abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86822968
Weinig zeggende aflevering. Ben benieuwd naar volgende week. :Y
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_86823972
Ik vond het ook wat minder.
pi_86826187
Ik vond het eigenlijk wel een goede aflevering. Beter dan verwacht. Het introduceren van een nieuwe groep hunters, die ook nog eens familie zijn, vind ik een goede zet. Uiteindelijk is de vraag of het verhaal dat ze verzonnen hebben goed aansluit op het vorige seizoen en een goede verdieping van het verhaal is. Of alleen een overbodige toevoeging.
Wat me wel opviel is dat er weinig humor in de aflevering zat. Geen echt spitsvondige opmerkingen of momenten waarbij je je even ' :D ' doet.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_86826438
De reacties van fans op tv.com zijn ook leuk om te lezen. Deze persoon geeft de aflevering een 1.

quote:
Abysmal is really an appropriate word to describe the start of the sixth season. hide show

I'm such a huge supernatural fan that it saddens me to see my favorite show reduced to this. There are always hardcore fans who will love anything supernatural puts out there good or bad. But myself and many others expect a little more from our favorite show.

First off, death means absolutely nothing anymore. Remember when ellen and jo died? That was an emotional moment. What if ellen and jo came back next episode? It would make their deaths completely meaningless. I know this is "supernatural" but whats dead really should stay dead with few exceptions. I bring this up mostly for samuel. Sam and dean's grandfather is now back and hes been dead for what 40-50 years?

djinn are pissed off that one of their own was killed over 3 seasons ago? now they are coming for revenge? really? That's the best you got? rehashed monster from years ago? Cheap way to throw a monster into an episode and just not creative.

The entire show didn't even feel like the supernatural I know. It was slow, uninspired, just boring. I really feel now last season should have been the end. All good things must end. When you drag it on, this is what happens.

I seriously can't put into words how bad it was. The writing and creativity just wasn't up to par, was awful in fact. I went from supernatural being my favorite show ever, to giving up on the show completely. I'm done. Not to make a point or anything, but I just don't think I could sit through anymore of this.
:D Hij maakt wel wat zinnige opmerkingen, maar gebaseerd op 1 aflevering vind ik zijn conclusie wat al te vroeg.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:13:45 #205
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86827485
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef Wepeel2 het volgende:
De reacties van fans op tv.com zijn ook leuk om te lezen. Deze persoon geeft de aflevering een 1.
[..]

:D Hij maakt wel wat zinnige opmerkingen, maar gebaseerd op 1 aflevering vind ik zijn conclusie wat al te vroeg.
Ja, net of hij heeft gekeken met het idee "dit kan niet veel beter meer worden, alleen maar slechter" en nu dat bevestigd is ofzo krijg je een "ik dacht het al!". Maar om eerlijk te zijn zijn eerste afleveringen van nieuwe seizoenen van series meestal niet heel erg tof. De verwachtingen zijn vaak hoog, mensen hebben de seasons finale nog in hun hoofd en een serie start meestal wat kabbelend. Ook bij greys anatomy van deze week zat ik na de aflevering een beetje met "was dit het nou?" maar meestal wordt dat naarmate het seizoen vordert beter.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:22:54 #206
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86827863
Net gekeken, zonder eerst iets erover gelezen te hebben ;) en begrijp de kritieken wel. Ik zat zelf ook een beetje met een 'hmmm' gevoel, het is wel Supernatural maar het is het net niet zeg maar.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_86831330
Ik begrijp alle kritieken ook wel, maar iedereen is nu super kritisch omdat ze weten dat er een nieuwe hoofdschrijver is. Ik probeer het als een positief iets te zien en hoop dat er nieuwe, originele ideeën in de serie zitten. Natuurlijk zal de signatuur van de serie wel iets kunnen veranderen, maar anders hoeft niet meteen slechter te zijn.
Los daarvan had ik het ook wel sjiek gevonden om gewoon te stoppen na het vorige seizoen, omdat het verhaal eigenlijk gewoon afgerond was.
pi_86831666
Vond het prima te doen, maar de boze Djinns vanwege een paar seizoenen geleden was wel slap :')

Wel tof om Azazel weer eens te zien :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86832296
Tsja gemengde gevoelens.
Het voelt als zo'n enorme stap terug. Van engelen, God, de four horsemen en Lucifer weer terug naar simpele Djinns....alleen nu zonder humor in de aflevering. Desalniettemin toch wel weer benieuwd hoe het verder gaat dus zal het toch wel blijven kijken. De humor komt vast nog wel weer terug, dat blijft uiteindelijk een van de hoofdelementen van de serie.

Het helpt dat ik had verwacht dat het bagger zou worden vanaf aflevering 1, kon alleen maar meevallen :P Nou is het geen bagger, maar het moet kwalitatief wel echt beter dan deze eerste ep. We zullen zien :)
RAH RAH
pi_86834268
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
Tsja gemengde gevoelens.
Het voelt als zo'n enorme stap terug. Van engelen, God, de four horsemen en Lucifer weer terug naar simpele Djinns....
Sam die uit de hel is gehaald door een onbekende kracht. Hun opa die weer tot leven is gebracht. Het gaat wel wat verder dan simpele Djinns. ;)
De Djinns waren alleen een middel om Dean zich te laten realiseren dat hij nooit kan weglopen voor zijn lot.
pi_86834969
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Sam die uit de hel is gehaald door een onbekende kracht. Hun opa die weer tot leven is gebracht. Het gaat wel wat verder dan simpele Djinns. ;)
De Djinns waren alleen een middel om Dean zich te laten realiseren dat hij nooit kan weglopen voor zijn lot.
Daar heb ik ook bewust niets over gezegd, dat vond ik namelijk nog wel het slechtste van de aflevering. Ze mogen met wel een hele goede reden komen dat er weer (twee) iemand(en) uit de dood is/zijn opgestaan. Dat stuk voelde al helemaal als een rehash aan.
RAH RAH
pi_86836763
Ik vind het zo bagger dat deze serie op vrijdag wordt uitgezonden en pas op zaterdag hier te 'zien' is, op zaterdag heb ik nooit tijd om te kijken en nu heb ik 'm dus klaarstaan maar kan ik 'm niet zien en ik ben zo nieuwsgierig ;(. *post in dit topic zonder bovenstaande berichten te lezen*. Tot morgen, dan heb ik 'm wel gezien :P.
pi_86846368
Een seizoen is niet af te rekenen op de première natuurlijk. Die vind ik nooit zo sterk namelijk, alles moet dan worden opgestart, losse eindjes aan elkaar geknoopt, de personages moeten elkaar weer ontmoeten, enzovoort.

Maar de humor miste ik ook wel. Het enige grapje dat ik wist te spotten was "Did you lose the ability to send a textmessage?"

En ik vind die opa maar een sukkel.
Amen.
  zondag 26 september 2010 @ 11:14:43 #214
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_86854200
Ook eindelijk gezien. :)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook een beetje bevooroordeeld ging kijken en of het nou daardoor kwam of niet dat weet ik niet, maar ik vond het niet geweldig. Ik begrijp dat ze inderdaad moeten laten zien wat Dean het laatste jaar heeft opgebouwd, ze moeten Sam, Samuel en die nieuwe hunters introduceren, maar daarom hoef je de humor (die ik het meeste miste) nog niet van tafel te vegen.

quote:
djinn are pissed off that one of their own was killed over 3 seasons ago? now they are coming for revenge? really? That's the best you got? rehashed monster from years ago? Cheap way to throw a monster into an episode and just not creative.
Dat vond ik ook wat eigenaardig, vooral omdat Samuel vertelde dat er blijkbaar zo veel compleet nieuwe, onbekende monsters rondzwerven; laat die dan zien.

Ik blijf echter positief en ik ga zeker volgende week weer kijken om te zien welke richting ze op gaan met het verhaal.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_86859912
Alles is hierboven al een beetje gezegd en ik heb er weinig aan toe te voegen eigenlijk. Ze moeten idd even opbouwen en dat is in het begin nooit tof. Ik wacht nog even af :).
pi_86862037
Als Castiel zijn opwachting maakt wordt het wel weer leuk 8-).
Amen.
pi_86898917
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er nu van vind....
Aids.
  maandag 27 september 2010 @ 14:51:33 #218
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86900848
SPOILER: trailer 6x2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86928341
Skinner heeft weinig goeds in de zin, denk ik zo. Blijft een top acteur. Om YED weer te zien blijft toch kippenvel. Meesterlijk gespeeld en eng!

