SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
Je spoilt wel nogal hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb hem ook uitgespeeld.. lvl 20, helemaal goed.. vond het jammer dat we geen FMV kregen te zien ofzo... Er zou van mij trouwens wel een direct vervolg mogen komen op de game, ben wel benieuwd hoe de wereld verder gaat nu er in een bepaald gebied schoon water is...
New Vegas is toch geen direct vervolg? Gewoon hetzelfde idee maar dan andere stad?
Waar ga je hem kopen? Ik vroeg gisteren bij Gamestore Plaza en Free Record Shop en beide hadden hem niet.quote:
Gewoon bij bol.com, hij is wel 60 euro, zag hem ook al goedkoper bij andere webshops maar vind bol gewoon fijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:28 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar ga je hem kopen? Ik vroeg gisteren bij Gamestore Plaza en Free Record Shop en beide hadden hem niet.
Ik heb hem wel eens voor 30 euro nieuw gezien. Of het was een droom, kan ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Gewoon bij bol.com, hij is wel 60 euro, zag hem ook al goedkoper bij andere webshops maar vind bol gewoon fijn
http://www.budgetgaming.n(...)edition_Xbox360.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens voor 30 euro nieuw gezien. Of het was een droom, kan ook.
Game of the year edit 20? Tering, heb hem vanavond daar besteld voor 60.. klopt niet helemaal volgens mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de Game of the Year nieuw gekocht bij bol.com voor 20 euri. Wel voor de PS3, misschien zoek je die niet. De normale is er 30 euro, dat snap ik dan niet. Waarom die duurder is, er zit niet eens DLC bij.
Haha dat is inderdaad stom. Ooit heb ik de Splinter Cell trilogy voor 15 euro gekocht, terwijl de spellen afzonderlijk 10 euro waren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de Game of the Year nieuw gekocht bij bol.com voor 20 euri. Wel voor de PS3, misschien zoek je die niet. De normale is er 30 euro, dat snap ik dan niet. Waarom die duurder is, er zit niet eens DLC bij.
ps3 = 20 en xbox260 betaal je gewoon 60 voor, nice!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:54 schreef DrDentz het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006914083/index.html
Binnenkort ook maar is een ander proberen, 't scheelt wel flink natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad stom. Ooit heb ik de Splinter Cell trilogy voor 15 euro gekocht, terwijl de spellen afzonderlijk 10 euro waren.
Overigens heb redelijk wat ervaring met verschillende webshops. Tot nu toe ging het bij mij altijd goed. Maarja, dat biedt natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Als je Moira Brown's quest niet gedaan hebt, is dat best jammer. Die is lekker om mee te beginnen. Verder heeft iedereen nu een bloedhekel aan je en krijg je bountyhunters achter je aan, maar dat is niet zo boeiend.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:57 schreef NeonPanda het volgende:
Ik ben net begonnen met het spel en ik heb Megaton opgeblazen.![]()
Heeft het grote gevolgen?
en het verkopen van gevonden spullen lukt niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:57 schreef NeonPanda het volgende:
Ik ben net begonnen met het spel en ik heb Megaton opgeblazen.![]()
Heeft het grote gevolgen?
Mwoah, hij heeft nu een Penthouse in Tenpenny Tower. Daar kun je ook wel wat kwijt, hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
en het verkopen van gevonden spullen lukt niet meer
Behalve die tape met dat kutmuziekje, die laten ze dan weer heelquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wel gay dat als je de ghouls helpt, zelfs op de beste manier mogelijk, dat ze dan alsnog alles kapotmaken in die toren.
Wie? Jericho?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:10 schreef Pek het volgende:
[..]
En je hebt een goede companion opgeblazen![]()
Die ja. De enige die schijt heeft aan het rookverbod van 2277, held!quote:
Hm ik heb altijd te hoog karma gehad om hem als follower te kunnen nemen. Haha hoe weet je dat dan van dat rookverbod?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Die ja. De enige die schijt heeft aan het rookverbod van 2277, held!
De reward die je krijgt is wel weer ideaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wel gay dat als je de ghouls helpt, zelfs op de beste manier mogelijk, dat ze dan alsnog alles kapotmaken in die toren.
Dat maskertje is voor mij van mindere waarde dan een een van de weinige nette woonomgevingen in de wasteland. Ook al is het suburb-heaven qua buren, maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
De reward die je krijgt is wel weer ideaal
grappigquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat maskertje is voor mij van mindere waarde dan een een van de weinige nette woonomgevingen in de wasteland. Ook al is het suburb-heaven qua buren, maar dat maakt niet uit.
Tesla Cannon is pas koning. En Deathclaws heb je op lv.30 bijna geen last meer van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:53 schreef numero_uno het volgende:
Trouwens nog een tip voor iedereen die last heeft van Deathclaws...
Bouw een Dart Gun, die crippelen de benen waardoor dat beest niet meer zo snel op je afgerend komt.
Daarnaast vond ik Operation Anchorage een leuke add-on en Mothership Zeta domweg kut.
De backwater rifle vind ik trouwens echt koning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |