot nu toe: het is net alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is duidelijk dat Eric Kripke het verhaal tot vorig seizoen had uitgewerkt en dit er op de korte termijn is bij verzonnen. Verklaart ook een beetje waarom er allemaal oude koeien uit de sloot gehaald worden.
Amen.
pi_87138156
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is nu weer redelijk bij het oude dus hopelijk wordt het weer aardig om naar te kijken, maar ik vind er ook weinig aan tot nu toe: het is net alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is duidelijk dat Eric Kripke het verhaal tot vorig seizoen had uitgewerkt en dit er op de korte termijn is bij verzonnen. Verklaart ook een beetje waarom er allemaal oude koeien uit de sloot gehaald worden.
wat ik eigenlijk verwachtte was dat shapeshiftersamuel de rest zou vermoorden en dan zich voor zou doen als de echte samuel. Dat vond ik al een beetje makkelijk dus ik was blij dat ze er een draai aan gaven, maar neh, dit was niet veel..
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:51:17 #248
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87152521
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:35 schreef sbientje het volgende:
Het was voor de makers voor een stijlmiddel om te laten zien dat deze shifter anders, en sneller, kon shiften. En vanuit de shifter zelf gedacht was het gewoon wat bad-ass showing off.

Ik heb gewoon weer genoten van deze aflevering hoor. Veel beter dan de vorige aflevering. De kritiek komt vooral door het gebrek aan urgentie van de nieuwe serie. Daar hebben ze nog wel wat goed te maken inderdaad.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:52:12 #249
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87152564
Reacties op deze aflevering op TV.Com zijn ook een stuk beter. Nu gemiddeld een 8,8, terwijl de vorige slechts een 7,3 had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:58:30 #250
164755 Mss
kutHOEr
pi_87156732
Die eindscene was de meest vette scene van de hele aflevering. Smoke on the water!
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')