Beetje maf begin verder. Beetje te makkelijk allemaal IMO. Maar we zullen zien.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:00:45 #220
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_86940411
Ik zal er niet omheen draaien, ik vond het een slechte aflevering. :{
Ik had het idee dat ze maar 'wat' deden en nog niet weten waar ze heen willen.
De terugkeer van Dean destijds vond ik sterk gedaan en 'geloofwaardig', maar deze eerste aflevering was vaag en deed goedkoop aan.
pi_86951547
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
Skinner heeft weinig goeds in de zin, denk ik zo. Blijft een top acteur. Om YED weer te zien blijft toch kippenvel. Meesterlijk gespeeld en eng!

Beetje maf begin verder. Beetje te makkelijk allemaal IMO. Maar we zullen zien.
ah ja, skinner. Ik allemaal denken waar ik hem van kende :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86951721
Hij zat al eerder in Supernatural ook en speelde in Sons of Anarchy :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86952433
Hmz. Ik ben niet helemaal ondersteboven van de trailer van aflevering 2. Dit seizoen is wel echt een keiharde reset. De serie moet zichzelf weer opnieuw uitvinden, zo lijkt het wel.
pi_86952483
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Hij zat al eerder in Supernatural ook en speelde in Sons of Anarchy :)
ja maar ik ken m van xfiles haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:59:19 #225
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_86956699
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. Ik ben niet helemaal ondersteboven van de trailer van aflevering 2. Dit seizoen is wel echt een keiharde reset. De serie moet zichzelf weer opnieuw uitvinden, zo lijkt het wel.
Het bouwt gewoon weer verder op de gebeurtenissen in het vorige seizoen. Heaven en hell zullen dit seizoen ook weer centraal staan. Dus een keiharde reset lijkt me niet.
pi_86970712
Nou vond hem niet goed,maar ook niet slecht.
Maar nu is het ook lastig om verder te gaan met een verhaal wat eigenlijk al klaar was.

We zullen zien hoe het verder gaat,hoop wel dat de Impala weer terug komt.
Deze Dodge kon echt niet.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 29 september 2010 @ 10:55:49 #227
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_86972749
die auto was vett :o
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  woensdag 29 september 2010 @ 19:52:11 #228
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_86993276
Je ziet bijna alle hunters in een oude amerikaan rijden... en nu sam ineens in zijn nieuw type charger...

Nee ben er ook niet ondersteboven van...
pi_86993610
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef 67Impala het volgende:
Je ziet bijna alle hunters in een oude amerikaan rijden... en nu sam ineens in zijn nieuw type charger...

Nee ben er ook niet ondersteboven van...
True, maar het past wel bij hem, zoals de impala bij Dean past. Het laat ook mooi het verschil tussen de twee broers zien.
pi_87018607
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef bigbass het volgende:

[..]

True, maar het past wel bij hem, zoals de impala bij Dean past. Het laat ook mooi het verschil tussen de twee broers zien.
Daar moet ik je wel gelijk in geven...

maar had hem liever in een totaal andere oldtimer gezien c_/
pi_87019857
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef 67Impala het volgende:
maar had hem liever in een totaal andere oldtimer gezien c_/
In een Opel Kadett ofzo?
pi_87022978
whaha dat zou wat zijn..

Nee ik bedoelde toch wel in een ouwe amerikaan, mag wel een charger zijn maar dan een oude ofzo c_/
pi_87025214
Sam heeft het toch niet zo met sleutelen aan oude bakken ( was wel zo duidelijk in de seizoenen ), dus daarom denk ik en nieuwe ride!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:08:36 #234
251119 Rainesz
flets outz
pi_87046733
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef Estolan het volgende:
Sam heeft het toch niet zo met sleutelen aan oude bakken ( was wel zo duidelijk in de seizoenen ), dus daarom denk ik en nieuwe ride!
True,maar ik persoonlijk had hem een Harley gegeven ;).
Vind een nieuwe auto gewoon niks voor een hunter.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:30:35 #235
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_87061255
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:

[..]

True,maar ik persoonlijk had hem een Harley gegeven ;).
Vind een nieuwe auto gewoon niks voor een hunter.
En z'n equipment dan :o
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:32:22 #236
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87061332
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Hihi, equipment... :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:35:59 #237
251119 Rainesz
flets outz
pi_87064092
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef 67Impala het volgende:

[..]

