Maakt niet zoveel uit, ze zijn los van elkaar en wapens die je krijgt kan je niet meenemen in de ander.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef Jmsls het volgende:
Kick, maar dat mag voor één van de beste games ooit.
Net The Pitt en Operatie Anblabla besteld, met welke van de twee kan ik het best beginnen?
Niet meenemen? wat dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, ze zijn los van elkaar en wapens die je krijgt kan je niet meenemen in de ander.
Beginnen met operation Anchorage... dan heb je meteen Power Armor trainingquote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef Jmsls het volgende:
Kick, maar dat mag voor één van de beste games ooit.
Net The Pitt en Operatie Anblabla besteld, met welke van de twee kan ik het best beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 0, en jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:20 schreef numero_uno het volgende:
Ik kwam erachter dat ik nog heel veel achievements mis dus daar gaan we eens even mee aan de gang
Inderdaad, ik zit daar nu ook. Wat een saaie boel daarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het spel al eens eerder een kansje gegeven, maar raakte het beu in Megaton: ik schoot 5 sec nadat anderen het deden op die bastard die wilde dat ik de bom aldaar zou laten ontploffen... en vervolgens ben IK de bad guy!?Kreeg meteen het hele dorp op m'n nek
Ik ga het vanavond weer eens een keertje opstarten, kijken wat het wordt
Fallout 3 is goedquote:

Sorry meneer en mede Fallout 3-aanhanger. Ik had het idee dat je alle Fallouts slecht vond.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:59 schreef sciter het volgende:
[..]
Fallout 3 is goed
New Vegas is zaad [ afbeelding ]
De titel van dit topic is ''Fallout 3 deel #17 ''Democracy is Non-Negotiable!''''
Kennelijk gaat het topic over Fallout 3, en toevallig haat ik daar niet op.
Jouw uitspraak is ongeldig.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:49 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Sorry meneer en mede Fallout 3-aanhanger. Ik had het idee dat je alle Fallouts slecht vond.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben net Vault 101 uit, relatief Thief-specced. Heb wel het idee dat ik Megaton wil helpen, dus ik zie wel hoe het verder gaat (ik ga iig niet op die bastard schieten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht sowieso tot je tegenstander op jou schiet, voor je terug gaat schieten. Als jij eerst schiet ben je inderdaad de Bad Guy en heb je de poppen aan het dansen.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb het vanmiddag idd zoals in je spoiler opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht sowieso tot je tegenstander op jou schiet, voor je terug gaat schieten. Als jij eerst schiet ben je inderdaad de Bad Guy en heb je de poppen aan het dansen.![]()
Van die 2e regel was ik me wel bewust, zo gaat dat ook in bijv. Morrowind en Oblivion
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan ik trouwens niet meteen op de Strip komen? Freeland (ofzo) is een pauperzooi.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef sciter het volgende:
Ik was vandaag in New Vegas (ja, omdat Fallout 3 gestopt is met werken) in de airforce base met mortiergozertjes. Word als een profeet ontvangen, ga ik op een toren staan om even rond te kijken, begint die lul met zijn hoedje ineens op mij te knallen. Ik dus mijn jachtgeweer pakken en zijn kop eraf geknalt, krijg ik de hele fucking basis over mij heen. Stomme sukkels, wil ik eens helpen..
En die heb ik dan uiteindelijk ook allemaal uitgemoordJe moet zo'n pass fixen. Moet je naar die winkel daar in freeside oid gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan ik trouwens niet meteen op de Strip komen? Freeland (ofzo) is een pauperzooi.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Je moet zo'n pass fixen. Moet je naar die winkel daar in freeside oid gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |