abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80680631
Gave ep
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80680741
Eigenlijk gek dat een hele shitload aan goden niets kan doen tegen Lucifer.Die werden afgeslacht als waren het demonen in opleiding.Vooral ook omdat Lucifer nog niet zijn vessel heeft en een beetje aan het wegschimmelen is.
  zondag 25 april 2010 @ 00:45:35 #53
19242 yavanna
Results may vary.
pi_80684181
Mooi dat de makers andere goden lieten zien, beetje jammer dat deze zo weggevaagd werden, maar als ze idd krachten ontlenen a.d.h.v. gelovigen dan is dat wel logisch. Gabriels vleugels waren idd een 'wauw' momentje, heel mooi gedaan.

Tof einde ook, ze hebben weer een 'missie'. Beetje jammer dat we het meeste daarvan pas weer in spetember kunnen gaan zien.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_80685645
Maar toch is het wel een beetje chaotisch zo nu ieder geloof ineens daadwerkelijk goden blijkt te hebben..What's next? Zeus en Poseidon die los gaan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 26 april 2010 @ 09:49:26 #55
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_80719400
quote:
Op zondag 25 april 2010 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Maar toch is het wel een beetje chaotisch zo nu ieder geloof ineens daadwerkelijk goden blijkt te hebben..What's next? Zeus en Poseidon die los gaan?
Mercurius deed hier al mee. En pagan-goden hebben we al eerder gezien natuurlijk, in 'a very supernatural christmas'. Het zijn dus wel goden, maar dan de mindere.
pi_80719681
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:45 schreef yavanna het volgende:
beetje jammer dat deze zo weggevaagd werden, maar als ze idd krachten ontlenen a.d.h.v. gelovigen dan is dat wel logisch.
Ganesh en Kali hebben een stuk meer followers als lucifer/christelijke god hoor irl meer dan 1 miljard hindoes in india

IO9 was niet amused door deze aflevering
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:11:49 #57
251119 Rainesz
flets outz
pi_80897065
Super aflevering weer.
benieuwd of Sam zijn lichaam gaat opofferen om zo de duivel een loer te draaien.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:10:01 #58
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_80899811
Top aflevering! Crowley
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef Rainesz het volgende:
Super aflevering weer.
benieuwd of Sam zijn lichaam gaat opofferen om zo de duivel een loer te draaien.
Ben ook heel benieuwd. Het is inderdaad wel dé manier om Lucifer terug in zijn 'kooi' te krijgen, maar net als Bobby heb ik grote twijfel of Sam sterk genoeg is om de controle over zijn lichaam terug te krijgen; misschien dat het feit dat 'ie wraak heeft genomen op de demon die Jess heeft vermoordt hem genoeg wilskracht geeft

Vraag me trouwens ook af of Bobby -tegen al zijn overtuigingen in- zijn ziel (tijdelijk) aan een demon gaat verkopen

"I'll blast you so full of rock-salt that you'll be crapping margaritas"
- Bobby
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:19:47 #59
251119 Rainesz
flets outz
pi_80900051
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef dutch-treat het volgende:
Top aflevering! Crowley
[..]

Ben ook heel benieuwd. Het is inderdaad wel dé manier om Lucifer terug in zijn 'kooi' te krijgen, maar net als Bobby heb ik grote twijfel of Sam sterk genoeg is om de controle over zijn lichaam terug te krijgen; misschien dat het feit dat 'ie wraak heeft genomen op de demon die Jess heeft vermoordt hem genoeg wilskracht geeft

Vraag me trouwens ook af of Bobby -tegen al zijn overtuigingen in- zijn ziel (tijdelijk) aan een demon gaat verkopen

"I'll blast you so full of rock-salt that you'll be crapping margaritas"
- Bobby
Denk dat Bobby graag weer zou willen lopen.
Of dat Bobby iets voor Sam&Dean zou willen is ook een mogelijkheid.

genoeg voer voor de laatste paar afleveringen in ieder geval!

Die Quote van Bobby was echt geweldig inderdaad haha
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_80900227
Geniale aflevering!!

De volgende aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:34:11 #61
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_80900400
Ben nu aan het kijken.
Klap eens in je handjes.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:01:24 #62
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_80901018
Hmm hij was weer gaaf! Typisch super om je constant af te vragen of iemand te vertrouwen is.
Klap eens in je handjes.
  zondag 2 mei 2010 @ 23:43:59 #63
164755 Mss
kutHOEr
pi_80953852
Oh men, het is weer fantastisch! En inderdaad, Gabriels vleugels toen hij doodging, erg mooi gedaan.

Ik vind sowieso de religieuze ideeën van de schrijvers wel mooi. Alle goden bestaan langs elkaar, de hemel is een plek waar iedereen zijn gelukkigste herinneringen herbeleeft. Mooi bedacht!

En die ruimte met die goden, ook erg gaaf. Wel jammer dat we Allah niet zagen, maar het is wel te begrijpen waarom.
Aids.
pi_80955659
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:43 schreef Mss het volgende:
Oh men, het is weer fantastisch! En inderdaad, Gabriels vleugels toen hij doodging, erg mooi gedaan.

Ik vind sowieso de religieuze ideeën van de schrijvers wel mooi. Alle goden bestaan langs elkaar, de hemel is een plek waar iedereen zijn gelukkigste herinneringen herbeleeft. Mooi bedacht!

En die ruimte met die goden, ook erg gaaf. Wel jammer dat we Allah niet zagen, maar het is wel te begrijpen waarom.
Je loopt een aflevering achter
I am the Milkman! My milk is delicious!
  maandag 3 mei 2010 @ 00:46:38 #65
164755 Mss
kutHOEr
pi_80955791
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:40 schreef Frankii het volgende:

[..]

Je loopt een aflevering achter
Nee hoor, die heb ik inmiddels ook al gezien

En uit de trailer van de seizoensfinale: wat een passend liedje. Wie weet welk nummer het is?
Aids.
  maandag 3 mei 2010 @ 01:21:51 #66
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_80956442
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:46 schreef Mss het volgende:
...de trailer van de seizoensfinale: wat een passend liedje. Wie weet welk nummer het is?
Die hebben ze ook gebruikt als promo voor S05. Het is 'O Death' door Jen Titus.

lyrics:
O, Death, о Death, o Death
Won't you spare me over 'til another year

But what is this, that I can't see
with ice cold hands taking hold of me

When God is gone and the Devil takes hold
who'll have mercy on your soul

O Death, о Death, o Death
No wealth, no ruin, no silver, no gold
Nothing satisfies me but your soul

O, Death
Well I am Death, none can excel
I'll open the door to heaven or hell

O, Death, о Death
my name is Death and the end ïs here...

Het nummer is (was?) ergens op de site van de CW te downloaden.
A journey to the end
  maandag 3 mei 2010 @ 15:48:09 #67
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_80971356
supervet nummer is dat, kippenvel

Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_80976163
Ben aan het twijvelen om deze serie te gaan volgen op internet/dvd, maar vroeg me af waar het mee te vergelijken is. Lijkt het een beetje op Charmed / Ghost Whisperer? Die 2 vind ik allebei erg tof dus
pi_80976731
Vind het er totaal niet op lijken. Andere mensen, andere onderwerpen, andere verhaallijn etc.
Supernatural is spannender en met 2 heerlijke kerels ipv chicks
Je moet het echt gezien hebben wil je er iets over kunnen zeggen.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:28:27 #70
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_80977049
Maar het is ook wel te vergelijken aangezien die series ook dealen met het bovennatuurlijke. Al vind ik Supernatural wel van een hoger niveau.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:36:02 #71
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_80977268
Ik hou er persoonlijk niet zo van om series te vergelijken, maar als je inderdaad houdt van series die gaan over bovennatuurlijke verschijnselen en wezens dan is het zeker een absolute aanrader
A journey to the end
pi_80977293
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben aan het twijvelen om deze serie te gaan volgen op internet/dvd, maar vroeg me af waar het mee te vergelijken is. Lijkt het een beetje op Charmed / Ghost Whisperer? Die 2 vind ik allebei erg tof dus
Ik zou gewoon een paar eps kijken als ik jou was, probeer eerst het eerste seizoen even, daar staan de afleveringen redelijk los van elkaar, in seizoen 3(denk ik) wordt het meer een lopend verhaal. In vind het beide erg vet, maar als je echt een verhaal zoekt kan je de eerste paar seizoenen overslaan denk ik.
pi_80977298
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar het is ook wel te vergelijken aangezien die series ook dealen met het bovennatuurlijke. Al vind ik Supernatural wel van een hoger niveau.
Ik ben een apart geval. Vaak vind ik series die anderen afdoen als chick flicks en slecht, juist erg goed, terwijl wat andere kwaliteit series vinden, juist zeer bagger en tegenvallen. En ik ben nog wel een man Ik download gewoon een paar afleveringen om te kijken of het wat is. Thanks in ieder geval
pi_80977658
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind Supernatural geweldig maar Charmed en Buffy enzo vind ik bagger.
Kan het niet uitleggen, misschien omdat het kerels zijn en er meer actie inzit ofzo, maar het is gewoon veel beter
  maandag 3 mei 2010 @ 22:20:22 #75
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_80987470
ik vind supernatural 1 van de (zoniet de aller) beste series die ik heb gevolgd
Daarnaast vond ik Buffy, Angel, Charmed en Ghost whisperer (en medium) ook leuk.... dus jah; geef het een poging
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')