In zijn ultra stoere leren fietstas :P
Maar die spuitjes kunen ook nog wel in zijn binnenzak. Samen met wat zout!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:38:11 #238
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_87064187
En zijn rocksalt shotguns, kruizen, verf voor devil's traps ....

taah toen ik begon met typen had ik veel meer dingen in mijn hoofd maar vrijdagmidag dip en een lak aan bier -O- iig het waren teveel dingen om in een mooie leren tas te stoppen c_/
pi_87099505
_O_ Voor de return of the Impala!!

Kwa aflevering zelf,ben er nog niet echt over uit. Het weet me momenteel gewoon niet zo te boeien zoals het dat de afgelopen seizoenen deed.
Ergens hoopte ik ook dat de "Family" door de Alpha Shape-Shifter werd vermoord. :')
Vind het gewoon niks een heel team van Hunters 1 aflevering is leuk,maar daarna hoeft het van mij niet meer.

Hoop nu Sam&Dean weer samen zijn de afleveringen weer een ouderwets gevoel gaan krijgen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:21:50 #240
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87099688
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Rainesz het volgende:
_O_ Voor de return of the Impala!!

Kwa aflevering zelf,ben er nog niet echt over uit. Het weet me momenteel gewoon niet zo te boeien zoals het dat de afgelopen seizoenen deed.
Ergens hoopte ik ook dat de "Family" door de Alpha Shape-Shifter werd vermoord. :')
Vind het gewoon niks een heel team van Hunters 1 aflevering is leuk,maar daarna hoeft het van mij niet meer.

Hoop nu Sam&Dean weer samen zijn de afleveringen weer een ouderwets gevoel gaan krijgen.
Dat.

Ik vond de aflevering wel al stukken beter dan de vorige. Weer leuke grapjes. 'Congratulations, it's a boy. Sometimes.'
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:05:38 #241
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_87111395
pimp ass ride is back O+
pi_87114369
Ik vond het een leuke aflevering! Ben benieuwd met wie Samuel aan het telefoneren was...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87117658
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Bamba het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering! Ben benieuwd met wie Samuel aan het telefoneren was...
Castiel?
Amen.
pi_87118285
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:16 schreef Jivis het volgende:

[..]

Castiel?
Hmm dat zou heel goed kunnen ja! Alhoewel ik ook een vermoeden heb dat Samuel kwaad in de zin heeft.. Ik hoop dat Castiel snel er weer bij komt O+
pi_87135978
ik vond er niet veel aan, het boeit me gewoon niet zo.. Ik begreep ook niet echt waarom die shapeshifter veranderde in samuel, sam en dean... dat had in mijn ogen totaal geen nut? Nee, ik weet niet... ik kijk nog ff door maar word hier nog niet zo blij van..
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:14:23 #246
133369 Jivis
Critikut
pi_87137270
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:35 schreef sbientje het volgende:
ik vond er niet veel aan, het boeit me gewoon niet zo.. Ik begreep ook niet echt waarom die shapeshifter veranderde in samuel, sam en dean... dat had in mijn ogen totaal geen nut? Nee, ik weet niet... ik kijk nog ff door maar word hier nog niet zo blij van..
Het is nu weer redelijk bij het oude dus hopelijk wordt het weer aardig om naar te kijken, maar ik vind er ook weinig aan tot nu toe: het is net alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is duidelijk dat Eric Kripke het verhaal tot vorig seizoen had uitgewerkt en dit er op de korte termijn is bij verzonnen. Verklaart ook een beetje waarom er allemaal oude koeien uit de sloot gehaald worden.
Amen.
pi_87138156
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is nu weer redelijk bij het oude dus hopelijk wordt het weer aardig om naar te kijken, maar ik vind er ook weinig aan tot nu toe: het is net alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is duidelijk dat Eric Kripke het verhaal tot vorig seizoen had uitgewerkt en dit er op de korte termijn is bij verzonnen. Verklaart ook een beetje waarom er allemaal oude koeien uit de sloot gehaald worden.
wat ik eigenlijk verwachtte was dat shapeshiftersamuel de rest zou vermoorden en dan zich voor zou doen als de echte samuel. Dat vond ik al een beetje makkelijk dus ik was blij dat ze er een draai aan gaven, maar neh, dit was niet veel..
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:51:17 #248
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87152521
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:35 schreef sbientje het volgende:
Het was voor de makers voor een stijlmiddel om te laten zien dat deze shifter anders, en sneller, kon shiften. En vanuit de shifter zelf gedacht was het gewoon wat bad-ass showing off.

Ik heb gewoon weer genoten van deze aflevering hoor. Veel beter dan de vorige aflevering. De kritiek komt vooral door het gebrek aan urgentie van de nieuwe serie. Daar hebben ze nog wel wat goed te maken inderdaad.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:52:12 #249
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87152564
Reacties op deze aflevering op TV.Com zijn ook een stuk beter. Nu gemiddeld een 8,8, terwijl de vorige slechts een 7,3 had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:58:30 #250
164755 Mss
kutHOEr
pi_87156732
Die eindscene was de meest vette scene van de hele aflevering. Smoke on the water!
Aids.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:42:46 #251
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_87197673
Ik vond het deze week wel een fatsoenlijke aflevering.

Rode draad is monsters vangen voor onbekend iemand? :?
pi_87199105
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:58 schreef Mss het volgende:
Die eindscene was de meest vette scene van de hele aflevering. Smoke on the water!
Inderdaad, de classic rock songs zijn weer terug :D (hopelijk vaker)
pi_87204084
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:42 schreef escalatie het volgende:
Ik vond het deze week wel een fatsoenlijke aflevering.

Rode draad is monsters vangen voor onbekend iemand? :?
Ik denk dat de rode draad de komende aflevering duidelijk wordt. :)
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_87210438
Vet!!! is weer begonnen, dacht dat het helemaal afgelopen was. en S5 de afsluiter :o

MOet eerlijk zijn had er ook niet nagezocht of er nog een seizoen kwam, vanavond maar even de 2 afleveringen bekijken :)
pi_87251156
zit al maanden te zoeken naar seizoen 2 t/m 5 op hd kwaliteit, kan maar niks vinden. zou er misschien een blu ray van zijn?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_87251277
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef pugehenis het volgende:
zit al maanden te zoeken naar seizoen 2 t/m 5 op hd kwaliteit, kan maar niks vinden. zou er misschien een blu ray van zijn?
http://www.amazon.com/Sup(...)id=1286376363&sr=1-4

en ook gewoon als torrent in HD te downloaden
pi_87362646
Yes,we gaan weer de goede kant op!
Goede aflevering.
Castiel _O_

Impala vs Charger strijd is ook wel grappig gedaan.
Dean tegen Sam: "you still drive that piece of plastic crap" _O_
pi_87364275
Even zonder te lezen, zit nog half in de aflevering _O-

"I think we can rule Mozes out as a suspect" LOL :D
pi_87365013
zo, hij is af ;) Something's up with sammy!
pi_87372151
Cas is back, Supernatural is back. Veel grinnikmomentjes deze aflevering :D.

Vraag me nog wel af waar de verhaallijn heen gaat. Vind het gebeuren met Sam wel interessant, maar die angel burgeroorlog, mwah.
Amen.
  zondag 10 oktober 2010 @ 10:28:38 #261
251119 Rainesz
flets outz
pi_87378082
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef Jivis het volgende:
Cas is back, Supernatural is back. Veel grinnikmomentjes deze aflevering :D.

Vraag me nog wel af waar de verhaallijn heen gaat. Vind het gebeuren met Sam wel interessant, maar die angel burgeroorlog, mwah.
Denk dat Sam een onderdeel is van die burgeroorlog.
Anders is het echt overbodig hem terug te halen,wie dat dan ook gedaan heeft.

We zullen zien. Ben in ieder geval blij dat de oude sfeer weer aardig terug is :).
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:25:41 #262
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87388640
Als ik nu wat te zeuren mag hebben: het feit dat Sam duistere trekjes vertoont nadat hij teruggebracht is hebben we ook al gezien.
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:14:27 #263
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_87424099
supernatural is back *O* vorige afleveringen waren niet heel boeiend (vond ik) maar deze was weer vet! ^O^
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:42:06 #264
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_87465683
Snap jullie euforie niet.
In 1 aflevering gooien er alles tegen aan. Beetje teveel tegelijk.
Klap eens in je handjes.
pi_87465961
Silver lining 8-)

Top aflevering nummertje 3. Geeft goede hoop voor het vervolg. Ik vind die burgeroorlog onder de engelen weldegelijk een boeiend element. Verder wil ik weten hoe Sam terug is gekomen, wat er aan hem niet klopt en wat de fuck Skinner van plan is.

Kortom, mijn aandacht is sterk gewekt *O*

Ik hou nog steeds van dit programma O+

PS. Willen de dames die 5 keer achter elkaar klaar kwamen toen Sam in zijn blote bovenlichaam verscheen zich hier even melden? :') ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:59:17 #266
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_87466347
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Silver lining 8-)

...

PS. Willen de dames die 5 keer achter elkaar klaar kwamen toen Sam in zijn blote bovenlichaam verscheen zich hier even melden? :') ;)
ghehehe O-) alhoewel ik meer een Dean-fan ben, vond ik zijn scene niet erg :+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:54:57 #267
19242 yavanna
Results may vary.
pi_87492098
Zeker beter dan de opener, maar mijn inziens absoluut niet van het niveau dat ze hadden. Rommelig, grapjes die niet aansluiten/pakken ( bv met Cas terwijl die voorheen juist zo sterk waren ), vaag gedoe om Sam heen waardoor het verre van spannend/mysterieus is en zelfs de muziek was ánders'. ;) Ik hoop dat ze gaandeweg de boel beter oppakken en het er o.a. natuurlijker uit gaat zien.

Oh en hoewel ik een groot liefhebster ben van een mooi mannenlichaam, die scene met Sam half bloot sloeg echt nergens op. Die was puur bedoeld om zijn lichaam te showen en niet als onderdeel van, zeg maar. Had van mij wel weg gemogen.
pi_87498516
Sam die hoeren neukt is anders aardig shocking..laat goed zien hoe hij is veranderd. De rest vd scène was wel zwaar over de top :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:05:41 #269
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87498997
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Sam die hoeren neukt is anders aardig shocking..laat goed zien hoe hij is veranderd. De rest vd scène was wel zwaar over de top :')
Ja, maar wel lekker. :9
pi_87499018
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef yavanna het volgende:
Zeker beter dan de opener, maar mijn inziens absoluut niet van het niveau dat ze hadden. Rommelig, grapjes die niet aansluiten/pakken ( bv met Cas terwijl die voorheen juist zo sterk waren ), vaag gedoe om Sam heen waardoor het verre van spannend/mysterieus is en zelfs de muziek was ánders'. ;) Ik hoop dat ze gaandeweg de boel beter oppakken en het er o.a. natuurlijker uit gaat zien.

Oh en hoewel ik een groot liefhebster ben van een mooi mannenlichaam, die scene met Sam half bloot sloeg echt nergens op. Die was puur bedoeld om zijn lichaam te showen en niet als onderdeel van, zeg maar. Had van mij wel weg gemogen.
ben jij gek :D dat was de beste scene van de hele aflevering 8-)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:08:55 #271
19242 yavanna
Results may vary.
pi_87501343
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:06 schreef sbientje het volgende:

[..]

ben jij gek :D dat was de beste scene van de hele aflevering 8-)
Misschien als het Dean was geweest. :{w

;)
pi_87598284
Bobby _O_
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:17:39 #273
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:21:41 #274
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87609781
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Silver lining 8-)

Top aflevering nummertje 3. Geeft goede hoop voor het vervolg. Ik vind die burgeroorlog onder de engelen weldegelijk een boeiend element. Verder wil ik weten hoe Sam terug is gekomen, wat er aan hem niet klopt en wat de fuck Skinner van plan is.

Kortom, mijn aandacht is sterk gewekt *O*

Ik hou nog steeds van dit programma O+

Meldt :@
good lord, hij benam me ff de adem :D
something is idd up with Sam, benieuwd waar dat heen gaat *O*

Enne, damn Jared is growin up and turning into a man :7 (zie hem nog zo verlegen lachen in the gilmore girls :D O+ )
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_87617551
Holy shit. Vette aflevering. De oplettende kijker zag dat deze aflevering is geregisseerd Jensen Ackles :)

Bobby is baas. Heeft hij (zo lijkt het) toch maar mooi even zijn ziel terug ......
pi_87623974
balls vs bollocks, toffe ep :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:11:03 #277
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_87625567
Was echt weer een leuke aflevering!
Echt gaaf om een keer van Bobby's perspectief alles te zien.
Klap eens in je handjes.
pi_87671639
Lame. Als dit al zou werken waarom is het dan niet in een eerder seizoen gedaan, dit is toch het eerste waar je aan denkt? Ze hebben vaak genoeg in dit soort situaties gezeten met Crowley. Hetzelfde geldt voor Crowley zelf, ook al is het een mythe je gaat dan toch zeker eerst je eigen botten ophalen om dit soort shit te voorkomen? Helemaal als je 400 jaar de tijd hebt.

Plotholes alom. Nee ik ben nog steeds niet overtuigd van het rechtvaardigen van nog een seizoen. Maar ik blijf zeggen: wie weet wordt het nog wat.
RAH RAH
pi_87675806
Bobby heeft er toch een JAAR over gedaan om achter zn ID te komen! En denk dat ze met het einde vd wereld er niet echt tijd voor hadden
pi_87679902
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef Estolan het volgende:
Bobby heeft er toch een JAAR over gedaan om achter zn ID te komen! En denk dat ze met het einde vd wereld er niet echt tijd voor hadden
Een jaar? :') Hij martelde de eerste beste demon die op een of andere manier in zn schoot is geworpen en er kwam een naam uit.
Daarnaast had ik het over crossroad demons in het algemeen. Ze hebben vaak genoeg last gehad van dit soort demons. Toen hadden ze jaren om er iets aan te doen.

Nee het gaat er echt niet zo makkelijk in als ze nu gepresenteerd hebben. Zwakke aflevering.
RAH RAH
pi_87682263
Ik vond het tof dat Bobby centraal stond en de aflevering had een hoop grappige momenten (vooral die Rufus) maar het blijkt inderdaad wel erg makkelijk om de king of hell te pwnen. Verder snap ik niet waarom hij Dean en Sam niet gewoon aan stukjes blies in Schotland én waarom Dean en Sam die badass niet gewoon in de fik staken.

Maarja, het was een los eindje dat nog aan elkaar geknoopt moest worden zullen we maar denken. Zo matig als de eerste twee afleveringen was het in ieder geval niet en de Supernatural vibe is er gelukkig wel weer.

Lag het trouwens aan de rip (of mijn rip) dat het achtergrondgeluid echt enorm hard was? Stoorde me verschrikkelijk.
Amen.
pi_87684994
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het tof dat Bobby centraal stond en de aflevering had een hoop grappige momenten (vooral die Rufus) maar het blijkt inderdaad wel erg makkelijk om de king of hell te pwnen. Verder snap ik niet waarom hij Dean en Sam niet gewoon aan stukjes blies in Schotland én waarom Dean en Sam die badass niet gewoon in de fik staken.

Maarja, het was een los eindje dat nog aan elkaar geknoopt moest worden zullen we maar denken. Zo matig als de eerste twee afleveringen was het in ieder geval niet en de Supernatural vibe is er gelukkig wel weer.

Lag het trouwens aan de rip (of mijn rip) dat het achtergrondgeluid echt enorm hard was? Stoorde me verschrikkelijk.
Ik had daar ook last van ja, maar luisterde er na de eerste 5 minuten wel doorheen. Heb me er iig niet meer aan geërgerd.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:14:39 #283
19242 yavanna
Results may vary.
pi_87689642
Ik vond het wel een leuke aflevering als in, leuk om het eens van Bobby's kant te bekijken, ok humor( idd met Rufus ) en goede muziek .

Voor de rest qua inhoud, het ging weer helemaal nergens over, om redenen hier al benoemd. Het oogt momenteel alsof ze zelf totaal niet weten welke kant het opgaat . ;)
pi_87694708
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Een jaar? :') Hij martelde de eerste beste demon die op een of andere manier in zn schoot is geworpen en er kwam een naam uit.
Daarnaast had ik het over crossroad demons in het algemeen. Ze hebben vaak genoeg last gehad van dit soort demons. Toen hadden ze jaren om er iets aan te doen.

Nee het gaat er echt niet zo makkelijk in als ze nu gepresenteerd hebben. Zwakke aflevering.
Ja een jaar, de afl begint toch met one year ago! Hij is dat gehele jaar dus er al mee bezig
pi_87695452
@Jivis: het geluid is inderdaad kut. Alsof het door een gare compressor limiter is gehaald.

Dat euvel is in het vorige seizoen ook al een paar keer voor gekomen. Ik, als geluids freak (beroepsdeformatie I guess), word daar schreeuwend gek van ;(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:57:16 #286
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87709255
Ik vond hem juist leuk! Het originele sfeertje was tenminste weer een beetje terug!
pi_87709799
Vond het een aardige ep,leuk om een weekend at Bobby's te zijn.
pi_87734384
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
@Jivis: het geluid is inderdaad kut. Alsof het door een gare compressor limiter is gehaald.

Dat euvel is in het vorige seizoen ook al een paar keer voor gekomen. Ik, als geluids freak (beroepsdeformatie I guess), word daar schreeuwend gek van ;(
Toen ik nog Smallville keek vond ik altijd dat de achtergrondmuziek daar echt abnormaal hard stond. Zou het een The CW euvel zijn?
Amen.
pi_87860140
Geniale aflevering :D
pi_87861153
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 09:38 schreef Empathologica het volgende:
Geniale aflevering :D
Idd!! Heb om het begin echt smakelijk gelachen!! :D

"Now MmmBop yourself out of here" :D _O-
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:43:56 #291
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87863350
ik ga vanavond kijken! *O*

mijn wekelijkse Dean and Sam sandwich :9
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_87868011
Echt een leuke aflevering! Goeie humor weer :D . En het Twilight bashen uiteraard :D
Aids.
pi_87879632
leuke afleveing idd. Sam wordt wel steeds creepier :D
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:26:46 #294
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87879771
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

.

Eens. Ze gooien eigenlijk de hele mythologie om door demonen opeens als veredelde geesten neer te zetten. Heel erg jammer.

Aflevering van vrijdag over vampieren was wel weer goed.
pi_87886340
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Eens. Ze gooien eigenlijk de hele mythologie om door demonen opeens als veredelde geesten neer te zetten. Heel erg jammer.

Erg goed ja, maar weer hetzelfde: vampiers zijn ineens te genezen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:02:04 #296
251119 Rainesz
flets outz
pi_87886906
Vind het verhaal rondom Sam maar raar worden.
Dacht dat ze weer meer richting oude zouden gaan,maar helaas.

Blijkbaar moet het in 1 seizoen uitgewerkt gaan worden. Jammer.
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:28:21 #297
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87887480
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Erg goed ja, maar weer hetzelfde: vampiers zijn ineens te genezen?
Alleen als ze nog niet gevoed hebben (was trouwens het killen van de 'maker' ook niet genoeg? of was dat true blood)
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:29:23 #298
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87887484
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Nadat de apocalypse zo verlopen is is het doel weg bij de demonen, ik vind het vrij logisch in deze verhaallijn. Of het klopt en logisch is in het algemeen is een tweede..
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:55:48 #299
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87889392
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 05:28 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Alleen als ze nog niet gevoed hebben (was trouwens het killen van de 'maker' ook niet genoeg? of was dat true blood)
Nee, dat hoopten ze bij supernatural bij die weerwolf-chick, dat het killen van de maker haar terug zou veranderen. Werkte niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:43:10 #300
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87890427
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 05:29 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Nadat de apocalypse zo verlopen is is het doel weg bij de demonen, ik vind het vrij logisch in deze verhaallijn. Of het klopt en logisch is in het algemeen is een tweede..
De motivatie van de demonen staat wat mij betreft los van het feit dat ze een bepaald type wezen zijn. Ik vind het niet erg dat ze nu veel meer losse projectielen zijn. Ik vind het wel jammer dat de makers zo'n belangrijk onderdeel van de mythologie onderuit halen. Vergeet niet dat we in het verleden een heel seizoen Dean hebben zien worstelen om zijn contract ongedaan te maken. Nu blijkt er plotseling een heel nieuwe manier te zijn waar men het nooit eerder over heeft gehad. Je kunt natuurlijk redeneren dat ze dit toen nog niet wisten, omdat ze het nu in de serie ook nog een gerucht oid noemen, maar dat maakt het verhaaltechnisch nog steeds een zwaktebod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')